Citat:
Ursprungligen postat av
Samizdat
Jag skrev:
om Liverpools transferfönster för tre veckor sedan i den här tråden. Jag fick väldigt mycket mer rätt än jag trodde att jag skulle få.
Jobbigt läge för er. Öppnar vinterfönstret samma tid som vanligt eller flyttas det också p g a pandemin (sommarfönstret stängde senare än vanligt)?
Det var ju just en mittback som var enda plumpen i ett annars väldigt fint fönster. Om Klopp haft tur tidigare säsonger att slippa skador på nyckelpositioner har oturen grinat honom i ansiktet så långt denna säsong. Kanske lite tidigt att trycka på katastrofknappen ifall någon U23a växer in i det - men det ser inte bra ut.
Vinterfönstret öppnar som vanligt, så "bara" 14 matcher kvar innan man kan förstärka. Gränsfall på att det är värt att köpa redan nu och träna in honom så han kan spela direkt i januari...
Citat:
Ursprungligen postat av
EastClintfood
Ja, jag märker det
Fast, nu var det inte dig jag svarade utan imbaz.
Tror nog du kände dig träffad, efter 30 års helvete medans vi som höll på United njöt av all framgångar som begav sig då, cantona, sir alex, keane. Ja, det var goda tider!
Jag har alltid varit medveten om att inget lag vara i toppen jämt.
Jag kanske får united se lyfta upp bycklan först om 30 år, men det gör mig inget. Dom var som bäst när jag höll på dom som mest.. Nu har man liksom vuxit ifrån, men kan gärna driva med er rivaler

Det är väl främst 1-2 användare härinne som varit superoptimist. Resten upplever jag är lite Spursiga - kan det gå åt helvete, så går det åt helvete. Aint over til the fat lady sings. 30 års titeltorka gör sånt med människor.
Och ja, storhetsperioder kommer och går - därför ska man njuta medan man är inne i en - men med tanke på spelarnas ålder, konkurrenternas tillstånd, hur långt man kommit i projektet - så är förhoppningen att storhetsperioden inte är slut riktigt än på några år. Får väl se hur det blir med den saken.