2020-11-04, 19:29
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Du sa att konservativa unga män är fler än konservativa unga kvinnor. Vilka partier i Sverige räknar du som konservativa? Om Moderaterna är konservativa så är unga på Östermalm konservativa.

Sd, kd och afs är väl de enda som kan räknas som någorlunda konservativa.
Citera
2020-11-04, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Naknekejsaren
Ja, relationval kan göras rationellt, som jag sade. Kåthet kan inte slås på och av rationellt däremot.

Lösa sexuella kontakter som människor idag har en 20-50 gånger innan de slår sig ner är en annan historia.

Det är ju otroligt förolämpande för en man dock att ha blivid vald av kvinnan av pragmatiska skäl.

Skulle hävda att det är ovanligt att kvinnor är medvetna om det själva. Att en person är en auktoritet är attraktion i sig oberoende av utseende.
Citera
2020-11-04, 19:32
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mafia
Skulle hävda att det är ovanligt att kvinnor är medvetna om det själva. Att en person är en auktoritet är attraktion i sig oberoende av utseende.

Jag skulle nog påstå atg en person måste projicera auktoritet och inte bara inneha maktposition.

Ingen kvinna finner väl exempelvis Löfven attraktiv.
Citera
2020-11-04, 19:33
Medlem
Citat:
Jag skulle nog påstå atg en person måste projicera auktoritet och inte bara inneha maktposition.

Ingen kvinna finner väl exempelvis Löfven attraktiv.

Skulle tro att han har väldigt lätt att hitta en kvinna. Han blir attraktiv för sin position likt män som är läkare sällan är singlar.
Senast redigerad av Mafia 2020-11-04 kl. 19:40.
Citera
2020-11-04, 19:39
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Skulle tro att han har väldigt lätt att hitta en kvinna. Han blir attraktiv för sin position likt män som är läkare sällan är singlar.

Han skulle möjligen kunna få en kvinna, men att göra henne kåt är en annan historia. Tror inte att några kvinnor masturberar till fantasier av Löfven i sängen...

I en studie så lät man kvinnor exempelvis se män tävla mot varandra i exempelvis tennis. Ifall tennisspelarna visade prov på dominant beteende medan de vann matchen höjdes värderingen över hur pass attraktiva de var av kvinnor, medan ifall tennisspelarna vann utan att visa dominanta attributer höjdes inte deras attraktionsvärde.

Ska söka efter studien senare.
Citera
2020-11-04, 19:42
Medlem
Citat:
Han skulle möjligen kunna få en kvinna, men att göra henne kåt är en annan historia.

I en studie så lät man kvinnor exempelvis se män tävla mot varandra i exempelvis tennis. Ifall tennisspelarna visade prov på dominant beteende medan de vann matchen höjdes värderingen över hur pass attraktiva de var av kvinnor, medan ifall tennisspelarna vann utan att visa dominanta attributer höjdes inte deras attraktionsvärde.

Ha ha

Jag passar på den frågan.

Men oavsett om Löfven får igång kvinnorna i sängen eller inte så skulle han ha lätt att få en ny partner om han velat. Jämför med exempelvis Göran Persson som utan problem skaffade sig en yngre snyggare fru när han ville.
Senast redigerad av Mafia 2020-11-04 kl. 19:49.
Citera
2020-11-04, 19:47
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Ha ha

Jag passar på den frågan.

Men oavsett om Löfven får igång kvinnorna i sängen eller inte så skulle han ha lätt att få en ny partner om han velat. Jämför med exempelvis Göran Persson som utan problem skaffade sig en yngre snyggare fru när han ville.

Göran Persson hade glimten i ögat när han satte motståndare på plats i debatter och projicerade tydliga dominanta drag (en mobbare av rang dessutom). Då båda är extremt fula äldre herrar, och båda har suttit på samma maktposition, så blir det enkelt att avgöra cad som ger Persson fördel med kvinnor jämfört med Löfven.
Citera
2020-11-04, 19:50
Medlem
Citat:
Göran Persson hade glimten i ögat när han satte motståndare på plats i debatter och projicerade tydliga dominanta drag (en mobbare av rang dessutom). Då båda är extremt fula äldre herrar, och båda har suttit på samma maktposition, så blir det enkelt att avgöra cad som ger Persson fördel med kvinnor jämfört med Löfven.

Fast Löfven verkar vara lyckligt gift och eftersom han verkar snäll är han säkert trogen henne.

Även om jag tror att du jag rätt i att GP rankas högre av damerna, skulle även Löfven säkerligen ha lätt att hitta ny fru, om han velat.
Citera
2020-11-04, 19:57
Medlem
Citat:
Fast Löfven verkar vara lyckligt gift och eftersom han verkar snäll är han säkert trogen henne.

Även om jag tror att du jag rätt i att GP rankas högre av damerna, skulle även Löfven säkerligen ha lätt att hitta ny fru, om han velat.

Fast det intressanta i sammanhanget är att Löfven skulle ses som allt annat än attraktiv om han vore svetsarlärling.
Citera
2020-11-04, 20:06
Avstängd
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Sd, kd och afs är väl de enda som kan räknas som någorlunda konservativa.

Moderaterna har en något bättre invandringspolitik än KD.
Citera
2020-11-04, 20:08
Avstängd
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Han skulle möjligen kunna få en kvinna, men att göra henne kåt är en annan historia. Tror inte att några kvinnor masturberar till fantasier av Löfven i sängen...

Jag tror nog att unga feminister masturberar till denna unga herre, Tobias Andersson:
https://www.youtube.com/watch?v=b5L_hvep_Jo
Citera
2020-11-04, 20:27
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Jag tror nog att unga feminister masturberar till denna unga herre, Tobias Andersson:
https://www.youtube.com/watch?v=b5L_hvep_Jo

Haha, det är möjligt. Bra debattör, håller huvudet kall och håller information under bordet, som om han vet om motståndarens motargument innan de yttrats. Alltså: machiavelliska och dominanta drag. Traditionellt snygg ung svensk man dessutom. Vi behöver fler av den sorten...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in