Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-08-20, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snorren-Kukegaard
Jag driver bara🙃 Men absolut, det är många människor som farit illa, så egentligen väldigt tragisk ...
Jo det förstod jag, men kunde inte låta bli ändå...
Apropå det, ska inte du ge dig in i kukmätartävlingen du också?
Citera
2021-08-20, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coolvid19
Jag misstänker att Profitören Sickan hade en plan. Klappat och klart, in i minsta detalj. Sedan började Dynamit-Harry fumla med ölen och tappade allt. Dagen började skriva och nu kan de inte genomföra alla illegala transaktioner de tänkt, utan att bli ertappade med syltburken. Sickan sitter hemma och leker katt med en galosch, medan Vanheden sitter hemma och försöker komma på ett sätt att trolla bort bevis på att dinosaurier har existerat och att jorden är 6000 år gammal. Dynamit-Harry har på något sätt fått tillgång till tillträckligt med öl för att kunna supa ihjäl sig i lugn och ro. Jag börjar faktiskt undra om han inte fått in en slant på hästarna. Eller så har han hittat en hyggligt bemedlad Jesustant att parasitera hos. Lysande utsikter.

🤣
Citera
2021-08-20, 15:50
Medlem
Ser man på, Världen Idag har vaknat till liv och upptäckt att den ödmjuke är i blåsväder - igen.
Citera
2021-08-20, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Murvelkott
Sådärja, nu är vi igång igen.
Dagen har två artiklar idag om de två "ledarna"
Måste ju trots allt, om än högst motvilligt, medge att jag gick på den ödmjukes ironi om "profan media". Vid det här laget borde jag ha anat att han var sarkastisk gentemot Dagen/ViD, men även solen har fläckar så får erkänna mig besegrad på den punkten.
Så, nu har jag föregått med gott exempel!
Senast redigerad av Murvelkott 2021-08-20 kl. 16:42.
Citera
2021-08-20, 17:08
Medlem
Antingen kommer det här inlägget att försvinna spårlöst, som de allra flesta av den ödmjukes inlägg de senaste dagarna, eller så är resultatlistan för DFM fullständigt korkade. Det sistnämnda har vi ju antytt förut, men det är som bekant bättre att låta andra hävda det än att öppna käften och undanröja varje uns av tvivel!
Citera
2021-08-20, 17:42
Medlem
Zildjians avatar
Vad står det i Dagens artikel?
För den, inkl mig själv, som inte har den tidningen.
Citera
2021-08-20, 18:05
Medlem
Att Tommys sommarpredikningar har mer än 35 000 visningar, hur räknar de då?🤔 Om det stämmer så är det ju viktigt att veta att 34 500 står vi på Sanningsministeriet för🥸. Och resterande står fru Ander och Narcissisten själva för. Typ.
Citera
2021-08-20, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zildjian
Vad står det i Dagens artikel?
För den, inkl mig själv, som inte har den tidningen.
Du kan läsa om Tommy i Världen Idag, det står ungefär samma sak. Fast Dagen är betydligt vassare i sin kritik, men att ViD tar upp det måste svida rejält.
Citera
2021-08-20, 18:12
Medlem
Citat:
Att Tommys sommarpredikningar har mer än 35 000 visningar, hur räknar de då?🤔 Om det stämmer så är det ju viktigt att veta att 34 500 står vi på Sanningsministeriet för🥸. Och resterande står fru Ander och Narcissisten själva för. Typ.
Att det står 35.000 visningar innebär att DFM Sverige har haft 35.000 "besök" (icke unika) på sidan, vilket borde gå att räkna ut om man har mer än tvåsiffrigt IQ och jämför antalet visningar på första och andra inlägget exempelvis. Sedan är det ju precis som du säger så att vi här på "sanningsministeriet" står för en stor andel av besöken på DFM Sverige, det finns också en grupp kritiker på Facebook som inte hänger här, några allmänt nyfikna och sedan då jesustanterna.
Men vad spelar det för roll när man kan göda sitt ego genom att blåsa upp siffrorna och bevisa att man inte kan ett dyft om statistik, trots påståenden om motsatsen.
Citera
2021-08-20, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Murvelkott
Att det står 35.000 visningar innebär att DFM Sverige har haft 35.000 "besök" (icke unika) på sidan, vilket borde gå att räkna ut om man har mer än tvåsiffrigt IQ och jämför antalet visningar på första och andra inlägget exempelvis. Sedan är det ju precis som du säger så att vi här på "sanningsministeriet" står för en stor andel av besöken på DFM Sverige, det finns också en grupp kritiker på Facebook som inte hänger här, några allmänt nyfikna och sedan då jesustanterna.
Men vad spelar det för roll när man kan göda sitt ego genom att blåsa upp siffrorna och bevisa att man inte kan ett dyft om statistik, trots påståenden om motsatsen.

👍
Kanske dålig jämförelse, men 150 miljoner såg OJ Simpsons tv-sända sista rättegångsdag. Om OJ Simpson skulle resonera som Apelsinen så skulle han tro att dessa 150 mille vore hans fans.
Citera
2021-08-20, 18:52
Medlem
Citat:
👍
Kanske dålig jämförelse, men 150 miljoner såg OJ Simpsons tv-sända sista rättegångsdag. Om OJ Simpson skulle resonera som Apelsinen så skulle han tro att dessa 150 mille vore hans fans.
Det är inte en så dålig jämförelse faktiskt, det skulle garanterat räknats så om den ödmjuke fått sköta statistiken.
Citera
2021-08-20, 19:14
Bannlyst
Tommy Dahlman.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här