2020-10-16, 14:57
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Det är inte omöjligt, om hon exempelvis krampade i samband med medvetandeförlusten...
Det är helt omöjligt att få alla dessa skador i en svimning. Man faller lealös och krampar inte. Även om hon var stel som en pinne kan man inte slå sönder käke, spräcka hakan, slå ut 3 tänder och få rispor på halsen. Det börjar bli löjligt att någon ens i sin vildaste fantasi kan tro på detta scenario som Lajla målar upp. Prova själv och dunka huvudet i handfatet och se om du lyckas med nåt liknande resultat!
Citera
2020-10-16, 15:00
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Det är helt omöjligt att få alla dessa skador i en svimning. Man faller lealös och krampar inte. Även om hon var stel som en pinne kan man inte slå sönder käke, spräcka hakan, slå ut 3 tänder och få rispor på halsen. Det börjar bli löjligt att någon ens i sin vildaste fantasi kan tro på detta scenario som Lajla målar upp. Prova själv och dunka huvudet i handfatet och se om du lyckas med nåt liknande resultat!
Man kan falla lealös mot handfaten och sedan krampa på golvet och slå munnen upprepade gånger mot, exempelvis, en guldfot på ett badkar. Jag har sett en del skador i mitt liv, och utifrån den bild jag sett kan det inte uteslutas (ej heller misshandel, såklart)...
Citera
2020-10-16, 15:11
Medlem
Zoom008s avatar
[quote=intermittentexplosivitet|73269502]Man kan falla lealös mot handfaten och sedan krampa på golvet och slå munnen upprepade gånger mot, exempelvis, en guldfot på ett badkar. Jag har sett en del skador i mitt liv, och utifrån den bild jag sett kan det inte uteslutas (ej heller misshandel, såklart)...
Och jag har svimmat massvis med gånger i mitt liv och vet hur det går till. Svenska folket är det mest blåögda och lättlurade folkslaget vilket gynnar utlänningen.
Senast redigerad av Zoom008 2020-10-16 kl. 15:15.
Citera
2020-10-16, 15:16
Medlem
2n00b4Us avatar
Har hon nånsin svimmat utanför sitt hem?
Citera
2020-10-16, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2n00b4U
Ja, i Dubai skrev någon..
Citera
2020-10-16, 18:00
Medlem
Hon.är kort typ 160 cm och smal...är man då liten .ramlar man lätt och får inte dessa skador...om hon hade varit lång och gänglig hade jag förstått
Citera
2020-10-16, 18:16
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:

Det kan man visst. Har en vän som gjorde det. Han landade dock på ett trappsteg.
Citera
2020-10-16, 18:47
Medlem
Tokfaans avatar
Citat:
Och jag har svimmat massvis med gånger i mitt liv och vet hur det går till. Svenska folket är det mest blåögda och lättlurade folkslaget vilket gynnar utlänningen.
Hur ser det ut när du simmar?
Kanske så här det gick till: https://www.youtube.com/watch?v=QALQqNLJzSw
Citera
2020-10-16, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kiya123
Den är kvar
Tack. Jag tror dig, men jag kan inte längre hitta den hur mycket jag än scrollar. Kanske blir så när det är så många kommentarer på ett inlägg?
Citera
2020-10-16, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Berra122
Glöm inte att hon halka på golvet i köket i sommar, när sonen ropade från poolen. Hon hämta saft och hade vätt ner golvet på vägen in. 🤔

Var kan man läsa det någonstans?
Citera
2020-10-16, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2n00b4U
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Ja, i Dubai skrev någon..

Nja, att det var i Dubai stämmer inte, det var istället innan resan till Dubai,
när hon fortfarande var gift och bodde tillsammans med N*iclas W*ahlgren.
Hennes dåvarande svägerska, P*ernilla W*hlgren var också med på resan till Dubai.

Se artikel Aftonbladet från den 29 oktober 2012:

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/XwWMnb/laila-bagges-svimningsskada
Citera
2020-10-16, 21:26
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tokfaan
Hur ser det ut när du simmar?
Kanske så här det gick till: https://www.youtube.com/watch?v=QALQqNLJzSw
Exakt. Väldigt snarlikt och inte ens ett litet blåmärke...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in