2020-10-16, 21:33
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bea67
Hon.är kort typ 160 cm och smal...är man då liten .ramlar man lätt och får inte dessa skador...om hon hade varit lång och gänglig hade jag förstått
Helt rätt. Synd att inte alla förstår att man inte kan få dom skadorna då hon är nästan lika lång som handfatet är högt. Hon måsta vara minst 10 meter hög för att åstadkomma nåt liknande..eller 15 meter kanske?
Citera
2020-10-16, 22:01
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bea67
Hon.är kort typ 160 cm och smal...är man då liten .ramlar man lätt och får inte dessa skador...om hon hade varit lång och gänglig hade jag förstått
Exakt, hennes längd talar också emot historien.
Citera
2020-10-16, 22:14
Medlem
Man kan svimma och få kramper, inte vanligt och ser otäckt ut. Risk att man skadar sig. En person, inte lång, svimmade och föll raklång och slog ut framtänderna och vi var fler som såg eländet. Så nog kan man slå sig rejält när man svimmar och oturen är framme. Hade hon blivit misshandlad hade hon nog inte skyltat med det på det här sättet. Men vad vet jag....
Citera
2020-10-16, 22:16
Medlem
WWG1WGAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2n00b4U
Har hon nånsin svimmat utanför sitt hem?

Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Ja, i Dubai skrev någon..
Nä, det Pernilla W hänvisade till ang Dubai, var att Laila "svimmade" hemma precis dagen innan hon skulle åka till Dubai.
Det var meningen att Laila skulle åka med Niclas, men efter blåtiran åkte hon plötsligt med Pernilla i stället. (Pernilla kom ner flera dagar senare).

Men själva "svimningen" skedde i hemmet även den gången.
Senast redigerad av WWG1WGA 2020-10-16 kl. 22:20.
Citera
2020-10-16, 22:49
Medlem
Hur många gånger har hon svimmat av vätskebrist egentligen? Hur många gånger har inte det varit på löpet! Hade kanske varit trovärdigt en varm sommardag, men som någon påpekade, hon hade varit på fest dagen innan, glömmer hon bort att dricka när hon sitter till bords på en fest? Låter osannolikt faktiskt. Kanske hon har lågt blodtryck? Kan man ju ha på morgonen, jag brukar själv känna mig svimfärdig av den anledningen, men inte så att jag dundrar in med skallen i handfatet eller så.
Citera
2020-10-16, 22:50
Medlem
Har hennes våldsdömde muslim uttalat sig om det hela än?
Citera
2020-10-16, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blueberrycake
Har hennes våldsdömde muslim uttalat sig om det hela än?
Nej, inte vad jag sett. Vad jobbar han med? De har några företag ihop, men går han till en arbetsplats eller är han hemma på dagarna?

Vilka är männen hon har barn med?
Citera
2020-10-17, 00:06
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bazaar
Nej, inte vad jag sett. Vad jobbar han med? De har några företag ihop, men går han till en arbetsplats eller är han hemma på dagarna?

Vilka är männen hon har barn med?
Niclas Wahlgren och Mason Pitt.
Citera
2020-10-17, 00:32
Medlem
Felpost.
Senast redigerad av UrbanAsgam 2020-10-17 kl. 00:47.
Citera
2020-10-17, 00:50
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UrbanAsgam
För några veckor sedan var jag med om samma sak. Alltså, jag var på fest - fortsatte sen dricka hemma. Vaknade upp vid sextiden på morgonen med brutal kramp i höger vad (tänk en fotbollspelare som krampar, vätskebrist). Efter det så gick jag för att kissa. Någonstans från sovrummet till toaletten i hallen svimmade jag och föll så olyckligt att näsan spräcktes upp riktigt räjält. Blodet sprutade och pulsen var låg så min sambo ringde 112. Ambulans till sjukhuset. Flera stygn på snoken och låg kvar en halv dag för diverse tester. Kom fram till lågt blodtryck. Kan tillägga att jag är man född samma år som Laila. Så - allt är möjligt
Du hade supit för mycket och då kan sånt hända eftersom fulla personer inte tar emot sig. Lite högre fallhöjd än Lajlas nedslag.
Senast redigerad av Zoom008 2020-10-17 kl. 00:58.
Citera
2020-10-17, 01:35
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Man kan falla lealös mot handfaten och sedan krampa på golvet och slå munnen upprepade gånger mot, exempelvis, en guldfot på ett badkar.

Kan hon ha blivit knuffad mot handfatet? LB verkar ju ha lagt mycket prestige i att ha en pojkvän som är så mycket yngre, han har dessutom en dom på sig. Vi borde kanske fråga oss varför hon väljer att vara ihop med en person som ibland tappar kontrollen helt?

(FB) TV3-profil dömd för grovt rattfylleri och misshandel

Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Jag har sett en del skador i mitt liv, och utifrån den bild jag sett kan det inte uteslutas (ej heller misshandel, såklart)...

Jobbar du inom sjukvården?
Citera
2020-10-17, 02:39
Medlem
He protec.
He attac.
But most importantly.
He prefer his wife's jaw to crac.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto