Citat:
Ursprungligen postat av
Offervilja
Håller med. Det var ett väldigt intressant avsnitt. Första delen av Christoffer Dulnys och Jimmy Thunlinds samtal om Adolf Hitlers bok Mein Kampf är också fantastiskt bra:
https://www.spreaker.com/user/nordiskalthoger/kulturarbetarna-min-kamp-del-1-med-jimmy
Ska jag stänga av avsnittet med Dune? inte nog med att man måste stå ut med norrländsk manlig dialekt även någon Anton Stigemark som lät precis som Folke Jyden (vad har en icke R-sägare i en pod å göra öh?) förpesta samma avsnitt. nu saknades bara Frejas ungar också som kronan på verket

Kunde inte Dulby bara kört själv!
Nä man får tydligen sitta å vänta på Mein kampf och Jimmy som inte har några taldefekter
att störa sig på iaf.
Vad gäller senaste avsnittet av VP så har jag börjat stå ut med Erik sedan jag fick en bild utav honom

därför att han kompenserar med rätt så gulliga fnissningar har du noterat dessa? i egenskap av groupie, eller som minst! var en groupie fram tills du såg bilden på honom.
För mig var det här nyheter att Sascha Baron Kohen var aktivist. Fruktansvärt humorlösa drivkrafter.
En typisk sådan som tror att Satir får folk att tänka
Fick även reda på vad Hunter Biden vad för nått