2020-11-05, 19:10
Medlem
Bum1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av overnaut
För att Trumpadministrationen via domstol stoppat räkningen av brevröster.
Det kan väl ändå inte vara sant att ha lyckats. Har du källa?
Medlem
Haddock93s avatar
https://mobile.twitter.com/unscriptedmike/status/1324112272709586945

Citat:
Reported Wisconsin voter turnout in 2020 is so high that it can only be viewed as a virtual statistical impossibility. It’s 5.5 standard deviations from the mean. It’s a black swan event. You’d never expect to see it in this world. This should be immediately investigated.

🤔🤔🤔
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dentistlakare
Trumptards som är snowflakes. Klarar inte av att Trump förlorar. Blir ett jävla liv på er.
Nej, ni är BÅDA lika mycket snowflakes! Hur vet jag det? Ni betedde er exakt likadant som Trumparna gör nu, så tro fan inte att ni är bättre!

Jag är inte Trump! Jag tycker att han är en clown, som alla normalt funtade människor.
Medlem
Bluebeast72s avatar
264 sug på den alla jävla skojare till trump fans, BIDEN FOR PRESIDENT!!!!!!
Medlem
kato85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NeoVain
Det fungerar ju i Schweiz?

Där får de logga in på datorn och rösta på alla detaljfrågor istället för att deras representant gör det. Är du inte intresserad så skiter du i det och de som är intresserade(och antagligen kunnigare om vad som är bäst i längden) röstar.

Ja jo, det är klart. Men det är Schweiz, de är lite före, och mig veterligen gäller det enbart lokala frågor i kantonerna.
Kan tänka mig att vi har något liknande i Sverige om 50 år, men större länder som USA, nja, där får vi nog vänta ett par generationer.
Medlem
Mongoprofetens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErikAnderzohn
Ok, men om du jämför med utbudet? Finns bara 3 andra alternativ som du förstår...

Utveckla gärna, vad menar du?
2020-11-05, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Korder
Det är ju volontärer som räknar röster. Lättare att ställa upp om man inte har något jobb.

Får de inte betalt för det? Som ett extraknäck tänker jag.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Korder
"Trump är inte pro företag" - hahaha. Det var bland det dummaste jag läst i denna tråd.
....

Trump är nationalist. Han är för tariffer då det gynnar USA. Han vill begränsa utländska företag om de inte satsar i USA.

Han är inte den sortens marknadsliberala som Bildt eller andra. Och han är inte neokonservativ som vill starta krig runt om i världen.

Han är nationalist. Patriot.

Han vill att amerikanare ska ha det bra.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Draken55
Du är ju dum på riktigt , inga röster angivna efter balsan accepteras nånstans
Trump lögner på twitter flaggas av en anledning, han för medvetet fram hat och lögner.

Typiskt vänster- attack, jag är inte ett dugg jävla dum. De måste ju förfaan vara korrekt stämplade för att kunna räknas.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neverever31
Det står alltså ett gäng Trumpanhängare utanför en vallokal som räknar poströster som skriker: Sluta räkna röster!

Vad f-n, jag visste att US var ett Kalle Anka-land, men inte så här illa. US är ett slags bananrepublik som skämmer ut sig och befinner sig på den nivå de flesta västländer befanns sig för 100 år sedan. Allt p g a psykopaten!

Landet är en tonåring. Vi har korvkiosker i Sverige som funnits längre än deras konstitution.. vi är dock själva påväg mot en liknande utveckling i hela Europa, så kanske inte lägga att kasta sten i vårt eget glashus.
Medlem
Mongoprofetens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Hahahahahahaaha, och Trump är ingen psykopat och/eller narcissist? hahahahaa herregud

Mindre än Kamla Harris i alla fall
2020-11-05, 19:12
Medlem
samtron12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hjaelploskille
Trump kan trigga sin redan instabila väljarbas och vi kan se en upprepning av dåd som den planerade kidnappningen av Whitmer.
Vilka inte var Trumpsupportrar. Sitt inte och ljug

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in