2020-11-02, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sandemose
Jeg tror du får en dypere forståelse for det hele dersom du tenker på at en av Norges rikeste kjørte rundt i en Citroën Picasso.

Jeg skulle ønske det var slik. At TH ikke bruker penger på seg selv betyr ikke at AE ikke fortjener økonomisk frihet. Urettferdighet trigger noe i meg, akkurat den delen handler ikke om hvem som har drept. Er han uskyldig har han likefullt vært en drittsekk mht ektepakt og økonomi.
Citera
2020-11-02, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ReedMe
Att säga en sak men mena tvärt om är ett ganska vanligt sätt att skämta på. Men som jag skrev: det finns människor som inte förstår den sortens skämt.
Fattar. Her er nog sanningen lite mörkare. Det kan nog också vara svårt att fatta för någon, tänker jag.
Citera
2020-11-02, 22:48
Medlem
ReedMes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MsBulldog
Jeg har aldri sagt eller skrevet at jeg vet TH er skyldig. Just for the record.
Ok. Jag vet inte heller om han är skyldig. Jag har bara väldigt svårt att ta till mig att han skulle ha lejt ett gäng fejk-kidnappare att mörda hans kona. Affektdråp hade varit betydligt lättare att förstå. Men om det handlar om ett kontraktsdråp med fejkkidnappning så är det här fallet unikt i sitt slag.
Citera
2020-11-02, 22:53
Medlem
ReedMes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ittno
Fattar. Her er nog sanningen lite mörkare. Det kan nog också vara svårt att fatta för någon, tänker jag.
Du kan ha rätt förstås. Men till skillnad från dig så tror jag att den här damen hade mycket skinn på näsan och kunde stå upp för sig själv. Hon verkar ha varit en varm och skämtsam person. (Ja, jag tror att hon är död.)
Citera
2020-11-02, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fnero52
Har sett videon på Youtube, var det inte denne expert som uttalade sig om att föräldrarna ljög och hade orsakat f,ickans försvinnande. Det visade sig senare att han hade 100 % fel.
Er noen dømt for bortføring og drap på Madelene eller kun nye mistenkte for å holde liv i saken. Tror neppe ukjent gm står bak i denne saken heller. Foreldrene har forledet hele verden til å tro på deres historie. Eksperten sier bare det som er en logisk slutning av foreldrenes uttalelser.
Citera
2020-11-02, 23:01
Medlem
Citat:
Ok. Jag vet inte heller om han är skyldig. Jag har bara väldigt svårt att ta till mig att han skulle ha lejt ett gäng fejk-kidnappare att mörda hans kona. Affektdråp hade varit betydligt lättare att förstå. Men om det handlar om ett kontraktsdråp med fejkkidnappning så är det här fallet unikt i sitt slag.

Jeg har også vanskelig for å tro på teorien om fake-kidnappere eller innleide kidnappere for den saks skyld. Jeg har tenkt affekt, som deg, jeg har tvilt på teorien om planlagt mord og vet ikke om monero-greiene i utgangspunktet var ment som annet enn evt investeringer. Min magefølelse sier meg at sønnen er involvert, jeg tror TH er skyldig, men er åpen for andre hypoteser. Tror familie er nøkkelord.
Citera
2020-11-02, 23:05
Medlem
Citat:
Du kan ha rätt förstås. Men till skillnad från dig så tror jag att den här damen hade mycket skinn på näsan och kunde stå upp för sig själv. Hon verkar ha varit en varm och skämtsam person. (Ja, jag tror att hon är död.)
Skinn på näsan och ondt om pengar i et sånt här läge kan snabbt bli en dödlig cocktail.
Citera
2020-11-02, 23:23
Medlem
Citat:
Jeg vet ikke om TH har drept sin "kjære" hustru. Mye tyder på det, men ingen VET! Derfor diskuterer vi her, for å FORSTÅ hva og hvem som kan ligge bak. Jeg skjønner bare ikke at noen kan mene at ekteskapet bar preg av likeverd. Mange her synes det er helt ok at TH prioriterte egne interesser, altså jobb og at hun ikke hadde grunn til å klage over å ikke få ta del i godene. Han har ikke på noen måte trygget AEH`s økonomiske status. Jeg kan ikke begripe det. Dette handler ikke om dyre møbler eller jåleri, men om trygghet for begge parter. IKKE bare for TH. Argumenter gjerne, men jeg nekter å tro at noen på alvor mener at TH har vært en real ektemann mht til det økonomiske.

Du har helt rett. De få dryppene vi har fått gjennom media mener jeg grenser til psykisk terror. Konstant undertrykkelse av sin egen livspartner for å ha kontroll over sitt offer. Jeg tenker at etter lørdagens intervju så tenker nå 9/10 at han er skyldig.

Hvis han ikke er skyldig så kan han jo ta ett par løgndetektor tester som han faktisk også har fått tilbud om.
Citera
2020-11-02, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ittno
Jag tror nog inte det var et skämt. Det er tillräcklig om det.
Har en mistanke om at aeh ikke helt visste hvor velstående th var før artikkel i dn. Tumulter har oppstått omkring dette og hun kan ha flagget sin dårlige råd i håp om respons fra th. Det stemmer ikke når th sier han ikke var redd for å gi fra seg noe. Hun måtte jobbe for lommepenger og mistet felleshjemmet. Satt igjen med smuler.
Citera
2020-11-02, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fenvatnet
Det heter "tomme tønner RUMLER mest", som betyr at den som roper høyest har minst å fare med.
Altså ingen innhold, og ingen tyngde, noe som passer bedre for deg enn for meg.
Du husker kanskje at Holden sa at skilsmissepapirene var 10 år gamle?,
og du husker kanskje at det var jeg som sa at det ikke stemmer, at de er fra 2012, og var bare 6 år gamle i 2018.
Dette er det flere mnd siden jeg skreiv i forumet.
Det viser seg jo nå i Nettavisen at jeg faktisk hadde rett. Det var 2012 papirene var signert, noe som viser at Holden har løyet.
Og det er det ikke første gangen at han har gjordt.
Du husker at jeg postet det med jakka. Og du kommer til å få se at jeg hadde rett ang
at Anne faktisk måtte betale for seg i Sloraveien. Jeg vet mye annet også som viser klart og tydelig at TH er en psykopat.
Dette vil forhåpentligvis komme fram i media om ikke så altfor lenge.

Det var en stavefeil, og det burde du ha forstått. Jeg hadde ikke brukt ordtaket, hvis jeg ikke skjønte betydningen. Du må gjerne tro at du var den som avslørte jakketypen, og dette har jeg svart deg på tidligere. Videoen ble vist i alle de store avisene, gang på gang. I tillegg gjentatte ganger på NRK og TV2. Tipset kan ha kommet fra folk som eide en lignende jakke, eller folk som jobber i butikker som solgte jakka.

Ble ikke jakka identifisert noen dager etter at videoen ble vist på "Åsted Norge"?
At du nok en gang trekker frem at du var den som oppklarte dette, vitner om et oppblåst selvbilde. Har du avslørende opplysninger, er det fritt fram å legge dette ut i tråden. Det er bedre, da får brukerne vurder sannhetsgehalten i dette. Du har jo for vane å slengt ut udokumenterte påstander. Det har jo blitt ditt varemerke.
Fenvatnet ® TM ©
Citera
2020-11-02, 23:40
Medlem
Citat:
Jeg har også vanskelig for å tro på teorien om fake-kidnappere eller innleide kidnappere for den saks skyld. Jeg har tenkt affekt, som deg, jeg har tvilt på teorien om planlagt mord og vet ikke om monero-greiene i utgangspunktet var ment som annet enn evt investeringer. Min magefølelse sier meg at sønnen er involvert, jeg tror TH er skyldig, men er åpen for andre hypoteser. Tror familie er nøkkelord.
Er også usikker på TEH. 92 vanskelige sekunder og krypotovenn er et bindeledd. Hva er logikken i at ru går bak vennens rygg for å alliere seg med faren mot moren. Ikke for ti mill. Henger ikke på greip. Er ru involvert er også sønnen det på et vis.
Citera
2020-11-02, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sandemose
Jeg tror du er inne på noe.

Dette handler kanskje ikke om intellekt, men om livsholdning.

Jeg tror godt om mennesker inntil de eventuelt har vist at de ikke er gode mennesker.

Dette er en livsholdning jeg har inntatt av egoistiske grunner; livet blir mer spennende på den måten.

Jeg treffer stadig nye, spennende mennesker, og dermed blir livet rikt.

Den motsatte livsholdningen er å anta at folk er onde inntil de har motbevist det.

Med den holdningen ender du opp med færre venner og et tristere liv.

Du er så ufattelig selvmotsigende ar det nesten blir komisk.

Du sier at du tror godt om mennesker inntil de evt har vist at de ikke er gode mennesker. Du har et rikt liv fordi du stadig treffer nye mennesker.

Men alle i politiet erklærer du som fullstendige idioter. Idiotpolitiet er ditt mantra til det kjedsommelige. I tillegg til alle på dette forumet som ikke har samme mening som deg. Vi er alle idioter i dine øyne. Ikke i nærheten av de menneskene som du tror så godt om.

Jeg tror ikke du vet hva ordet dikotomi betyr. Selv en kvasiakademiker kan vel google det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in