2020-10-31, 20:53
Medlem
Dette var en stor overraskelse. Intervju med Tom Hagen. Hjemme i S4. På NRK.

La merke til at TH hadde sko på, mens journalisten og kameramennesket var i sokkelesten.

Som andre har nevnt, hva skal være den tenkte logiske sammenhengen mellom et bakhon diagonalt på trappen, og at AEH kunne ha fått hjerteinfarkt? Er det uvennlig klipping, eller snakker TH så usammenhengende.

Det er trist, men jeg synes heller ikke at TH virket troverdig. Jeg synes han smilte for mye. Flashet sine ekte smil til journalisten. Stadig vekk.

Kilde nrk.no i dag https://www.nrk.no/norge/xl/_-jeg-har-ikke-noe-a-tilsta-1.15223540

VG kom omsider med artikklen der Hagens anonyme støttespiller gir sin støtte. Anonymt ? Ja.
"– Hvis Lisbeth virkelig ville gå, kunne hun bare ha gjort det. Personer som har kommet på kant med Tom Hagen i nyere tid, har han i ettertid bevisst forsøkt å ha et godt forhold til, og lykkes med det, sier støttespilleren.
Og sånn var det ikke tidligere. Personer som hadde kommet på kant med Tom Hagen i tidligere tider, gjorde han ingen forsøk på å ha et godt forhold til. Nei. Det har vi hørt rykter om. At Hagen er langsint og hevngjerrig.

Kilde VG i dag
Hagen-støttespillerens oppgjør med politiet: − Fullstendig skivebom
Citera
2020-10-31, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Her er mye av intervjuet gjengitt:
https://www.nrk.no/norge/xl/_-jeg-har-ikke-noe-a-tilsta-1.15223540

Takk for link
Citera
2020-10-31, 20:58
Medlem
Vossevangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Braskamin58
Takk for link
Det er eksakt samme link jeg la ut på tråden kl.19.32 ...

Og som også Kornblomst linker til kl.20.53 rett ovenfor.
Senast redigerad av Vossevangen 2020-10-31 kl. 21:01.
Citera
2020-10-31, 21:00
Medlem
Hvis de bare finner a så blir han dømt på dette intervjuet alene. lol
Citera
2020-10-31, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
Dette var en stor overraskelse. Intervju med Tom Hagen. Hjemme i S4. På NRK.

La merke til at TH hadde sko på, mens journalisten og kameramennesket var i sokkelesten.

Som andre har nevnt, hva skal være den tenkte logiske sammenhengen mellom et bakhon diagonalt på trappen, og at AEH kunne ha fått hjerteinfarkt? Er det uvennlig klipping, eller snakker TH så usammenhengende.

Det er trist, men jeg synes heller ikke at TH virket troverdig. Jeg synes han smilte for mye. Flashet sine ekte smil til journalisten. Stadig vekk.

Kilde nrk.no i dag https://www.nrk.no/norge/xl/_-jeg-har-ikke-noe-a-tilsta-1.15223540

VG kom omsider med artikklen der Hagens anonyme støttespiller gir sin støtte. Anonymt ? Ja.
"– Hvis Lisbeth virkelig ville gå, kunne hun bare ha gjort det. Personer som har kommet på kant med Tom Hagen i nyere tid, har han i ettertid bevisst forsøkt å ha et godt forhold til, og lykkes med det, sier støttespilleren.
Og sånn var det ikke tidligere. Personer som hadde kommet på kant med Tom Hagen i tidligere tider, gjorde han ingen forsøk på å ha et godt forhold til. Nei. Det har vi hørt rykter om. At Hagen er langsint og hevngjerrig.

Kilde VG i dag
Hagen-støttespillerens oppgjør med politiet: − Fullstendig skivebom

Det ser ut som TH har grått før intervjuet starter, han har nok forberedt seg til filmteamet ankom.
Citera
2020-10-31, 21:06
Medlem
SwedishHouses avatar
Dere som tror at TH er en psykopat, tror dere det fortsatt etter interjuvet med TH?. Jeg ser en mann som savner sin kone, som ikke forstår hvorfor dette har rammet han. Hvorfor skulle han hatt noe med forsvinningen å gjøre? Han visste ikke engang om skilsmissepapirene som kona hans hadde signert. Politiet gjør mye rett men så gjør det mye feil også. Politiet hadde nok en gang kjørt seg fast i etterforskingen, saken var på vei og legges ned, og valgte derfor å sikte Tom Hagen, fordi de tror at motivet hans til drapet var skilsmissepapirene. Det er det eneste som kan knytte han til et motiv, og det er ikke sterke bevis. Her burde politiet ta seg en bolle, norsk politi er elendige når det er viktig at de må prestere, som f.eks ved 22. Juli 2011. Der mange liv kunne ha reddes hvis politiet hadde jobbet riktig. både før og under terrorangrepet.

Tegn som styrker at han ikke lyver er at han:
- snakker direkte, finner ikke på en annen historie som ikke har med saken å gjøre.
- Øynene hans vandrer ikke rundt andre steder, som er et tegn på usikkerhet.

Politiet sviktet TH etter den gode kommunikasjonen de hadde med hverandre, og når du blir mistenkt for drap blir livet snudd opp og ned. Det kom som et sjokk, som TH sa. Det er ikke realistisk å drepe noen etter at man har vært sammen i nesten 50 år, hvorfor skjer det når de er over pensjonsalderen og ikke før??.
-
Sterkt gjort av TH å stille opp til et intervju med NRK, etter at han ble siktet.
Citera
2020-10-31, 21:08
Medlem
siljaeuropa94s avatar
TH försöker framstå trovärdigt oskyldig i intervjun. Det lyckas han inte med.
Hur orkar han leva vidare? Tanken på alla sina miljoner?
Citera
2020-10-31, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SwedishHouse
Han visste ikke engang om skilsmissepapirene som kona hans hadde signert. .

Åja, han visste ikke det?
Fordi han sa det på riksdekkende intervju da eller?
Citera
2020-10-31, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sugar-Daddy
Det ser ut som TH har grått før intervjuet starter, han har nok forberedt seg til filmteamet kommer.

Ja han har nok forberedt seg godt. Han åpner hjemmet sitt. Slipper mediene inn. Han håper nok at noen seere vil reagere med medfølelse og sympati. Intervjuet skal bidra til å bedre hans omdømme.

Jeg sitter igjen med et ubestemmelig inntrykk. Han ser sorgtung ut, når han leser fra trusselbrevet begynner han å gråte og avbryter intervjuet.

Men så er det disse ekte smilene som han flasher til journalisten. Stadig vekk.

Har han hatt hjelp og råd for hvordan han bør oppføre seg, for å virke ærlig og tillitvekkende. Tror det. Men synes ikke han lykkes helt.
Citera
2020-10-31, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
Ja han har nok forberedt seg godt. Han åpner hjemmet sitt. Slipper mediene inn. Han håper nok at noen seere vil reagere med medfølelse og sympati. Intervjuet skal bidra til å bedre hans omdømme.

Jeg sitter igjen med et ubestemmelig inntrykk. Han ser sorgtung ut, når han leser fra trusselbrevet begynner han å gråte og avbryter intervjuet.

Men så er det disse ekte smilene som han flasher til journalisten. Stadig vekk.

Har han hatt hjelp og råd for hvordan han bør oppføre seg, for å virke ærlig og tillitvekkende. Tror det. Men synes ikke han lykkes helt.

Han overbeviste iallefall ikke meg.
Citera
2020-10-31, 21:15
Medlem
SwedishHouses avatar
Hvis TH er skyldig så er det annet motiv det handler om, å ikke skilsmisse, noe EH kunne bruke imot han for å ødelegge ryktet hans. At motivet skulle være skilsmisse etter 48 år er latterlig. Helt ærlig, skjerp dere.
Citera
2020-10-31, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SwedishHouse
Hvis TH er skyldig så er det annet motiv det handler om, å ikke skilsmisse, noe EH kunne bruke imot han for å ødelegge ryktet hans. At motivet skulle være skilsmisse etter 48 år er latterlig. Helt ærlig, skjerp dere.

Hallo, er det noen hjemme ?

Politiets hypotese er ikke så helt på bærtur, de har masse spor som peker akkurat i den retningen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in