2020-10-26, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av utopianiso
Är detta generellt för allsvenska spelare? I Helsingborg är det nämligen inte helt ovanligt att se en full Granqvist eller Landgren ute på krogarna..

Jag har ingen koll på de andra lagen. Kan bara svara för mig själv och de jag känner till.
Citera
2020-10-26, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StrangerX
Varför ljuger du?

Om vadå?
Citera
2020-10-26, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHero
Hur ser det ut med mobiltelefonanvändande kring matcher? Får ni hålla på med mobilen innan avspark? Finns det någon tidsgräns för när ni måste lägga undan telefonerna? Får ni kolla meddelanden i halvtid?

Vi håller inte på med mobilen mer än de som har egna hörlurar och byter låtar. Inga mobiler i halvtid. Det finns liksom ingen tid till det ändå. Sen kanske någon smyger med det. Mutumbas guldintervju är ju fantastisk bland annat. När han säger att någon polare har messat att han är skit och så kommer han ut och levererar.
Citera
2020-10-26, 16:48
Medlem
Hej,

Kul tråd keep it up.
Vilka regelförändringar skulle du kunna tänka dig?
Jag funderar på skippa ev retur vid straffar. Alla bara tjuvar ändå och ger dessutom målvakten lite bättre odds.

Effektiv tid vore också intressant, skulle minska suget att maska utan att bollen är i spel.
Citera
2020-10-26, 18:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tjockmenglad
Tillgång och efterfrågan antar jag. Finns bara en handfull tillräckligt skickliga fotbollspelare i landet för Allsvenskan och en hög efterfrågan från fansen = Lön för att sparka boll.

Men det är fortfarande väldigt konstigt haha

Hasse - vad gör du då?

Du - Jo jag gör något som miljoner människor älskar att titta på

Hasse- Oj vad kan det vara?

Du- Jo nu ska du få höra!
Jag är ute på en gräsplan med lite annat folk
Sen sparkar vi runt en boll.

Hasse - Ehm öhh ok.. en boll alltså...
Citera
2020-10-26, 19:00
Medlem
Måste man delta i aktioner som "Stå upp mot rasism" osv för att inte bli utsatt ur laget?
Har du behövt låssas stå för saker du egentligen inte står för bara för att man måste se bra ut i PK-media?
Citera
2020-10-26, 19:18
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pantherTypeG
Vad blev resultatet i din senaste match?
Han svarar inte på frågor som kan outa honom.
Citera
2020-10-26, 19:29
Medlem
Jinglebear-Cherrys avatar
Vad skiljer de bästa spelarna från de relativa medelmåttorna? Det beror såklart på position och finns många olika faktorer som spelar in (fysik, teknik, spelförståelse, osv), men finns det något du tänker är det allra viktigaste? Jag har fått för mig att det psykologiska är avgörande - förmåga att prestera under press, ligga 'steget före' i tanken jämfört med motståndarna och kunna ta in vad som händer runtomkring en själv (var medspelarna/motståndarna är, var ytorna finns). Som psykologstudent kanske jag är färgad, men är intresserad av hur stor del du tycker att mentalitet spelar? Tyckte det var riktigt häftigt hur Leicester vann ligan för några år sedan, med ett lag som på pappret inte alls hade någon rätt att vara i toppen.

Har ni som spelare tillgång till psykolog genom klubbarna? Hur stigmatiserat är psykisk ohälsa inom laget? Pressen utifrån och stjärnlivet påverkar säkert mer i större ligor, men intressant att höra oavsett.

Tack för rolig läsning!
Citera
2020-10-26, 20:11
Medlem
mishimas avatar
Hur är en bra lagkapten för dig? Från ditt perspektiv som lagkamrat då. Undrar om vi supportrar som ser det från sidan har andra kriterier än vad du har.
Citera
2020-10-26, 20:41
Medlem
Smurfanerlites avatar
Bara en slump att alla "Jag jobbar som... fråga mig om.." trådar startas av nya konton?
Tröttsamt är det i alla fall.
Citera
2020-10-26, 20:41
Medlem
regndroppens avatar
Fattar om du väljer att inte svara med risk för att outa dig själv.

Har laget du spelar för spelat europakval i någon form de senaste åren?
Citera
2020-10-26, 21:15
Medlem
saijas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smurfanerlite
Bara en slump att alla "Jag jobbar som... fråga mig om.." trådar startas av nya konton?
Tröttsamt är det i alla fall.

Kanske inte vill att någon ska rota i historiken och lista ut vart han spelar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in