2020-11-02, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hellsculls
Jeg har allerede kommentert dette med at hun ikke hadde råd til en helgetur. Sakset fra en kommentar til Gina33:

"Jeg tror ikke AEH hadde det så vanskelig økonomisk, at hun var tvunget til å arbeide på Fut*rum. Jeg har forstått det slik at hun hadde en deltidsstilling. Jeg tror motivasjonen for å jobbe, var å møte tidligere kolleger, folk hun sikkert har kjent i mange år. Og hvorfor søkte hun seg til Fut*rum.? Valgte hun frivillig å dele enda mer tid med den påstått psykopatiske TH?

Denne er et svar til FB-kommentaren

"Jeg kan ikke kommentere meldinger på FB, da må jeg lese hele dialogen. Og nå er de slettet. Vedkommende som reagerte på dette, burde tatt et skjermbilde, hvis h*n fant dette oppsiktsvekkende. Det kan ikke vært andre enn AEH som slettet disse påståtte kommentarene. Hvorfor gjorde hun i så fall det?"
Fordi det har vært for utleverende sannsynligvis. Synes du det er så rart? Jeg vet ikke om politiet har fått autoritet til å rydde opp i kommentarfelt etter hennes død. Hvorfor man ikke tar skjermdump av en slik kommentar mens hun lever, er vel fordi alarmklokkene ikke ringer høyt nok for døve ører, og fordi det ennå ikke er en mordsak.
Citera
2020-11-02, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ReedMe
Är det inlägget där hon skämtar om att hon inte har råd som du syftar till?
Jag tror nog inte det var et skämt. Det er tillräcklig om det.
Citera
2020-11-02, 22:14
Medlem
ReedMes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MsBulldog
Jeg vet ikke om TH har drept sin "kjære" hustru. Mye tyder på det, men ingen VET! Derfor diskuterer vi her, for å FORSTÅ hva og hvem som kan ligge bak. Jeg skjønner bare ikke at noen kan mene at ekteskapet bar preg av likeverd. Mange her synes det er helt ok at TH prioriterte egne interesser, altså jobb og at hun ikke hadde grunn til å klage over å ikke få ta del i godene. Han har ikke på noen måte trygget AEH`s økonomiske status. Jeg kan ikke begripe det. Dette handler ikke om dyre møbler eller jåleri, men om trygghet for begge parter. IKKE bare for TH. Argumenter gjerne, men jeg nekter å tro at noen på alvor mener at TH har vært en real ektemann mht til det økonomiske.
Det finns kvinnor som gillar att sitta hemma och virka och sticka och laga mat. Att ta hand om familjen. Det är bara för oss andra kvinnor som inte gillar sånt att acceptera att dom finns. AEH behövde förmodligen inte ett eget bankkonto med en massa pengar på för att känna sig trygg. Hon var trygg i sig själv. Gissar jag. Men jag kan förstå om hon var sur på TH för att han jobbade för mycket. Det var antagligen där det skar sig för dom emellanåt. Gissar jag igen.
Citera
2020-11-02, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Minnimus
Dette intervjuet har i det minste gitt oss mye nytt materiale å studere. Jeg har en stor personlig interesse av true-crime saker i inn- og utland og har studert omtrent det som finnes i den kategorien i dybden. Yrkesmessig har jeg ekstra interesse av å følge de (retts)medisinske sporene, dna og biologiske spor, men også adferdsanalyse synes jeg er veldig spennende felt, selv om det er omdiskutert.
Det handler om å observere de ørsmå detaljene.

https://imgur.com/4NnZIW4

Deception - the devil is in the details.... (se sporet med lyd og gjerne flere ganger på repeat)

De som lyver får også større pupiller pga at mengden adrenalin øker.
Citera
2020-11-02, 22:18
Medlem
Citat:
Det finns kvinnor som gillar att sitta hemma och virka och sticka och laga mat. Att ta hand om familjen. Det är bara för oss andra kvinnor som inte gillar sånt att acceptera att dom finns. AEH behövde förmodligen inte ett eget bankkonto med en massa pengar på för att känna sig trygg. Hon var trygg i sig själv. Gissar jag. Men jag kan förstå om hon var sur på TH för att han jobbade för mycket. Det var antagligen där det skar sig för dom emellanåt. Gissar jag igen.

Den gissningen der måtte komme fra en svenske! Jeg tror ikke du mener det du selv skriver, ha en fortsatt god kveld
Citera
2020-11-02, 22:28
Medlem
ReedMes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ittno
Jag tror nog inte det var et skämt. Det er tillräcklig om det.
Det finns människor som inte förstår såna skämt. Deras hjärnor är inte konstruerade att förstå helt enkelt. Min syssling är sån. Han har IQ 156, är savant och forskarna försöker begripa hur hans hjärna fungerar, men han skulle inte fatta ett sånt litet enkelt skämt ändå trots sin intelligens. Inte hans fel.
Citera
2020-11-02, 22:31
Medlem
ReedMes avatar
Citat:
Den gissningen der måtte komme fra en svenske! Jeg tror ikke du mener det du selv skriver, ha en fortsatt god kveld
Ja, jag har ju inte fördelen att som ni andra veta. Ni vet minsann att TH dödade sin kona. Polisen sitter spänt och väntar på att ni ska skicka bevisen!
Citera
2020-11-02, 22:33
Medlem
Citat:
Jeg vet ikke om TH har drept sin "kjære" hustru. Mye tyder på det, men ingen VET! Derfor diskuterer vi her, for å FORSTÅ hva og hvem som kan ligge bak. Jeg skjønner bare ikke at noen kan mene at ekteskapet bar preg av likeverd. Mange her synes det er helt ok at TH prioriterte egne interesser, altså jobb og at hun ikke hadde grunn til å klage over å ikke få ta del i godene. Han har ikke på noen måte trygget AEH`s økonomiske status. Jeg kan ikke begripe det. Dette handler ikke om dyre møbler eller jåleri, men om trygghet for begge parter. IKKE bare for TH. Argumenter gjerne, men jeg nekter å tro at noen på alvor mener at TH har vært en real ektemann mht til det økonomiske.

Jeg tror du får en dypere forståelse for det hele dersom du tenker på at en av Norges rikeste kjørte rundt i en Citroën Picasso.
Citera
2020-11-02, 22:35
Medlem
Citat:
Det finns människor som inte förstår såna skämt. Deras hjärnor är inte konstruerade att förstå helt enkelt. Min syssling är sån. Han har IQ 156, är savant och forskarna försöker begripa hur hans hjärna fungerar, men han skulle inte fatta ett sånt litet enkelt skämt ändå trots sin intelligens. Inte hans fel.
Jag vet inte helt om vi talar om samma sak, men jag menar att hennes kommentar på Facebook om att hon inte har hatt pengar nog til en weekend tur med vänner inte var et sjämt.☺️
Citera
2020-11-02, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Minnimus
Dette intervjuet har i det minste gitt oss mye nytt materiale å studere. Jeg har en stor personlig interesse av true-crime saker i inn- og utland og har studert omtrent det som finnes i den kategorien i dybden. Yrkesmessig har jeg ekstra interesse av å følge de (retts)medisinske sporene, dna og biologiske spor, men også adferdsanalyse synes jeg er veldig spennende felt, selv om det er omdiskutert.
Det handler om å observere de ørsmå detaljene.

https://imgur.com/4NnZIW4

Deception - the devil is in the details.... (se sporet med lyd og gjerne flere ganger på repeat)

Du har ikke vurdert å få deg en interesse du er bedre egnet til å forstå?
Citera
2020-11-02, 22:39
Medlem
Citat:
Ja, jag har ju inte fördelen att som ni andra veta. Ni vet minsann att TH dödade sin kona. Polisen sitter spänt och väntar på att ni ska skicka bevisen!

Jeg har aldri sagt eller skrevet at jeg vet TH er skyldig. Just for the record.
Citera
2020-11-02, 22:40
Medlem
ReedMes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ittno
Jag vet inte helt om vi talar om samma sak, men jag menar att hennes kommentar på Facebook om att hon inte har hatt pengar nog til en weekend tur med vänner inte var et sjämt.☺️
Att säga en sak men mena tvärt om är ett ganska vanligt sätt att skämta på. Men som jag skrev: det finns människor som inte förstår den sortens skämt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in