2020-10-26, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Terror-Ister-Band
Jag har besokt ett antal Elgiganten pa mindre orter, en utav dem skulle fa in 60 ex. for forsaljning utan bokning. Blev mer eller mindre lovad ett ex. om jag ar dar vid oppning, kommer att hanga pa laset.

Vart var du då?
Citera
2020-10-26, 20:45
Medlem
Terror-Ister-Bands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ragnar24
Vart var du då?

Haha!! Som om jag skulle saga det har infor alla! Skicka PM om intresse finns.
Citera
2020-10-27, 16:23
Medlem
Matsu-sans avatar
Citat:

Lovade är en sak. Faktum är att det är ingen som vet. Det enda vi vet är att åtgången av maskiner i Sverige kommer vara skrämmande låg och då kan man ta vad en återförsäljare säger med en klackspark.
Citera
2020-10-27, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Matsu-san
Lovade är en sak. Faktum är att det är ingen som vet. Det enda vi vet är att åtgången av maskiner i Sverige kommer vara skrämmande låg och då kan man ta vad en återförsäljare säger med en klackspark.

Tror du?
Citera
2020-10-27, 16:58
Medlem
Matsu-sans avatar
Citat:
Tror du?

Ja när det stora återförsäljarna skickar ut brev till folk som bokat ett år innan och påtalar att de inte kommer få en maskin under relasedatum eller närmaste tiden så är det riktigt illa.
Citera
2020-10-27, 17:10
Medlem
Citat:

Haha, som jag trodde, du vet inte.
Citera
2020-10-27, 17:24
Medlem
Vad är den stora skillnaden mellan PS4 och PS5? PS5 ska tydligen kunna spela PS4-spel vilket är bra för mig för då behöver jag inte slänga PS4spelen när jag uppgraderar. Väntar dock ett till två år innan jag köper.
Citera
2020-10-27, 17:33
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mattep74
Vad är den stora skillnaden mellan PS4 och PS5? PS5 ska tydligen kunna spela PS4-spel vilket är bra för mig för då behöver jag inte slänga PS4spelen när jag uppgraderar. Väntar dock ett till två år innan jag köper.

Ja förutom att man kan spela PS4 spelen så är nog allt annat bättre i PS5 än 4an.

Så allt är skillnad utom spelen.
Citera
2020-10-27, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ragnar24
Haha, som jag trodde, du vet inte.

Kan ge dig Vastmanland, fick kora bil en bit ifran STHLM.
Citera
2020-10-28, 02:15
Medlem
Burken89s avatar
Var det någon som såg unboxing videon idag med Brownee?

Det var intressant och se hur stor den verkligen är. Han jämför den sida vid sida med en ps4 pro och den är nästan dubbelt så stor.

Ett stand följer med i kartongen som behövs för att konsolen ska ligga plant och den går även att använda vertikalt.

Sist men inte minst så är kontrollen och hela eller en del av konsolen täckt med PS tecken. Man måste verkligen zooma in noga för att se det. Snyggt som fan
Citera
2020-10-28, 07:45
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burken89
Var det någon som såg unboxing videon idag med Brownee?

Det var intressant och se hur stor den verkligen är. Han jämför den sida vid sida med en ps4 pro och den är nästan dubbelt så stor.

Ett stand följer med i kartongen som behövs för att konsolen ska ligga plant och den går även att använda vertikalt.

Sist men inte minst så är kontrollen och hela eller en del av konsolen täckt med PS tecken. Man måste verkligen zooma in noga för att se det. Snyggt som fan
Svensk unboxing..omfg vilken heffaklump

https://www.fz.se/nyhet/284806-vi-packar-upp-playstation-5

Många på forumet som får köpa ny tvbänk.."läs arbetsbänk" för o få plats med den pjäsen.
Citera
2020-10-28, 07:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Svensk unboxing..omfg vilken heffaklump

https://www.fz.se/nyhet/284806-vi-packar-upp-playstation-5

Många på forumet som får köpa ny tvbänk.."läs arbetsbänk" för o få plats med den pjäsen.

Fan vet om det inte är bäst att ställa den vertikalt, BAKOM tv:n 😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in