2020-10-13, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Enligt MrKoll så har muslimen flyttat hem till henne ganska nyligen. Verkar som han bott på en annan plats en tid och det kan ju bero på tidigare misshandel. Dom har nog nästlat in sig lite väl mycket och han är styrelseledamot i 5 av hennes bolag.

Det står också att han åtalats för våldsbrott vilket inte bådar gott . Blir nog komplicerat att ta sig ur detta och det slutar väl med att han slår ihjäl henne. Sen tror jag att dom bråkat efter festandet och att det pågått under natten. Läkaren hade visst sagt att hon kunde ha dött. Next time?

Hon har tidigare sagt att han har bott en tid på hotell eftersom han varit sjuk i Covid-19. Sant eller ej. Vet inte.
Citera
2020-10-13, 23:06
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Hon har tidigare sagt att han har bott en tid på hotell eftersom han varit sjuk i Covid-19. Sant eller ej. Vet inte.
Jag fattade det som att det var hon som bodde på hotell för att han var sjuk i Covid-19. Men samtidigt säger hon nu, att hon inte ville att han skulle hämta henne från sjukhuset för att han fortfarande är sjuk.

Men ändå bor dom i huset tillsammans nu.
Citera
2020-10-13, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Jag fattade det som att det var hon som bodde på hotell för att han var sjuk i Covid-19. Men samtidigt säger hon nu, att hon inte ville att han skulle hämta henne från sjukhuset för att han fortfarande är sjuk.

Vart har hon påpekat att han fortfarande är sjuk?
Citera
2020-10-13, 23:30
Medlem
Fiskmånglarens avatar
Jag reagerade på uttalandet, stackars Korosh som vaknade av smällen i handfatet.
Det är tydligen Korosh som är offret.
Det är mycket som är skumt med den här storyn.
Citera
2020-10-13, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blueberrycake
"Jättekonstigt" att den raderades!

Pernilla, som själv blev misshandlad under flera år, förstår givetvis vad som har hänt. Hon köper inte Lailas genomskinliga lögner.

Hoppas att Pernilla stöttar Laila ordentligt nu, så att Laila vågar sig ur relationen. Oerhört vanligt att misshandlade kvinnor inte vågar lämna en relation för att de fruktar att mannen då tar deras liv.

Vad var Pernillas kommentar?
Citera
2020-10-13, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice

Hon snärjer in sig i ett hav av lögner.

Dumpa muslimen!
Citera
2020-10-13, 23:38
Medlem
fittas avatar
Hon har svimmat 5-10 gånger och varje gång skadat sig rätt illa. Det är gångerna vi vet om. Antagligen eftersom skadorna blivit synliga. Utanför det har hon säkert "svimmat" 20-30-40 gånger kanske mer, men då har skadorna gått att dölja.

Jag bor med en person som svimmar minst en gång i månaden pga sjukdom. Alltså minst 12 gånger per år. Personen har ALDRIG skadat sig, bara sjunkit ihop på golvet.

Personer som svimmar faller väldigt sällan illa.

Det är bara vid kraftiga anfall, där kroppen typ fryser till is så man faller som en pinne eller att man får spasmer och liknande, som man brukar skada sig.

En person som svimmar pga vätskebrist, blodbrist eller vad som helst, skadar sig inte på det viset. Det är ren lögn.
Citera
2020-10-13, 23:43
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muffinsen27
Vart har hon påpekat att han fortfarande är sjuk?

Den här meningen på hennes blogg tolkar jag det som att han är sjuk. Men hon menar kanske att det är risk för honom och andra anhöriga att bli smittade av Corona på akuten.

Citat:
På grund av Corona fick Korosh heller inte följa med, inga anhöriga.
Citera
2020-10-14, 00:35
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiskmånglaren
Jag reagerade på uttalandet, stackars Korosh som vaknade av smällen i handfatet.
Det är tydligen Korosh som är offret.
Det är mycket som är skumt med den här storyn.
Förmodligen är hon hjärntvättad och hårt hållen. Kvinnomisshandlare ser sig oftast själva som offer och kräver uppmärksamhet.
Citera
2020-10-14, 00:39
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fitta
Hon har svimmat 5-10 gånger och varje gång skadat sig rätt illa. Det är gångerna vi vet om. Antagligen eftersom skadorna blivit synliga. Utanför det har hon säkert "svimmat" 20-30-40 gånger kanske mer, men då har skadorna gått att dölja.

Jag bor med en person som svimmar minst en gång i månaden pga sjukdom. Alltså minst 12 gånger per år. Personen har ALDRIG skadat sig, bara sjunkit ihop på golvet.

Personer som svimmar faller väldigt sällan illa.

Det är bara vid kraftiga anfall, där kroppen typ fryser till is så man faller som en pinne eller att man får spasmer och liknande, som man brukar skada sig.

En person som svimmar pga vätskebrist, blodbrist eller vad som helst, skadar sig inte på det viset. Det är ren lögn.
Håller med och jag har svimmat flera gånger. Man faller ihop och slår sig sällan. Högst nån bula om det finns ett hårt golv eller annat föremål i vägen.
Citera
2020-10-14, 00:43
Bannlyst

Bra poänger!

Kan bara stämma in, de svimningar jag har närvarat vid har inneburit att personen sjunkit ihop, mjuk och ledig i kroppen, inte spasmer och spänningar som vid ett anfall av något slag.

Har även hört från människor som jobbar inom vården att fyllon som faller skadar sig mindre vid fall än nyktra personer, då dom är ”mjukare” och ”ledigare” i kroppen så singlar dom mot marken likt ett löv, och inte som stumma järnbalkar som spretar och spänner sig.

Detta måste uppenbarligen vara ett rop på hjälp, ingen människa med livserfarenhet går på detta, hoppas hon tar emot och får hjälp, samt vågar anmäla!

En offentlig MILF måste ha många riddare där ute som väntar på att rycka ut.
Citera
2020-10-14, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Notmyguru
Laila har alltså kollapsat av vätskebrist vid tre olika tillfällen: en gång i Dubai, en gång efter en weekend i Riga och nu igen hemma i Sverige?

Alla gånger har pojkvännen Korosh varit där med henne. Hur många gånger drabbades hon av så här svår vätskebrist innan han kom in i bilden?

Sist men inte minst, men har man drabbats av så pass allvarlig vätskebrist att man behöver sjukhusvård vid två tillfällen så fortsätter man ändå att missköta vätskeintaget? Det ska ganska mycket till för att lyckas få vätskebrist och uttorkning i Sverige i oktober när det inte är varmt. Den mesta vätskan får vi ju faktiskt i oss genom maten.

Fler gånger. Hon fick en blåtira av vätskebrist redan 2012:

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...aver-en-ursakt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in