Citat:
Ursprungligen postat av
Daniel501
HUR är det inte relevant? Om en främmande makt (Kina i detta fallet, minst) har kompromitterade material på en nära familjemedlem (Hunter, men förmodligen även på Joe Biden själv) är då Sleepy Joe Biden lämplig som President?
Hur tänker du?
Om en nära familjemedlem till DIG är "i skiten" och behöver din hjälp med "inte så moraliska handlingar" kan du då agera helt neutralt?
Visst, det _kan_ innebära en säkerhetsrisk och speciellt om man gör sitt bästa för att sopa sådana saker under mattan. Bara där har vi ett skäl till att det skulle ha varit mycket bättre om man helt enkelt bitit i det sura äpplet från början. Däremot är inte ett "svart får" i familjen någon direkt garant för att en annan familjemedlems olämplighet.
Min mening är dock att det här "skitskyfflandet", som man sysslar med från båda hållen nu under valet, känns ganska betydelselöst i sammanhanget jämfört med om det faktiskt förekommit några oegentligheter från Joe Bidens sida när han var vicepresident. Jag skulle hellre se lite mer fokus på vad Biden med familj faktiskt sysslat med i förhållande till Kina och Ukraina och kanske lite mindre fokus på vilka tjejer Hunter har fått ett "footjob" av.
... och om det nu intresserar någon så hoppas jag innerligt att Biden förlorar presidentvalet, men jag kan samtidigt tycka att "slasknivån" är aningen pinsam för tillfället.