2020-10-25, 07:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bondeland
Officiellt är han fader till den ena av Frejas två ungar. Med tanke på hur mycket althögern tjatar om hanrejer och familjebildning är det intressant att rörelsen mest består av barnlösa ensamstående datorspelade 40-åriga män, samt någon enstaka man som försörjer en annan mans avkomma. Hanrej deluxe.

Kan mycket väl bero på att förutom Calle och Chris (som är ett par) så saknar de övriga flickvän/sambo/fru. Bögen "Chris" verkar ta hand om unga små pojkar så helt barnlös är han inte.
Citera
2020-10-25, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Batong8
Dulny är dömd till ett liv av evigt bögsex och runkande.

Det är precis det liv han vill leva. Samt en massa datorspelande.
Citera
2020-10-26, 23:46
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Det är precis det liv han vill leva. Samt en massa datorspelande.
Chris gillar stora bröst har jag noterat, t.e.x Noshis. jag ser tecken på att han kan ha bra kvinnosmak när det kommer till att se rätt skönhet, det är inget gay i det!

Sen..ni hade inte klagat på hans datorspelande ifall han kombinerat det med att ha en kvinnligt alibi (sambo) och inte hopplös singel som han kallar sig.

Och vad är det för spel han spelar. Krigs-RTS med historiska anslag där han får utlopp
för att skriva om Sveriges historien, det ligger i linje med hans nationalism (kulturarbetare)
Att spela RTS är bra för hippocampus-volymtillväxt

Jag gillar honom även om jag inte håller med honom om allt, han är logisk, narcissistisk, känslokall
(allt man vill ha i en otänkbar killkompis) har en behaglig radio-röst
Senast redigerad av Crapmagic 2020-10-27 kl. 00:00.
Citera
2020-10-27, 08:47
Medlem
Crapmagics avatar
Vad menar han med netflix-cykel då? det finns inte i någon dictonary
Citera
2020-10-27, 09:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Vad menar han med netflix-cykel då? det finns inte i någon dictonary
Att människors minne är lika långt som en säsong av en Netflix-serie.
Citera
2020-10-27, 09:18
Medlem
Citat:
Chris gillar stora bröst har jag noterat, t.e.x Noshis. jag ser tecken på att han kan ha bra kvinnosmak när det kommer till att se rätt skönhet, det är inget gay i det!

Intressant! Men om det är så att han attraheras av den typen av kvinnor, varför försöker han inte skaffa en Mellanöstern-kvinna istället för att leva evigt ungkarsliv med Calle?

Med tanke på hur viktigt han säger det är med familjebildning så är det ju lite misstänkt att han vid 36 års ålder fortfarande är singel och barnlös.
Citera
2020-10-27, 13:37
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Intressant! Men om det är så att han attraheras av den typen av kvinnor, varför försöker han inte skaffa en Mellanöstern-kvinna istället för att leva evigt ungkarsliv med Calle?

Med tanke på hur viktigt han säger det är med familjebildning så är det ju lite misstänkt att han vid 36 års ålder fortfarande är singel och barnlös.
Jag tror inte att det handlar om Mella-östen-kvinnor preferens utan om bröst. Han är principfast så det skulle enbart kunna bli en bysti svenska som ska avla hans barn, mens han kan vara så stor inför sig själv att få betrakta snygga Iranier på avstånd.

36 år är ingen ålder på en häst. Att han är sambo med en man skulle också kunna vara ett uttryck för det här tönteriet med stöttande Mans-cirklar som Bard förespråkar (Homo-mentalitet) Att Calle agerar Wingman/Chaperone eller vice versa? för att uppnå dom högre idealen om manlig vetenskaps exploration som Dulny återkommer till. Eller så kanske han är smyg-Bi helt enkelt.

Men fram med "Dulnys secred sex tape" där Calle är inne i Dulny eller så ska vi inte utgå ifrån det kan ha råka hänt.
Senast redigerad av Crapmagic 2020-10-27 kl. 13:51.
Citera
2020-10-27, 13:37
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brunoDjungel
Att människors minne är lika långt som en säsong av en Netflix-serie.
Vad är det som skiljer Netflix tittande på en serie? från tittande på en vanli TV-serie? i dom andra kanalerna
Jag vet int för jag tittar inte på den skiten & föraktar kvinnor som tycker att titta på Netflix är en lämplig aktivitet under en dejt med kille
Citera
2020-10-27, 14:07
Medlem
Citat:
Jag tror inte att det handlar om Mella-östen-kvinnor preferens utan om bröst. Han är principfast så det skulle enbart kunna bli en bysti svenska som ska avla hans barn, mens han kan vara så stor inför sig själv att få betrakta snygga Iranier på avstånd.

36 år är ingen ålder på en häst. Att han är sambo med en man skulle också kunna vara ett uttryck för det här tönteriet med stöttande Mans-cirklar som Bard förespråkar (Homo-mentalitet) Att Calle agerar Wingman/Chaperone eller vice versa? för att uppnå dom högre idealen om manlig vetenskaps exploration som Dulny återkommer till. Eller så kanske han är smyg-Bi helt enkelt.

Men fram med "Dulnys secred sex tape" där Calle är inne i Dulny eller så ska vi inte utgå ifrån det kan ha råka hänt.

Uppenbarligen har hans framgångar med svenska kvinnor uteblivit, så han får kanske ta och vidga sina vyer. En iransk tjej är inte direkt som att gå full SD Thailand. Om vi är så vänliga mot Dulny att vi antar att han är hetero, det vill säga.

36 år är lastgammalt om man företräder en rörelse som påstår sig stå för tidig familjebildning med många barn.
Citera
2020-10-27, 14:49
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Uppenbarligen har hans framgångar med svenska kvinnor uteblivit, så han får kanske ta och vidga sina vyer. En iransk tjej är inte direkt som att gå full SD Thailand. Om vi är så vänliga mot Dulny att vi antar att han är hetero, det vill säga.

36 år är lastgammalt om man företräder en rörelse som påstår sig stå för tidig familjebildning med många barn.
Men nu kanske det ljusnar...för blondinen There Verdun verkar vilja knulla honom sönder & samman är min generösa tolkning dom är i samma ålder & hon glutta hänfört på Dulnys forntida SD-biceps kropp på twutter

Och som sagt Freja skulle int säga nej är min bedömning
Senast redigerad av Crapmagic 2020-10-27 kl. 14:53.
Citera
2020-10-27, 15:28
Medlem
Citat:
Men nu kanske det ljusnar...för blondinen There Verdun verkar vilja knulla honom sönder & samman är min generösa tolkning dom är i samma ålder & hon glutta hänfört på Dulnys forntida SD-biceps kropp på twutter

Och som sagt Freja skulle int säga nej är min bedömning

Det vore en syn. Dulny gör som Herr D och går full hanrej och tar hand om en annan mans avkomma.
Citera
2020-10-28, 08:20
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Senaste avsnittet är fantastiskt bra:

https://www.spreaker.com/user/nordiskalthoger/vita-pillret-139-tomma-aeggkartonger-skr

Erik är tillbaka och Dulny själv är i högform. Dulny verkar pigg och kreativ, har massor av bra analyser i flera olika ämnen. Särskilt bra är diskussionen om Tommie Lindh och media, och den om kvinnligt och manligt, men det var fan inte ett enda ointressant ämne och inte en enda dålig analys i hela programmet. Strålande!
Håller med. Det var ett väldigt intressant avsnitt. Första delen av Christoffer Dulnys och Jimmy Thunlinds samtal om Adolf Hitlers bok Mein Kampf är också fantastiskt bra:

https://www.spreaker.com/user/nordiskalthoger/kulturarbetarna-min-kamp-del-1-med-jimmy
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in