Citat:
Ursprungligen postat av
EastClintfood
Du har inte många rätt du, Lindelöf som i princip ligger bakom alla baklängesmål i och med inte kunna vinna höjddueller, fjollig som få. Han passar inte in i engelska ligan helt enkelt. Martial, nä jag orkar inte löpa, någon annan får ta över ansvaret. Fred blandar och ger, ingen man kan lita på. Bumbis laguppställning såg intressant ut annars.
Håller inte med. Jag tycker inte heller att Lindelöf, i en perfekt värld, ska starta i ett topplag i Premier League. Men det märks att organisationen fallerar när Lindelöf inte spelar. 8 insläppta på 3 matcher utan honom är fullständig katastrof (bland annat 6 mål mot Spurs och 2 mot Istanbul BB). 9 insläppta på nio matcher när han spelat. Och det är mot bland annat PSG, Everton, Leipzig, Chelsea och Everton. Har du sett matcherna denna säsong? Det är hönshus när han inte spelar.
Fred blandar och ger ja, men menar du alltså att du har större tillit till att McTominay, av alla, tar den rollen bredvid en mittfältare som är ännu sämre defensivt?
Edit: Ang. Martial tycker jag många slentrianmässigt kallar honom lat men när han spelar som striker tycker jag han är duktig i sitt presspel. Han kan jobba på sitt kroppsspråk dock, lider nog lite av att han har en Berbatov-aura.