2019-12-18, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pilsnerolog
Där ser man! Tack för expertisen . Blir spännande att se resultatet, väntar fortfarande på en värdig ersättare till Tiger!

Hade ju vart intressant att se ”Aggeri” på film. Körde ju London förra året så något annat i prisklassen hade ju vart fint. Hade tre kanga med och visst, många skott för pengarna men inte de roligaste effekterna. En annan som aldrig hann köpa tiger hoppas ju också att en ny överraskning dyker upp!
Citera
2019-12-18, 21:27
Medlem
mrbooms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pilsnerolog
Där ser man! Tack för expertisen . Blir spännande att se resultatet, väntar fortfarande på en värdig ersättare till Tiger!
Hehe ja Tiger var skön med bröstvärmare i finalen

Hoppas 4verkeri fixat en liknande men det kan ju vara nån av ep-5002? också.

Man kan ju gambla och köpa en stege i helgen och få Aggeri för halva priset
Citera
2019-12-18, 22:27
Medlem
mrbooms avatar
Finns det nån videos av nyheterna på instagram fyrverkeri.se_ohlsson som bonnen hänvisar till ?
Har inte instagram och kan inte kolla själv.
Citera
2019-12-19, 02:15
Medlem
Lundbondens avatar
Märkligt att nya Flower Power inte finns på Extremes hemsida (varken bland produkterna eller bladet).

Enligt 4verkeri så är den 630 i krutvikt (g) och mixkaliber.
Citera
2019-12-19, 08:22
Medlem
Pilsnerologs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrboom
Finns det nån videos av nyheterna på instagram fyrverkeri.se_ohlsson som bonnen hänvisar till ?
Har inte instagram och kan inte kolla själv.

Nää, där finns inget upplagt tyvärr ..
Citera
2019-12-19, 10:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pyro860
Bland annat i Lagrange och Chateau du Grand Bos, Grand Cru Corton, Alsace, Charantes, Provence och Whispering Skies från Grand Cru/Hammargrens. Fireball/Soul Blaster från Hanssons/Fyrverkerimästarna. Royal Titanium Salute från danska Royal. Tror Kraftwerk från Hanssons/Fyrverkerimästarna också. Finns säkert i fler men här är några stycken Svea har lite i vissa tårtor med vet jag

R8 rekommenderar jag också, liten men bra. GT är typ samma historia men mer peonyeffekter medans R8 har mer hängande effekter

Tack för svar 🙂 Är nog lite kräsen efter att ha sett ”Iron man”. Kanske borde man slå till på en sådan innan den går samma öde till mötes som ”Be happy” (dvs görs om till det sämre).

Tänker iaf köpa ”Hermitage” och ”Patris” då de känns rätt prisvärda och har ok effekter.
Citera
2019-12-19, 10:29
Medlem
Funderar lite på vilken finaltårta man borde ha. Tänkte ett tag ha en ”Big bada boom” men jag tycker att den är väl dyr för vad man får. Det blir mest en stor, dyr smäll.

Lion, Puma, High explosive finns ju t ex... Eller borde jag bara dra av ett antal 50mm bomber? Har intvesterat i ett trådlöst avfyrningssystem så jag borde kunna få till en rätt snabb avfyrning av iaf 5st. Har samtliga bomber i 4verkeris utbud. Kanske 2x Salute, 2x Powershot (Chaos), 1x Mega explosive?
Citera
2019-12-19, 12:16
Medlem
mahutma_homos avatar
Vet ni någon 45/50mm tårta som är bra? Hur är det med Sveas? Jag gillar deras 50mm bomber trots att själva skottet snarare är 40 mm... De har en som heter Big bertha och en som heter Bomb extreme
Citera
2019-12-19, 12:20
Medlem
Harrybs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av liuyang
Funderar lite på vilken finaltårta man borde ha. Tänkte ett tag ha en ”Big bada boom” men jag tycker att den är väl dyr för vad man får. Det blir mest en stor, dyr smäll.

Lion, Puma, High explosive finns ju t ex... Eller borde jag bara dra av ett antal 50mm bomber? Har intvesterat i ett trådlöst avfyrningssystem så jag borde kunna få till en rätt snabb avfyrning av iaf 5st. Har samtliga bomber i 4verkeris utbud. Kanske 2x Salute, 2x Powershot (Chaos), 1x Mega explosive?

Du ska satsa på en Le Mafia 👍🙂
Citera
2019-12-19, 13:06
Medlem
199702042s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harryb

Finns det video på den?

Annars kanske 2 stk Golden Festival ifrån Svea? Tänker mig att man tar den ena normalt, och den andra på reserven och får således en fin start och avslut.
https://youtu.be/Osy4d-wQrxY

Knallhatten kommer sälja dem för 450,- pr styck som öppningserbjudande.
Citera
2019-12-19, 13:07
Medlem
Audimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harryb

Har du sett den IRL eller någon video på den eller du bara antar att den är bra?
Citera
2019-12-19, 13:21
Medlem
Där har ni film på Salut Batteri från 4verkeri.

Produkten: https://4verkeri.se/produkt/salut-batteri/

Filmen: https://www.youtube.com/watch?v=I-9NQ3aUrXY
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in