2020-10-26, 13:08
Medlem
Daniel501s avatar
Enligt "Lude" det vill säga de som släppt/släpper materialet på Hunter Biden GAB konto las denna bilden upp för 10h sedan med frågan "Vem tog bilden?"

https://gab.com/Ludemedia/posts/105098612444268670

Hur mycket visste/vet Obama?
Citera
2020-10-26, 13:08
Medlem
wedonthavetimes avatar
Blir intressant för Joe Biden om han vinner och skall sitta och förhandla med kinesiska politiker, samtidigt som varenda darknet-sidan i Kina är överfylld av bilder och filmer på Hunter Biden som röker crack, idkar fetish-porr och är allmänt skadad.

Att påstå att det här inte påverkar Joe Biden är verklighetsfrånvänt.
Citera
2020-10-26, 13:09
Medlem
getbusys avatar
Har detta rapporterats i någon svensk media överhuvudtaget?
Citera
2020-10-26, 13:10
Medlem
Daniel501s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skriveriet
Det är den kinesiska anti-CCP gruppen "New federation of China" som släppt bilden. Det är dom som släppt alla bilder och videos hittills. Du hittar dom på Gab.com som är en av få ställen som inte censurerar denna information.

Vad heter de på Gab?
Citera
2020-10-26, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel501
Vad heter de på Gab?

Dom går under flera användarnamn. Bland annat @ludemedia
https://gab.com/NeonRevolt/posts/105099585441032838
Citera
2020-10-26, 13:12
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av getbusy
Har detta rapporterats i någon svensk media överhuvudtaget?
Hunter Bidens Laptop from Hell har bl a diskuterats i Expressen.
Citera
2020-10-26, 13:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Enligt uppgift är hon 18år.
Kul att motståndarlaget alltid verkar ha problem med åldern på flickorna i den här skandalen, antingen är dom inte tillräckligt unga eller så är dom inte tillräckligt gamla. Allt för att skydda en pedofili för den högre sakerna skull.
JÄVLA ÄCKEL.

Det sorgliga i historien är ju dessvärre att dessa bilder måste postas för att gemene man ska inse vidden utav problematiken. Är det önskvärt? Naturligtvis inte, men jag tror att om världen någonsin ska kunna läka så måste man först hantera sanningen och verkligheten som den är. Men t.o.m. när dessa bilder visas är det fortfarande många som vägrar inse faktum. Somliga är så mental och eller känslomässigt låsta att de kan helt enkelt inte ta in den osminkade verkligheten. Ibland väljer människor självmant att tro på den bekväma lögnen hellre än att hantera den förödande sanningen.
Senast redigerad av RobRoys 2020-10-26 kl. 13:16.
Citera
2020-10-26, 13:15
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
HUR är det inte relevant? Om en främmande makt (Kina i detta fallet, minst) har kompromitterade material på en nära familjemedlem (Hunter, men förmodligen även på Joe Biden själv) är då Sleepy Joe Biden lämplig som President?

Hur tänker du?

Om en nära familjemedlem till DIG är "i skiten" och behöver din hjälp med "inte så moraliska handlingar" kan du då agera helt neutralt?

Visst, det _kan_ innebära en säkerhetsrisk och speciellt om man gör sitt bästa för att sopa sådana saker under mattan. Bara där har vi ett skäl till att det skulle ha varit mycket bättre om man helt enkelt bitit i det sura äpplet från början. Däremot är inte ett "svart får" i familjen någon direkt garant för att en annan familjemedlems olämplighet.

Min mening är dock att det här "skitskyfflandet", som man sysslar med från båda hållen nu under valet, känns ganska betydelselöst i sammanhanget jämfört med om det faktiskt förekommit några oegentligheter från Joe Bidens sida när han var vicepresident. Jag skulle hellre se lite mer fokus på vad Biden med familj faktiskt sysslat med i förhållande till Kina och Ukraina och kanske lite mindre fokus på vilka tjejer Hunter har fått ett "footjob" av.

... och om det nu intresserar någon så hoppas jag innerligt att Biden förlorar presidentvalet, men jag kan samtidigt tycka att "slasknivån" är aningen pinsam för tillfället.
Citera
2020-10-26, 13:16
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Enligt "Lude" det vill säga de som släppt/släpper materialet på Hunter Biden GAB konto las denna bilden upp för 10h sedan med frågan "Vem tog bilden?"

https://gab.com/Ludemedia/posts/105098612444268670

Hur mycket visste/vet Obama?

När började det egentligen att "gå överbord" för Hunter ?

Den första separationen kom 2015. Såå.., antar att det var nog för första frun då.
Citera
2020-10-26, 13:16
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Källa? Vart laddades denna bilden upp? Kan det styrkas att det är samma källa som för det andra materialet på Hunter?
Jag såg den på en av alla #Hunterbidenlaptop-trådar på Twitter.
Citera
2020-10-26, 13:18
Medlem
Daniel501s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
När började det egentligen att "gå överbord" för Hunter ?

Den första separationen kom 2015. Såå.., antar att det var nog för första frun då.

Jag personligen är övertygad att Hunter Biden (och hans bröder och syster) blev sexuellt utnyttjade som barn, utan tvekan.
Citera
2020-10-26, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wedonthavetime
Blir intressant för Joe Biden om han vinner och skall sitta och förhandla med kinesiska politiker, samtidigt som varenda darknet-sidan i Kina är överfylld av bilder och filmer på Hunter Biden som röker crack, idkar fetish-porr och är allmänt skadad.

Att påstå att det här inte påverkar Joe Biden är verklighetsfrånvänt.

Det gör det säkert, även om det där väl är standard beteende för toppolitiker, och de är då komprometterade med på riktigt dåliga grejer, som att knulla barn t.ex.. Hunter kan ju faktiskt råkat gå igenom en kris och har bortsett från drogerna... om det nu anses vara styrkt, så vitt jag sett här faktiskt inte begått något fel (kan missat nåt). Men javisst har du rätt, det kommer såklart påverka och det är ingen dignified image precis. Om trump kan dejta en porrstjärna och vara vän med epstein och clinton "semestra" med densamme snortandes kopiösa mängder kokain... så vet jag inte, tycker mest synd om Hunter faktiskt. Vedervärdigt att sånt här blir ett slagträ i debatten men thats politics for you, man måste nog vara lite störd från första början för att ge sig in där, och om man inte var det innan blir man det under resans gång. Det är mest skit.
Senast redigerad av Spelemannen 2020-10-26 kl. 13:37.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in