Citat:
Jag är såklart frustrerad över att jag missade dem när de gick ut ur bostaden eftersom jag under min sjukskrivning satt just mycket vid fönstret. Just under andra halvan av november ägnade jag dock mycket tid åt att sortera DVD-filmer. Därav att gardinerna oftast var fördragna även tidigt på dagen.
Är även frustrerad över att jag aldrig ringde polisen & berättade att något verkade fel i den trappuppgången. Höll i telefonen men ringde aldrig. Några foton fick jag heller aldrig tagit. Det blev aldrig av. Detta var också skälet till att jag besökte graven några gånger för att fundera över hur det kunde gå så snett, jag visste om att något var galet där men jag rapporterade aldrig till polisen vilket i efterhand grämde mig.
Är även frustrerad över att jag aldrig ringde polisen & berättade att något verkade fel i den trappuppgången. Höll i telefonen men ringde aldrig. Några foton fick jag heller aldrig tagit. Det blev aldrig av. Detta var också skälet till att jag besökte graven några gånger för att fundera över hur det kunde gå så snett, jag visste om att något var galet där men jag rapporterade aldrig till polisen vilket i efterhand grämde mig.
Citat:
Dålig relevans vet jag inte om jag håller med om. Jag var i princip den ende som utmanade alla uppgifter, påtalade direkta felaktigheter och saker som förstorats i proportion. Jag uppmanade alla att hålla sig på jorden när till och med användare som Skaraborg2 gav sig ut i rena rymdresor vilket inte är likt denne med flera andra som jag känner igen här. Men jag är klar nu, "mitt jobb" är gjort i det avseendet. Min sista provokation mot Stivali var igår när jag pratade om "gullande". Nu har vi alla en FUP att objektivt förhålla oss till. Jag är snart klar med den men om jag är klar över ett specifikt händelseförlopp vete tusan.
Och till Stivali vill jag bara säga att jag hoppas du kommer ur det här med förståndet i behåll. Det kan inte vara en rolig sits precis när alla som läser här har ditt namn. Men det blåser över... som allt annat.