2020-10-26, 15:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av sirup
Jag tar det som om du inte har en aning om NÅGOT alls som visar att Biden är pedofil.

Och det är väl väldigt avgörande för om folk ska TRO på något om det där att Hunter skulle vara pedofil. Han blir kanske gripen snart och det utreds, men kom igen, redan nu vet vi inget.
Du får ta det som du vill, det ändrar inte faktum. Hunter Biden är en knarkande pedofil.
Citera
2020-10-26, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SuperViting
Jag är redan här, bevisen finns i tråden. Det är solklart att Hunter Biden är en knarkande pedofil och pappa Joe har svårt för att hantera det. Han smet ner i källaren och hoppas på att crackröken ska skingra sig i höstblåsten.

Ha ha nä det finns inget sådant i tråden. Folk vill ha bevis innan man anklagar någon för pedofili. Det finns inget sådant. Ge dig nu!

Putin tycks mena att Joe Biden inte har begått något kriminellt i Ukraina och Ryssland, så det här med pedofilen är kanske inte ens sant. Vi får se när vi får bevis. Men än finns inte det.
Citera
2020-10-26, 15:49
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dromedaren79
Har du sett filmen?

https://www.expressen.se/kronikorer/alex-schulman/lat-inte-en-aktivist-ta-over-dagens-nyhet

Till och med Schulman tycker det är sjukt. Vidrigt att hänga ut någon som pedofil, när han är bara trevlig och snäll.

Tyvärr är loppet kört för er Biden supportrar. Mer och mer kommer. Vilken dag kommer ni inse att det är kört?.

Biden har ställt in allt nu. Vilket är anmärkningsvärt Troligtvis för han vet vad som ska komma kanske.

GAME OVER BIDENS LOVERS
Det är uppsåtet man ser, och att i efterhandskonstruktionen visar sig vara en annan ålder är ju bara till Rudy´s fördel.

Joe han gör som han gjort hela tiden, och ta ansvar för sing presidentkampanj och inte sprida smitta.

Gillar inte ens Joe Biden alls än mindre demokrater, dock är Joe enda trygga valet för USA folk, då trumpen är för inkompetent för leda ett land.
Citat:
Ursprungligen postat av DRAVKCAB
Klyban det är i högsta grad sakpolitik att veta om Joe Biden är komprometterade och i händerna på främmande makt samt om dom hängett sig till omfattande ekonomisk brottslighet. Hunter Biden verkar ha problem men det handlar främst om Joe Biden.
Dock saknas allt att backa upp om HUnter
Citat:
Jag är redan här, bevisen finns i tråden. Det är solklart att Hunter Biden är en knarkande pedofil och pappa Joe har svårt för att hantera det. Han smet ner i källaren och hoppas på att crackröken ska skingra sig i höstblåsten.
Inga bevis, och röka lite crack kan man undra vad det har med Joe och göra.

Nej, hade det varit solklart, så hade det återspeglat sig i tråden, då jag testat detta så många ggr innan och det ser alltid ut så här när det är allt annat än solklart.
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel501
https://twitter.com/i/status/1320612974558588929

Kommentarer kring videon?
Finns inget som stödjer att Hunter är pedofil här.
Vill du försöka igen?
Citera
2020-10-26, 15:50
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Det är Ashley Biden som skrivit dagboken. Natalies faster, Hunters syster, Joes dotter.

Vet man det, eller är det fortfarande bara ett påstående på den ökända fake-sidan NationalFile ??
Citera
2020-10-26, 15:50
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dromedaren79
Biden har ställt in allt nu. Vilket är anmärkningsvärt Troligtvis för han vet vad som ska komma kanske.

GAME OVER BIDENS LOVERS

Berätta vilket planerat event som Biden har ställt in?

Till skillnad mot Trump, så leder Biden och kan lugnt sitta och se på när Trump gör bort sig. Trumpen åker runt som en skottspole och ordnar Corona-ralleys, 3 st i Pennsylvania idag. Otroligt.
Citera
2020-10-26, 15:52
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrueRebels
Aj då det missade jag. Då är det pervo. Och inte på ett bra sätt.
Han blev dessutom ihop med sin döde brors ex. Tillika mor åt Natalie. Vilket gör Hunter till plastpappa åt Nattie under ett par år. Sickt.
Citera
2020-10-26, 15:52
Avslutad
Citat:
Ha ha nä det finns inget sådant i tråden. Folk vill ha bevis innan man anklagar någon för pedofili. Det finns inget sådant. Ge dig nu!

Putin tycks mena att Joe Biden inte har begått något kriminellt i Ukraina och Ryssland, så det här med pedofilen är kanske inte ens sant. Vi får se när vi får bevis. Men än finns inte det.
Varför ska jag ”ge mig”? Jag är inte skyldig dig något, inte Hunter Biden heller. Det är han som agerat pedofil och skapat bevisen som flyter omkring på nätet. Han borde ha taggat ner på cracket, kanske hade pappa blivit president i annat fall.
Citera
2020-10-26, 15:53
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Berätta vilket planerat event som Biden har ställt in?

Till skillnad mot Trump, så leder Biden och kan lugnt sitta och se på när Trump gör bort sig. Trumpen åker runt som en skottspole och ordnar Corona-ralleys, 3 st i Pennsylvania idag. Otroligt.

Herregud - hinner han med golfandet då? 😂

Citat:
Du får ta det som du vill, det ändrar inte faktum. Hunter Biden är en knarkande pedofil.

Att han har drogproblem är knappast nån nyhet. Att han är pedofil är knappast ett faktu . Så... inget nytt än i alla fall..
Senast redigerad av SnakePlisssken 2020-10-26 kl. 15:55.
Citera
2020-10-26, 15:54
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Vet man det, eller är det fortfarande bara ett påstående på den ökända fake-sidan NationalFile ??
Förutom att hennes namn står i dagboken och att den nämner massa familjemedlemmar?

Handstilen är perfekt östkust-överklass handstil. Jag vet för jag känner en o annan sådan.
Citera
2020-10-26, 15:54
Medlem
Citat:
Varför ska jag ”ge mig”? Jag är inte skyldig dig något, inte Hunter Biden heller. Det är han som agerat pedofil och skapat bevisen som flyter omkring på nätet. Han borde ha taggat ner på cracket, kanske hade pappa blivit president i annat fall.

Jag vet att det inte finns bevis i tråden. Självklart inte.

Men om det finns något (även om det inte finns här) så kommer Hunter snart att gripas.
Citera
2020-10-26, 15:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Det är uppsåtet man ser, och att i efterhandskonstruktionen visar sig vara en annan ålder är ju bara till Rudy´s fördel.

Joe han gör som han gjort hela tiden, och ta ansvar för sing presidentkampanj och inte sprida smitta.

Gillar inte ens Joe Biden alls än mindre demokrater, dock är Joe enda trygga valet för USA folk, då trumpen är för inkompetent för leda ett land.

Dock saknas allt att backa upp om HUnter

Inga bevis, och röka lite crack kan man undra vad det har med Joe och göra.

Nej, hade det varit solklart, så hade det återspeglat sig i tråden, då jag testat detta så många ggr innan och det ser alltid ut så här när det är allt annat än solklart.

Finns inget som stödjer att Hunter är pedofil här.
Vill du försöka igen?
Hunter Biden är en knarkande pedofil, det ser inte bra ut inför allmänheten. Folk gillar inte när maktmänniskor förgriper sig på minderåriga, speciellt inte när det handlar om den egna familjen. Jag är dock inte förvånad, typiskt demokratbeteende. Undrar om Hunter Biden någonsin fick följa med till Epsteins ö med de andra demokraterna? Det skulle inte heller förvåna mig.
Citera
2020-10-26, 15:55
Medlem
DRAVKCABs avatar
Citat:

Du är ganska underhållande sirup. Vi skall nu börja lyssna på Putin. På rysk desinformation.
Hunter Biden fick 3.5 miljoner dollar från borgmästarens fru i Moskva som har nära band med Putin.
Jag tror du skall vara mycket skeptiskt till vad Putin säger, du har ju varit det hitills
spatziba sirup!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in