2020-10-15, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pilsnerolog
Linders medgav väl att det var en felaktig batch och döpte om denna till "Silver Palm Tree"?

2018-batchen kan således innehålla båda delar, 2019-batchen skall vara korrigerad till sin forna glans.. Sen hur 2019 står sig mot 2013-batchen har jag ingen aning om.

Köpte nyss en hel låda med chockwave 2019. Fick den så billigt så tyckte det var läge att chansa även om jag inte sett den batchen än.
Citera
2020-10-15, 20:11
Medlem
Pilsnerologs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 50bomb
Köpte nyss en hel låda med chockwave 2019. Fick den så billigt så tyckte det var läge att chansa även om jag inte sett den batchen än.

Ut och provskjut vettja! Glöm inte att filma
Citera
2020-10-15, 23:21
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pilsnerolog
Linders medgav väl att det var en felaktig batch och döpte om denna till "Silver Palm Tree"?

2018-batchen kan således innehålla båda delar, 2019-batchen skall vara korrigerad till sin forna glans.. Sen hur 2019 står sig mot 2013-batchen har jag ingen aning om.

Jag har då inte sett någon som bara smällt efter 2013 iallafall
Citera
2020-10-22, 16:45
Medlem
VemSaDets avatar
Japp snart är det igång igen.
Jag gillade doubble D från Linders samt compund.

Det är bara synd att man har en tghit budget denna år. Så får se hur det blir, det har kommit massa andra grejer i mellan denna år tyvärr. Men ska försöka lösa det bästa av sämsta
Citera
2020-10-24, 11:46
Medlem
Pyronostalgis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VemSaDet

Det är bara synd att man har en tghit budget denna år. Så får se hur det blir, det har kommit massa andra grejer i mellan denna år tyvärr. Men ska försöka lösa det bästa av sämsta

Det säger du varje år och sen blir det ändå rätt stadig shopping
Citera
2020-10-24, 11:50
Medlem
Pyronostalgis avatar
Då skillnaden mellan F4-tårtor och bra compounds blivit mindre kommer det bli ovanligt mycket konsument på nyår.

Kommer starta med ny 221s från Extreme som heter Phantom. Sen sannolikt mest Funke några minuter. På slutet 2 st av Extremes nya 50x50 Montecarlo+ Mustang och när alla tror showen är slut så dubbel Elegant night från Funke och en näve shells.
Citera
2020-10-26, 00:38
Medlem
Doppel-D från Linders ser ruskigt fin ut. Går att beställa från hemsidan för 1695 kr just nu. Vågar man hoppas på en liten prissänkning under Black Friday?
Tror det blir ett köp hur som helst. Ser fin ut på både Linders videoklipp och övriga klipp på youtube.
Citera
2020-10-26, 18:56
Medlem
Brukar Linders fyrverkerier komma till Uppsala runt nyår? Ska köpa i år tänkte jag

Vad brukar ni göra? Beställa från utlandet eller köpa i butik??
Citera
2020-10-26, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ezity
Brukar Linders fyrverkerier komma till Uppsala runt nyår? Ska köpa i år tänkte jag

Vad brukar ni göra? Beställa från utlandet eller köpa i butik??

Kolla Linders hemsida där finns deras återförsäljare.

https://www.lindersfyrverkeri.se/
Citera
2020-10-27, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pyronostalgi
Då skillnaden mellan F4-tårtor och bra compounds blivit mindre kommer det bli ovanligt mycket konsument på nyår.

Kommer starta med ny 221s från Extreme som heter Phantom. Sen sannolikt mest Funke några minuter. På slutet 2 st av Extremes nya 50x50 Montecarlo+ Mustang och när alla tror showen är slut så dubbel Elegant night från Funke och en näve shells.

Trevligt. Påkostat får man säga! De nya Extreme-tårtorna såg trevliga ut. Funke e jag bra sugen på att testa. Men pengarna lär inte räcka så långt efter bcd-kursen...
Har en del liggande sedan tidigare så får knåpa ihop något med de produkterna skulle jag tro.
Citera
2020-10-27, 16:47
Medlem
Pyronostalgis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SyntaxGlenn
Trevligt. Påkostat får man säga! De nya Extreme-tårtorna såg trevliga ut. Funke e jag bra sugen på att testa. Men pengarna lär inte räcka så långt efter bcd-kursen...
Har en del liggande sedan tidigare så får knåpa ihop något med de produkterna skulle jag tro.

Har blivit lite fartblind med åren kanske men så länge inte familjen svälter så...🙄

Att det blir tårtkalas på nyår beror på att vi firar på ställe där shells i större omfattning är olämpligt. Grattis till kurs 🙌🏻
Citera
2020-10-27, 16:53
Medlem
Smällare går alltid hem, ofta bättre och kul. Nån raket blir det också nu när man inte är tonåring kan man köpa på sig lite mer krut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in