Citat:
Ursprungligen postat av
Fenvatnet
Det heter "tomme tønner RUMLER mest", som betyr at den som roper høyest har minst å fare med.
Altså ingen innhold, og ingen tyngde, noe som passer bedre for deg enn for meg.
Du husker kanskje at Holden sa at skilsmissepapirene var 10 år gamle?,
og du husker kanskje at det var jeg som sa at det ikke stemmer, at de er fra 2012, og var bare 6 år gamle i 2018.
Dette er det flere mnd siden jeg skreiv i forumet.
Det viser seg jo nå i Nettavisen at jeg faktisk hadde rett. Det var 2012 papirene var signert, noe som viser at Holden har løyet.
Og det er det ikke første gangen at han har gjordt.
Du husker at jeg postet det med jakka. Og du kommer til å få se at jeg hadde rett ang
at Anne faktisk måtte betale for seg i Sloraveien. Jeg vet mye annet også som viser klart og tydelig at TH er en psykopat.
Dette vil forhåpentligvis komme fram i media om ikke så altfor lenge.
Det var en stavefeil, og det burde du ha forstått. Jeg hadde ikke brukt ordtaket, hvis jeg ikke skjønte betydningen. Du må gjerne tro at du var den som avslørte jakketypen, og dette har jeg svart deg på tidligere. Videoen ble vist i alle de store avisene, gang på gang. I tillegg gjentatte ganger på NRK og TV2. Tipset kan ha kommet fra folk som eide en lignende jakke, eller folk som jobber i butikker som solgte jakka.
Ble ikke jakka identifisert noen dager etter at videoen ble vist på "Åsted Norge"?
At du nok en gang trekker frem at du var den som oppklarte dette, vitner om et oppblåst selvbilde. Har du avslørende opplysninger, er det fritt fram å legge dette ut i tråden. Det er bedre, da får brukerne vurder sannhetsgehalten i dette. Du har jo for vane å slengt ut udokumenterte påstander. Det har jo blitt ditt varemerke.
Fenvatnet ® TM ©