2020-10-18, 20:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av oldtimedrunk
Jag var 100% säker på att Herr D var 18-20 år gammal när jag hörde hans röst.
Samma här. Han lät som någons efterblivne lillebror, men ack så fel man kan ha. Jag önskar dem lycka till med framtiden och familjen i alla fall.
Citera
2020-10-19, 18:50
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brunoDjungel
Han var ju med på film i förra avsnittet när han manligt och vuxet står och skriker osammanhängande saker till Harakiri-gubben.
Jag uppfattade det som att det inte var han, utan ett skämt som byggde på röstlikhet

Jag tycker man hör på Eriks röst att han inte är långhårig.
Citera
2020-10-19, 19:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Jag uppfattade det som att det inte var han, utan ett skämt som byggde på röstlikhet

Jag tycker man hör på Eriks röst att han inte är långhårig.
Det är möjligt att jag missuppfattade det då.
Citera
2020-10-21, 20:04
Medlem
Crapmagics avatar
Nu har han hittat på ett till nyord

Vad betyder gayop? och hur är någonting som är gay?
Citera
2020-10-21, 21:25
Medlem
Batong8s avatar
Citat:
Nu har han hittat på ett till nyord

Vad betyder gayop? och hur är någonting som är gay?

Enligt Urban Dictionary så beskrivs en 'gayop' som:

A conspiracy, executed by people who connect through social media, to harass, dox, de-platform, etc... a person or group.

Enkelt förklarat är att man konspirerar tillsammans med likasinnade via sociala medier för att utsätta någon annan på sociala medier för trakasserier och liknande.

Det är faktiskt tragiskt hur bögen Christoffer Dulny vet om alla dessa ungdomliga slanguttryck. Som en snart 40-årig vuxen man så hänger han fortfarande kvar i ungdomskretsarna och lär sig den nya generationens språkbruk. Alla hade en sådan kultur när man växte upp, man använde dom coola nya orden för att visa att man var en i gänget. Men sedan blev man vuxen och kunde ej med hedern i behåll fortsätta bete sig så där och fick börja prata normalt helt enkelt.

Men Dulny är ingen vuxen. Han är ett litet barn i själen, och drömmer tillbaka till sin barndomstid. Han fullkomligt avskyr att vara vuxen. Han avskyr ansvar. Han avskyr arbete. Han avskyr att samhället ser på honom som en vuxen människa när han egentligen bara vill "bli barnet igen". Och det är just vad han är.
Citera
2020-10-23, 07:05
Medlem
baggebo1s avatar
Senaste avsnittet är fantastiskt bra:

https://www.spreaker.com/user/nordiskalthoger/vita-pillret-139-tomma-aeggkartonger-skr

Erik är tillbaka och Dulny själv är i högform. Dulny verkar pigg och kreativ, har massor av bra analyser i flera olika ämnen. Särskilt bra är diskussionen om Tommie Lindh och media, och den om kvinnligt och manligt, men det var fan inte ett enda ointressant ämne och inte en enda dålig analys i hela programmet. Strålande!
Senast redigerad av baggebo1 2020-10-23 kl. 07:09.
Citera
2020-10-24, 01:14
Medlem
Crapmagics avatar
Kognitiv dissonans hos Dulny?

Han nämner att Rom sysslade med försvarskrig, överhoppar den heliga nazismen, till att
näste att anmana Roms taktik var George W Busch

Var det judarnas försvarskrig som startade Andra världskriget?
Citera
2020-10-24, 13:08
Medlem
Citat:
Haha du visste förstås att läsparen Herr D säger sig vara gift med Freja, är han fadern till barnet?

Nu vill jag ännu mer se ett foto på båda två för att avgöra om dom passar ihop.
Ser han ut som på twitter månntro? dvs en rödhårig inte ful skäggig karikatyr i profil

Officiellt är han fader till den ena av Frejas två ungar. Med tanke på hur mycket althögern tjatar om hanrejer och familjebildning är det intressant att rörelsen mest består av barnlösa ensamstående datorspelade 40-åriga män, samt någon enstaka man som försörjer en annan mans avkomma. Hanrej deluxe.
Citera
2020-10-24, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brunoDjungel
Han var ju med på film i förra avsnittet när han manligt och vuxet står och skriker osammanhängande saker till Harakiri-gubben.

Det var ej Erik. Detta är Erik:

https://images.app.goo.gl/6h9dLta2JfR4hs5QA

https://images.app.goo.gl/t4Pg4y6fr1BuQfmp9
Citera
2020-10-24, 13:23
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bondeland
Det var ej Erik. Detta är Erik:

https://images.app.goo.gl/6h9dLta2JfR4hs5QA

https://images.app.goo.gl/t4Pg4y6fr1BuQfmp9
Rösten passar inte nyllet.
Skarpskuret ansikte & sexigt farliga ögon jag hör nu Eriks röst framför mig spela in Vita pillret fast med den där trevliga vingårdshatten på som skulle sätt ut som en USA Cowboyhatt.

En till som låter mycket yngre än han är. Tema althöger rödskägg, var övertygad om att han såg ut som en skinhead
Senast redigerad av Crapmagic 2020-10-24 kl. 13:33.
Citera
2020-10-24, 23:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av bondeland
Officiellt är han fader till den ena av Frejas två ungar. Med tanke på hur mycket althögern tjatar om hanrejer och familjebildning är det intressant att rörelsen mest består av barnlösa ensamstående datorspelade 40-åriga män, samt någon enstaka man som försörjer en annan mans avkomma. Hanrej deluxe.

Haha, ja verkligen, tragisk skara människor.
Citera
2020-10-25, 02:17
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Assault12
Haha, ja verkligen, tragisk skara människor.
Nädå lyssna på Kvinnofällan på speaker där Frejas jesusbarn lever rövare i bakgrunden utan att hon tycker att det är problematiskt för podden & kanske borde skaffa en Nanny till ett angränsande rum. Hon vill göra en poäng i kvinnofällan att det här är livet! men fadäsen att dra in barn & djur i studion är i själva verket den egentligen kvinnofällan

Stackars Hugin som övergivit Dulny för Frejas nya podd låter sammanbitet Herr D-Junior hanreja honom utan att han ber den lille dra åt helvete
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in