Citat:
Ursprungligen postat av
StonesThrow81
Som i at den har blitt brukt i 40 år med mye slitasje. Nå skjønner vi hvorfor de pusset opp utsiden og ikke innsiden av huset. Det var der "nullet" skulle være.
Nei, "vI" skjønner ikke det. Du tror du har en forklaringen. "Nullet" skulle være inne. Hvor skulle TH være? Skulle han være ute? Eller var det slik at begge skulle være inne, og at begge synes standarden var grei nok?
Og, hvor tar du utrykket "nullet" fra? Var det ikke slik at uttrykket var utelatt i datterens brev? Er det om å gjøre å fylle tomrommet med det mest nedverdigende kallenavnet man greier å finne på?
Ingen i denne tråden vet det virkelig kallenavnet, men ved å bruke kallenavnet "nullet", oppnår man å stemple hele familien. Dette begynte som en gjettelek. Nå er dette blitt til et "faktum".
Min kommentar er ikke spesielt rettet mot deg. Jeg har lenge irritert meg over dette.
Jeg tror AEH var en oppegående dame. Med sine meningers mot. Jeg tror AEH ble verdsatt og respektert av TH, barna og resten av slekta. Hvorfor redusere henne til et null?
Hensikten er selvsagt å sverte hele familen.
Godt jobba!