Citat:
LØGNER! Jeg redigerte innlegget kl. 08.58, og du siterte det innlegget kl 09.09.
Når du siterer et innlegg, hvorfor skriver du ikke et svar som er relevant for saken og det som jeg spurte om, som bl.a. dette?! :
Jeg spurte deg: "Du kan kanskje fortelle om hvorfor sporene på skjorta ikke var et spor allikevel?"
Når du siterer et innlegg, hvorfor skriver du ikke et svar som er relevant for saken og det som jeg spurte om, som bl.a. dette?! :
Jeg spurte deg: "Du kan kanskje fortelle om hvorfor sporene på skjorta ikke var et spor allikevel?"
Citat:
Jeg har kun lest VGs dekning avsaken. Nettutgaven og VG+, ikke papirutgaven. Det som slår meg, er VG har en veldig god, og ikke minst objktiv dekning. På videoen uttrtykker Mill* og Li*r h*rst, at de tviler på at politiet har veldig mye å slå i bordet med, men må selvsagt legge til at det kan dukke opp nye ting. VG viser til indisier, men påpeker at flere av disse er svake. Så svake at de ble avvist av retten, eller at politiet har vurdert disse så svake, at de ke kan legge det frem for retten.
For de som har bastante meninger om skyldspørsmålet, må dette ha vært nedslående lesning. Noen spådde at politiet og media kanskje ville komme med nyheter. Det som er nytt, er AEHs kjærlighetserklæring til ektefellen, Og at en venn av TH, nærmest utelukker at TH kan være skyldig. Det siste har jeg ikke lest, er det publisert kun i papirutgaven?
For de som har bastante meninger om skyldspørsmålet, må dette ha vært nedslående lesning. Noen spådde at politiet og media kanskje ville komme med nyheter. Det som er nytt, er AEHs kjærlighetserklæring til ektefellen, Og at en venn av TH, nærmest utelukker at TH kan være skyldig. Det siste har jeg ikke lest, er det publisert kun i papirutgaven?
Citat:
Citat:
Vi kan inte se detta video med TH i Sverige då de spärrade. Me ser att väldigt många anser att han är skyldig efter ha sett intervjuerna. Jag är enig med dig att så många kroppsspråk experter vi har i forumet.
Takk for informasjon! :-) Det er trist at det er så mange egenerklærte "spesialister" på kroppsspråk og diagnoser m.m. her i diskusjonen som tolker alt som TH gjør og alt som TH ikke gjør som tegn på at han er skyldig. Det er veldig bra at TH har venner og familie som tror på han og som støtter han.
Tror du at politiet snart kommer til fornuft og begynner å etterforske mer i andre retninger, slik at det kan bli mulig å oppklare denne saken?
Tror du at politiet snart kommer til fornuft og begynner å etterforske mer i andre retninger, slik at det kan bli mulig å oppklare denne saken?
hehe. forskjell på å dele halve formuen med kona da. en lite reflektert uttalelse hvis den var ment å hjelpe hagen. hagen mener rettferdigheten seirer til slutt, og da tenkte jeg at han først og fremst tenkte på at han ikke dømmes, og at det er rettferdigheten. Jeg synes ikke han virket nervøs, men det var ikke noe intenst intervju. Han virket heller ikke særlig glad i kona, og sa noen rare ting om at man måtte ha litt kjærlighet innimellom for å ha et liv.