Citat:
Ursprungligen postat av
Hellsculls
Jeg har allerede kommentert dette med at hun ikke hadde råd til en helgetur. Sakset fra en kommentar til Gina33:
"Jeg tror ikke AEH hadde det så vanskelig økonomisk, at hun var tvunget til å arbeide på Fut*rum. Jeg har forstått det slik at hun hadde en deltidsstilling. Jeg tror motivasjonen for å jobbe, var å møte tidligere kolleger, folk hun sikkert har kjent i mange år. Og hvorfor søkte hun seg til Fut*rum.? Valgte hun frivillig å dele enda mer tid med den påstått psykopatiske TH?
Denne er et svar til FB-kommentaren
"Jeg kan ikke kommentere meldinger på FB, da må jeg lese hele dialogen. Og nå er de slettet. Vedkommende som reagerte på dette, burde tatt et skjermbilde, hvis h*n fant dette oppsiktsvekkende. Det kan ikke vært andre enn AEH som slettet disse påståtte kommentarene. Hvorfor gjorde hun i så fall det?"
Fordi det har vært for utleverende sannsynligvis. Synes du det er så rart? Jeg vet ikke om politiet har fått autoritet til å rydde opp i kommentarfelt etter hennes død. Hvorfor man ikke tar skjermdump av en slik kommentar mens hun lever, er vel fordi alarmklokkene ikke ringer høyt nok for døve ører, og fordi det ennå ikke er en mordsak.