Citat:
Skulle jag vara Tommy skulle jag söka ett jobb som gav mera klöver, men jag tror han är lat....
Han skulle aldrig kunna ha ett vanligt jobb.
Han problem nu är at han liksom en äldre prostituerad, hans "skönhet" och charm håller på att falna.... titta gärna och jämför både utseende och driv i de äldre videorna och de nyare.... Som två olika personer.
Han är ordentligt på dekis.
Ärligt talat: det är en möjlighet att han är lite onykter även när han kör sina nya videos samt när han reser runt....
Titta på hur djävla FÅ det är som tryckt like på dfm och morgonstånds inlägg..... inte många.
Tycker synd om hans döttrar. Kan inte vara roligt att ha en rockstjärna till far men utan stålarna som rockstjärnor har....
Han skulle aldrig kunna ha ett vanligt jobb.
Han problem nu är at han liksom en äldre prostituerad, hans "skönhet" och charm håller på att falna.... titta gärna och jämför både utseende och driv i de äldre videorna och de nyare.... Som två olika personer.
Han är ordentligt på dekis.
Ärligt talat: det är en möjlighet att han är lite onykter även när han kör sina nya videos samt när han reser runt....
Titta på hur djävla FÅ det är som tryckt like på dfm och morgonstånds inlägg..... inte många.
Tycker synd om hans döttrar. Kan inte vara roligt att ha en rockstjärna till far men utan stålarna som rockstjärnor har....
Första gången jag såg en bild på honom var i samband med den där kampanjen där han ville kasta ut bögarna ur kyrkan. Jag hade kanske hört hans namn innan, men inte tänkt mer på det. Nu var det en bild på honom och min första tanke var att den där killen var han som var på audition när de skulle sätta ihop Gyllene tider, men han platsade inte. Men han har behållit "Gessle-looken" sedan dess. För bara ett par år sedan såg han ändå ok ut. Mer Ellos-katalogen än NK om man säger, men ändå. Nu ser han ut som en fd porrstjärna som snart dyker upp i bögfilmer för det är bättre betalt.
Är det någon som tror att hans deckare finns på riktigt? Eller är det bara ett sätt för honom att skrämma upp folk han har lite hållhakar på?
), då Facebook inte är något alternativ längre.