2020-11-05, 19:12
Moderator
Gromguttens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dickasso
Ja jag vet men en del verkar tro att man nu räknar röster som datumstämplats efter 3 november. Så är det inte.

En del råkar också vara en uppviglande skam på twitter.
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neverever31
Det står alltså ett gäng Trumpanhängare utanför en vallokal som räknar poströster som skriker: Sluta räkna röster!

Vad f-n, jag visste att US var ett Kalle Anka-land, men inte så här illa. US är ett slags bananrepublik som skämmer ut sig och befinner sig på den nivå de flesta västländer befanns sig för 100 år sedan. Allt p g a psykopaten!

Om du har varit ute på landsbygden i USA, i ökenstaterna eller mitten/syd, så inser du vad det handlar om. Ja, det är 1800-talsmentalitet. Det är precis denna mentalitet som Trump enkelt har kunnat fånga upp.
Medlem
Predicition

Av kvarvarande stater så vinner Demente Joe i Nevada,Arizona,Pennsylvania OCH Georgia.

Losern Trump tar North Carolina och Alaska samt Maines 2:a distrikt.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
264 sug på den alla jävla skojare till trump fans, BIDEN FOR PRESIDENT!!!!!!

Är du pårökt nu igen? Om man kollar din posthistorik så ser man ju att du är en pundare utav sällan skådat slag.
Medlem
Draken55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VanDick
Typiskt vänster- attack, jag är inte ett dugg jävla dum. De måste ju förfaan vara korrekt stämplade för att kunna räknas.
Och det är dom
Annars räknas de inte
Bara idioter tror på Trumps ”stab”
Medlem
farbror Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Det är bara pensionärer och arbetslösa samt studenter som kan ta jobb som rösträknare, i USA såväl som i Sverige. Jag har försökt ta upp detta i Sverigedemokraterna så att våra sympatisörer uppmanas att anmäla sig som rösträknare för att motverka valfusk, men frågan viftas bara bort. Minns med fasa den tid när jag själv var student och tog jobb som rösträknare. Fy fan för det drägg som räknade och deras demokratisyn. Kan garantera att SD-sedlar byts ut i stor utsträckning. Därför finner jag det troligt att samma fusk sker i USA mot Trump.

Jag tror inte en sekund på vad du skriver. "Kan garantera att SD-sedlar byts ut i stor utsträckning". Du var där och kan inte bevisa valfusk? Tomte
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neverever31
Det står alltså ett gäng Trumpanhängare utanför en vallokal som räknar poströster som skriker: Sluta räkna röster!

Vad f-n, jag visste att US var ett Kalle Anka-land, men inte så här illa. US är ett slags bananrepublik som skämmer ut sig och befinner sig på den nivå de flesta västländer befanns sig för 100 år sedan. Allt p g a psykopaten!

Här är ett klipp :

https://twitter.com/sarahcpr/status/1324154267444432898?s=20

Så sjukt att se folk stå och heja på att förstöra demokratin. Trump kan väl flyga ner alla till hans polare i Saudiarabien så kan folkmassan verkligen "sluta räkna röster"
Medlem
Vredenselds avatar
I ämnet gällande valfusk, hur kommer det sig att vänstern inte vill säkra upp och ifrågasätta systemet?

Borde vara i samtligas intresse av att utveckla ett röstsystem som omöjligt kan fuskas med och som alla parter är nöjda med.

Känns så bakåtsträvande att vi 2020 fortfarande sitter och räknar för hand. BankID borde ju vara det säkraste sättet, säkert nog för banker så borde det vara säkert nog för val.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brille68
Jo. På samma vis som om Telia skulle bryta mina telefonsamtal då jag råkade säga något som de inte gillar.

Om Telia hade kravet att alla skulle kunna lyssna på dina telefonsamtal samt att de har rätt att tala om att det du säger inte är sant så är det upp till dig att skriva på ett avtal för deras tjänster.
2020-11-05, 19:13
Medlem
Mongoprofetens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sam.Boyd
Det är så syniskt.
USA kommer då ledas av en ikke vald president.

Där får de demokrater som skrikigt att Trump är en fara för demokratin något att fundera över. Men det kommer de inte göra för Harris är ju ”god”.

När väl Harris blir president, då kommer det att bli för sent. Många kommer att få ett abrupt uppvaknande.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raynewooney
Nej, yttrandefriheten har inga gränser. ...
Så du vill tillåta förräderi, brytande av sekretess, olaga hot, övergrepp i rättssak och förtal? Det ligger helt i linje med Trump och hans administration. Vi får hoppas att han inte väljs åter, av hänsyn till alla dem som inte finner hans gillande.
Senast redigerad av Falhscbak 2020-11-05 kl. 19:16.
Medlem
Jonathanhylstas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ironiq
Han kommer inte vinna. Han kommer förlora som den stora förlorare han är och alltid har varit.
Det ska bli så jävla kul att se alla Trumpsters få ett kollektivt sammanbrott när det här är klart. Det ska bli ännu mer kul att se hur ni kommer reagera i januari, när åtalsimmuniteten försvinner och ni inser att ni slickat prutten på en kriminell, genomkorrupt bedragare.
Han har vunnit i hela sitt liv vad snackar du om

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in