Citat:
Ursprungligen postat av
develi
Hängde han upp attackerna på att det kulminerar i förhållande till vad som sker i rätten?
Det kan ju skönjas ett mönster där hon blir mer offensiv i sin krigsföring.
Ja precis, t.ex. det att han innan bodelningen(tror jag det var) blev hotad och senare misshandlad samma dag som den avklarades.
Citat:
Ursprungligen postat av
develi
Aaa, en podd. Den kanske blir intressant (vad det nu är?).
Vilken kvinnlig ÅK?
Är de två då det är stort mål (el två) likt JM.
Jag vet tyvärr inte vad hon heter men det ska väl gå att hitta i någon artikel antar jag. Det är bara hon som ställt frågor idag och ska fortsätta efter lunch 13:30.
Citat:
Ursprungligen postat av
Avel
Toppen med sammanfattningen där. Tack! Sånt här kan man ju inte bara hitta på så man får hoppas att det väger tungt i rätten. Att hon verkar trovärdig alltså.
Ömer fortsatte rita streckgubbar och KL var rätt lugn eller?
Ömer slutade använda pennan efter pausen och ja, Karin har varit lugn och fortsatt anteckna mycket. Det var bara en kortare stund då hon, som igår, satt med armarna i kors och höjde ögonbrynen åt CF’s ord, det gällde då att Karin flyttade in hos CF under några dagar då de möttes med T3.
Det glömde jag skriva innan men CF beskrev det lite som att de var on hold i väntan på att T3 skulle höra av sig och sent en kväll stormar Samuel in i lägenheten och säger att de tre måste dra nu nu nu för att möta T3. De möttes då på något mörkt ställe och Karin ska ha haft en lite kaxig uppsyn mot T3’s entourage som gömde sig i faggorna. Hon sa något i stil med ”Hörni grabbar ni behöver inte gömma er, jag ser er”.