2020-10-29, 09:57
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Håller med. Det var ett väldigt intressant avsnitt. Första delen av Christoffer Dulnys och Jimmy Thunlinds samtal om Adolf Hitlers bok Mein Kampf är också fantastiskt bra:

https://www.spreaker.com/user/nordiskalthoger/kulturarbetarna-min-kamp-del-1-med-jimmy
I dom övriga kulturarbetaravsnitten kan man fråga sig vad "avskum" tillför, han är extremt trögpratat utan flöde, varför låter han precis som Andersson från Laddhöger?

Och när Avskum väl säger något så omformulerande bekräftar han bara likt en papegoja vad Dulny just sagt, fast med massor av tänkarpauser för att hitta nästa ord tillformuleringen som är upphöjdare än det helt självklara innehållet som man vet att han är på väg till.

Norrlänningar från någon lite by är per automatik ointressantare svenskar än dom som bor i storstäderna. Man vill inte lyssna till lantisar och man är övertygad om att dom inte är underrättade & tar del utav samma omvärld som vi andra, det dom säger kommer med flera års fördröjning
Senast redigerad av Crapmagic 2020-10-29 kl. 10:01.
Citera
2020-10-30, 19:52
Medlem
Crapmagics avatar
Förstod jag det rätt att om Chris inte får in lite flera donationer av organ
så hotar man dela upp och ge ut flera avsnitt i veckan för att i sin tur kunna tröttna på podden
Citera
2020-10-31, 18:02
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Håller med. Det var ett väldigt intressant avsnitt. Första delen av Christoffer Dulnys och Jimmy Thunlinds samtal om Adolf Hitlers bok Mein Kampf är också fantastiskt bra:

https://www.spreaker.com/user/nordiskalthoger/kulturarbetarna-min-kamp-del-1-med-jimmy
Ska jag stänga av avsnittet med Dune? inte nog med att man måste stå ut med norrländsk manlig dialekt även någon Anton Stigemark som lät precis som Folke Jyden (vad har en icke R-sägare i en pod å göra öh?) förpesta samma avsnitt. nu saknades bara Frejas ungar också som kronan på verket Kunde inte Dulby bara kört själv!

Nä man får tydligen sitta å vänta på Mein kampf och Jimmy som inte har några taldefekter
att störa sig på iaf.

Vad gäller senaste avsnittet av VP så har jag börjat stå ut med Erik sedan jag fick en bild utav honom därför att han kompenserar med rätt så gulliga fnissningar har du noterat dessa? i egenskap av groupie, eller som minst! var en groupie fram tills du såg bilden på honom.

För mig var det här nyheter att Sascha Baron Kohen var aktivist. Fruktansvärt humorlösa drivkrafter.
En typisk sådan som tror att Satir får folk att tänka

Fick även reda på vad Hunter Biden vad för nått
Senast redigerad av Crapmagic 2020-10-31 kl. 18:09.
Citera
2020-11-01, 11:15
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Ska jag stänga av avsnittet med Dune?
Jag har inte lyssnat på avsnittet som handlar om filmen Dune, så jag vet inte om det är bra eller dåligt. Dune är jag inte särskilt förtjust i, men annars är David Lynch en väldigt intressant filmskapare. Om det skulle göras en film om den nationella rörelsens Ingrid Sionistqvist-psykos så skulle Lynch vara den regissör som jag önskar skulle regissera den.
Citat:
Vad gäller senaste avsnittet av VP så har jag börjat stå ut med Erik sedan jag fick en bild utav honom därför att han kompenserar med rätt så gulliga fnissningar har du noterat dessa? i egenskap av groupie, eller som minst! var en groupie fram tills du såg bilden på honom.
Jag är självklart fortfarande en groupie.

Längtar till på torsdag då andra delen om Mein Kampf släpps!
Citera
2020-11-02, 14:39
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Jag har inte lyssnat på avsnittet som handlar om filmen Dune, så jag vet inte om det är bra eller dåligt. Dune är jag inte särskilt förtjust i, men annars är David Lynch en väldigt intressant filmskapare. Om det skulle göras en film om den nationella rörelsens Ingrid Sionistqvist-psykos så skulle Lynch vara den regissör som jag önskar skulle regissera den.

Jag är självklart fortfarande en groupie.

Längtar till på torsdag då andra delen om Mein Kampf släpps!
Hur kan hon vara sionist och förintelse-ifrågasättande samtidigt?
Citera
2020-11-05, 19:32
Medlem
Crapmagics avatar
Dulny ägde Lill-Erik idag och visar att han är lika smart som jag.
Då vi kan inse det fullstänidgt självklara att Trumps gråtande om avgörande röstfusk är helt vanlig
megalomanisk narcissistic rage med foliehatten på

Och det är väldigt pinsamt att bevittna Trumps och Eriks dåliga självinsikt

Dulny inser också att varje val inte kan vara "ödesval" det är ju bara en fråga om vi ska ha en förlängning av 2016 som var ett ödesval däremot

Vad betyder att man prasslar med sina byxor?
Senast redigerad av Crapmagic 2020-11-05 kl. 19:48.
Citera
2020-11-05, 23:04
Bannlyst
Citat:
Dulny ägde Lill-Erik idag och visar att han är lika smart som jag.
Då vi kan inse det fullstänidgt självklara att Trumps gråtande om avgörande röstfusk är helt vanlig
megalomanisk narcissistic rage med foliehatten på

Och det är väldigt pinsamt att bevittna Trumps och Eriks dåliga självinsikt

Dulny inser också att varje val inte kan vara "ödesval" det är ju bara en fråga om vi ska ha en förlängning av 2016 som var ett ödesval däremot

Vad betyder att man prasslar med sina byxor?
Har du följt rösträkningen över huvud taget, eller rapar du bara upp vad svenska journalister säger?
Citera
2020-11-05, 23:09
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brunoDjungel
Har du följt rösträkningen över huvud taget, eller rapar du bara upp vad svenska journalister säger?
Nej jag kan tänka & värdera själv i antropologins tecken
precis som Chris, behöver därför inte följa någon rösträkning, du kan inte heller följa rösträkningen
...på plats
Citera
2020-11-05, 23:18
Bannlyst
Citat:
Nej jag kan tänka & värdera själv i antropologins tecken
precis som Chris, behöver därför inte följa någon rösträkning, du kan inte heller följa rösträkningen
...på plats
Du kan "tänka och värdera själv antropologins tecken"? Du måste verkligen ha kommit över bra röka på sistone...
Citera
2020-11-06, 00:02
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brunoDjungel
Du kan "tänka och värdera själv antropologins tecken"? Du måste verkligen ha kommit över bra röka på sistone...
Känn dig memad https://soundcloud.com/bryskens/vardens-egotripp

Jag höll på Ljud-mems på min telefon under tiden Chris fortfarande låg i vaggan, eller åtm när althögern låg där
Senast redigerad av Crapmagic 2020-11-06 kl. 00:07.
Citera
2020-11-06, 04:26
Medlem
Dulnys bortviftande av det uppenbara röstfuskandet lämnade mycket att önska.

Han förklarade hacket i kurvan i Michigan med korrigering av att man råkade ge Sleepy Joe för många röster och sedan reverserat det.
Varför ser man då precis samma hack i kurvan i Wisconsin, som av en händelse också var extremt viktig? För att inte tala om vissa counties in Georgia och Pensylvania.
Efter att man plötsligt slutat räkna vid sådär 90-95% i detta superval...

Att jämföra med 2016 och mena att det skulle vara samma nivå av mygel i år är givetvis helt fel.

Det är ju för fasen just med poströsterna man myglar!
Poströstning som ökat explosionsartat detta år i och med Covid och öppnat upp för valfusk på helt annan nivå än någonsin tidigare.

Det är nära på helt okontrollerat (jag bor i USA). Folk hämtar röstsedlar hos äldre släktingar för att hjälpa dem, fyller i skiten själva för sin egen kanditat och skickar in.
10 000-tals döda har poströstat, i flera stater har det förekommit 10 000-tals fler registered voters än eligeble voters etc. Det är U-landsstandard på valsäkerheten. Jag vet kanadensare som testat om de kunde rösta (givetvis på Biden) och det var inga problem...

Anledningen till att man fuskat så "dåligt" som Dulny påpekar är att man var tvungen.
När man slutade räkna på natten (och insåg att Trump låg extremt bra till) så hade man bara några timmar på sig.
Det fanns bara ett visst antal röster kvar, därför var man tvungen att ge ett helt oproportioneligt antal röster till Biden.
Man hade helt enkelt inget annat val, då rösterna börjat ta slut och Biden låg pyrt till.

Dulny har givetvis rätt i att detta inte kommer att bli reverserat i någon domstol eller instans.
Trump blev fucked, tycka vad man vill om det men det är fullkomligt uppenbart, men han kommer ingenvart inom rättsväsendet.

Själv tror jag enbart att det är positivt då folk befäster sina positioner än mer efter denna fadäs.
Demokraternas fulspel har aldrig varit så uppenbart, droppen blir när Kamala blir president.
Citera
2020-11-06, 09:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Landos
Dulnys bortviftande av det uppenbara röstfuskandet lämnade mycket att önska.

Han förklarade hacket i kurvan i Michigan med korrigering av att man råkade ge Sleepy Joe för många röster och sedan reverserat det.
Varför ser man då precis samma hack i kurvan i Wisconsin, som av en händelse också var extremt viktig? För att inte tala om vissa counties in Georgia och Pensylvania.
Efter att man plötsligt slutat räkna vid sådär 90-95% i detta superval...

Att jämföra med 2016 och mena att det skulle vara samma nivå av mygel i år är givetvis helt fel.

Det är ju för fasen just med poströsterna man myglar!
Poströstning som ökat explosionsartat detta år i och med Covid och öppnat upp för valfusk på helt annan nivå än någonsin tidigare.

Det är nära på helt okontrollerat (jag bor i USA). Folk hämtar röstsedlar hos äldre släktingar för att hjälpa dem, fyller i skiten själva för sin egen kanditat och skickar in.
10 000-tals döda har poströstat, i flera stater har det förekommit 10 000-tals fler registered voters än eligeble voters etc. Det är U-landsstandard på valsäkerheten. Jag vet kanadensare som testat om de kunde rösta (givetvis på Biden) och det var inga problem...

Anledningen till att man fuskat så "dåligt" som Dulny påpekar är att man var tvungen.
När man slutade räkna på natten (och insåg att Trump låg extremt bra till) så hade man bara några timmar på sig.
Det fanns bara ett visst antal röster kvar, därför var man tvungen att ge ett helt oproportioneligt antal röster till Biden.
Man hade helt enkelt inget annat val, då rösterna börjat ta slut och Biden låg pyrt till.

Dulny har givetvis rätt i att detta inte kommer att bli reverserat i någon domstol eller instans.
Trump blev fucked, tycka vad man vill om det men det är fullkomligt uppenbart, men han kommer ingenvart inom rättsväsendet.

Själv tror jag enbart att det är positivt då folk befäster sina positioner än mer efter denna fadäs.
Demokraternas fulspel har aldrig varit så uppenbart, droppen blir när Kamala blir president.
Dulny är en vuxen bebis som blev stött när Trump inte byggde gaskammare, som hans trash-polare i USA hade lovat, så nu ska han som en trottsig tonårsbrud vara emot Trump och rättfärdiga all skit som demokraterna ställer till med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in