2020-10-11, 09:26
Medlem
Frozenpills avatar
Efter ett trist veckoslut hos min Särbo med tjat å gnat så blev det ingen "Sängvals" , åker hem till mej efter frukosten med Blue balls. För att lätta på trycket drar jag en sväng förbi min favoritsalong klockan är ju bara strax efter tio lördag fm.
Hoppas träffa min favvomassös som alltid vet hur jag vill ha det, nu var hon inte där utan en ny tjej som jag inte sett förr hon hade nyss öppnat och satt och målade tånaglarna med ett badlakan virat runt sej. Jag blev vrålkåt av att se henne nyduschad sittandes framför mej.
Vad vill du ha frågade hon , en timme olja blir bra sa jag men vill duscha först, hon gick för att hämta handuk när jag hoppade in i duschen kommer hon naken in med min handuk stirrandes på min svullna otillfredsställda kuk.
Jag kunde inte hålla mej utan tog tag i kuken å började runka framför henne, utan att tveka går hon ner och börjar suga.
Det dröjer inte länge innan jag pumpar ut satsen stötvis, första sprutet fick hon i munnen resten hamnar lite här och där på henne. Vi avslutade med en dusch tillsammans där jag omsorgsfullt tvagade hennes unga tajta kropp tills hon var nöjd. Jag gav henne en sedel för en skön stund, fick hennes nummer och sa hej med en kram.
Åker hemmåt och den värkande pungen är som ny igen.
Citera
2020-10-12, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thai-massagen
Besöker en salong i en närförort i Stockholm. Första besöket på stället. Blir invisad av en ganska söt, småmullig tjej. Gissar på strax över 25 och för en gångs skull är det rätt gissat då hon säger att hon är 26.

Får en helt ok massage, lite teasing men inte speciellt mycket och är tidigt säker på att det kommer att erbjudas extra. Efter vändning tar hon tag i paketet mellan mina ben och frågar efter massage där också. Lite sugen på att se hur hon ser ut naken, dock inte superviktigt så nu börjar ett förhandlande som blir lite segt. Dels handlar det om vad jag är beredd att betala och vad jag ska få för dessa pengar och om jag ska betala före eller behandlingen.

Till sist blir det betalning i förhand, 600 för body to body. Erbjöd 800 om betalning efteråt, men hon valde det lägre priset och pengar direkt. Gillar igentligen inte det, och speciellt för btb då du aldrig riktigt vet vad du får.

Denna gång blev det en söt, småmullig thaitjej med söta spetsiga bröst, som lägger sig i en 69 och andas på kuken och smeker den samtidigt. Får full insyn och smakmöjligheter på fittan. Ingen extra olja mellan oss och inte så mycket rörelse heller. Ok för det priset men inget som är värt ett återbesök.

saknar detta i gbg....
Citera
2020-10-12, 15:29
Medlem
Inledde helgen med 60 minuters oljemassage. Hade förbokat. Salongen låst - en engelsktalande i 30-årsåldern öppnade med ett brett leende. Snygg faktiskt. Jag är inte mycket för asiater egentligen men hon hade snygga drag i ansiktet och bra kropp, slank - ögonmåttade henne till 165 cm. Ett par korta mjuka shorts och något enklare tygstycke till linne.

Blev hänvisad till ett rum med madrass på golvet - näckade och la mig på magen. Hon började olja in mig på benen och sen gick vidare mot armarna och överkroppen. Väldigt medioker massage - har fått mycket bättre tidigare på andra salonger. Tänkte för mig själv att vi båda var ju egentligen inte där för massagen i sig - utan något annat - så jag kunde ändå njuta av den mediokra massagen. Den var inte dålig - var avkopplande men verkligen ingen utbildad massös.

Allmänt prat stundtals, om både det ena och det andra. Hon skämtade en del med sexistiska inslag vilket jag spann vidare på.

Efter 30 min hände det som vi alla väntat på. Vändning. Handduken ryckte hon bort omgående och började massera paketet. Var bara lite halvhård men hon jobbade upp den en aning.

Hon frågade med en sensuell röst vad jag ville göra.
Jag skämtade tillbaka: Vad vill du göra?
Vad du vill svarade hon.
Jag frågade vad som finns på menyn varpå hon svarade:
1) 500 för HJ och se brösten
2) 1000 för BJ och helt naken samt B2B

Hade inte "kommit" på någon vecka så var verkligen fylld. Visste att jag skulle komma ganska omgående så kändes onödigt att pynta för alternativ 2 så jag körde på alternativ 1.
Orkade inte pruta ner det till 300 där och då men så här i efterhand skulle jag givetvis gjort det.

Hon började långsamt och försiktigt men ökade successivt. Efter någon minut kände jag att jag bägaren var fylld och sa "Nu. Fortare" och hon mjölkade ur varenda droppe på magen, på mig. Hon inspekterade satsen med väldigt fascinerande ögon och tog på den med fingrarna som om det var första gången hon sett något liknande, haha. Halvskumt.

In och duscha av mig, betala, och åka hemåt.

Kvinna: 4/5
Massage: 2/5
HJ: 3/5
Citera
2020-10-15, 08:05
Medlem
Då har jag äntligen kommit till skott och testat detta.
Åkte till en massös i en större stad i nordöstra Skåne.
Kvinnan öppnade dörren och jag synade hennes fina kropp. Steg in och blev invisad på rummet och hon gick iväg en stund. Under tiden tog jag av mig helt naken och la mig på britsen på mage med handduken över skinkorna.
Efter en liten stund kommer hon in och frågar om jag vill ha mjuk eller hård massage, jag svarar mjuk och avkopplande. Hon sätter igång och masserar, frågar om jag har problem eller ont någonstans. Jag svarar nacke och rygg, hon börjar varsamt och ihärdigt massera rygg och nacke medans jag ligger och njuter och kopplar av. Skön och avkopplande massage men dock inte den bästa och mest effektiva jag fått. Hon masserar ben och rumpa, upplever att det är nära och ibland lite på paketet. Småpratar med henne och hon berättar att hon bara varit där i fyra dagar och att hon kom egentligen till Sverige för att städa. Efter en stund kommer vändningen, hon börjar massera framsidan och jag förutsätter njuta av behandlingen och undrar om inte frågan ska komma snart. Efter en stund så tar jag mod till mig och lägger min hand på hennes rumpa/rygg. Hon tittar på mig och ler, tar lite på soldaten och han blir stolt! Lite massage där också frågar hon på engelska. Jag svarar ja vad har du att erbjuda? Hon svarar HJ och BtB, jag frågar inget BLJ? Nej nej svarar hon. Suck tänkte ja, det var ju det jag var ute efter. Jaja tänkte jag och frågade om priset. BtB 1000kr HJ 500kr. Hmm lät lite dyrt och föreslog 300Kr för Hj och att få ta henne på musen samtidigt. Nej 500 för det sa hon. Vi enades om 400kr för detta och hon satte igång. Smörjde in hela soldaten i olja och började runka samtidigt som jag fick smeka hennes välrakade mus. Efter en stund så kom jag i en rejäl orgasm och tömde hela påsen.
Frågade efter dusch vilket hon visade mig in till.
Duschade, klädde på mig och betalade henne.
Så nu har man nog hamnat i träsket hehe.
Dock blir nog nästa gång en annan massös som erbjuder lite mer.
Citera
2020-10-15, 18:16
Medlem
Välkommen in!
Och NÖ Skåne. Lite av en oslipad diamant.
Där hoppas vi på fler recensioner ifrån!

Citat:
Ursprungligen postat av Jonnybatong
Då har jag äntligen kommit till skott och testat detta.
Åkte till en massös i en större stad i nordöstra Skåne.
Kvinnan öppnade dörren och jag synade hennes fina kropp. Steg in och blev invisad på rummet och hon gick iväg en stund. Under tiden tog jag av mig helt naken och la mig på britsen på mage med handduken över skinkorna.
Efter en liten stund kommer hon in och frågar om jag vill ha mjuk eller hård massage, jag svarar mjuk och avkopplande. Hon sätter igång och masserar, frågar om jag har problem eller ont någonstans. Jag svarar nacke och rygg, hon börjar varsamt och ihärdigt massera rygg och nacke medans jag ligger och njuter och kopplar av. Skön och avkopplande massage men dock inte den bästa och mest effektiva jag fått. Hon masserar ben och rumpa, upplever att det är nära och ibland lite på paketet. Småpratar med henne och hon berättar att hon bara varit där i fyra dagar och att hon kom egentligen till Sverige för att städa. Efter en stund kommer vändningen, hon börjar massera framsidan och jag förutsätter njuta av behandlingen och undrar om inte frågan ska komma snart. Efter en stund så tar jag mod till mig och lägger min hand på hennes rumpa/rygg. Hon tittar på mig och ler, tar lite på soldaten och han blir stolt! Lite massage där också frågar hon på engelska. Jag svarar ja vad har du att erbjuda? Hon svarar HJ och BtB, jag frågar inget BLJ? Nej nej svarar hon. Suck tänkte ja, det var ju det jag var ute efter. Jaja tänkte jag och frågade om priset. BtB 1000kr HJ 500kr. Hmm lät lite dyrt och föreslog 300Kr för Hj och att få ta henne på musen samtidigt. Nej 500 för det sa hon. Vi enades om 400kr för detta och hon satte igång. Smörjde in hela soldaten i olja och började runka samtidigt som jag fick smeka hennes välrakade mus. Efter en stund så kom jag i en rejäl orgasm och tömde hela påsen.
Frågade efter dusch vilket hon visade mig in till.
Duschade, klädde på mig och betalade henne.
Så nu har man nog hamnat i träsket hehe.
Dock blir nog nästa gång en annan massös som erbjuder lite mer.
Citera
2020-10-15, 22:37
Medlem
Det var så länge sedan jag skrev några rader, så jag fick nya inloggningsuppgifter. Nåväl, känner att jag bara måste dela med mig av en av mina bästa övningar i träsket som jag sitter fast i sedan många år. Häromdagen var jag på ett av mina stamställen i västra Gbg, hade inte bokat någon jag känner, utan gick på vinst och förlust. Väl vid disken träffade jag något av det sötaste jag sett, ca 18 år, slank, långt hår, små tuttar och kortkort kjol. Hon kunde inget annat språk än Thai, och något ord på Engelska. Näckade och intog söderläge med soldaten. Så kom hon in, och pekade på klänningen och jag förstod att hon undrade om hon skulle ta av sig. Lätt fråga, ingen BH och inga trosor, och hon näckade och började massera.

Trots detta var det ingen som helst teasing, lite pungsnudd möjligtvis men det var allt. Sedan var det dax för vändning, och hon kröp upp på huvudsidan med den rakade mitt framför mina ögon. Ni vet en sådan där modell med små blygisar. Men vilken jätteklitta, såg nästa ut som en liten kuk. Kunde inte låta bli att smaka lite, och den växte ännu mera. Men, fortfarande inte en fråga om extra eller något grepp om soldaten som nu var i full givakt.

Så tillslut, när jag höll på att krevera, så tog hon den i munnen och började sakta suga av den, vilket teknik, absolut 100%.

Tillslut frågade jag om FS, hon fnittrade och undrade hur mycket man brukar betala, och på knagglig engelska och med teckenspråk, berättade hon att det var första dagen hon jobbade på salong. jag kände mig mera än generös, och flaggade upp 1500, tyckte hon egentligen var värd det dubbla.

Vad tror ni hände sedan, jo, hon bad mig resa på mig, och hon lade sig på britsen med rumpan i vädret, och sa welcome. Inget snack om kondomer eller inoljning av garaget. Jag var lindrigt sagt smällkåt, och tryckte in den i ett hugg, hon var plaskblöt och den gick rätt i botten. Vi juckade några gånger och jag höll på att smälla av, när hon sa stopp, och pekade att jag skulle byta hål. Sagt och gjort, in i tvåan, som var trång som bara den. Det var bara två stötar där, sedan fyrade jag av, men tror ni det tog slut då, nej minsann. Hon lade sig på rygg och visade att jag skulle slicka henne, sagt och gjort, jätteklittan växte till en tummes storlek, och efter några minuter så skakade hon till, och fick en orgasm jag aldrig sett förut, en fontän rätt ut, jag blev plaskblöt i ansiktet. Sedan duschade vi ihop, jag gav henne en 500-hundring i dricks, och hem och satte på hustrun på kvällen, smällkåt av dagens övning, men det var en lite lugnare historia. Åker dit igen i nästa vecka.
Citera
2020-10-15, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lennart451
Det var så länge sedan jag skrev några rader, så jag fick nya inloggningsuppgifter. Nåväl, känner att jag bara måste dela med mig av en av mina bästa övningar i träsket som jag sitter fast i sedan många år. Häromdagen var jag på ett av mina stamställen i västra Gbg, hade inte bokat någon jag känner, utan gick på vinst och förlust. Väl vid disken träffade jag något av det sötaste jag sett, ca 18 år, slank, långt hår, små tuttar och kortkort kjol. Hon kunde inget annat språk än Thai, och något ord på Engelska. Näckade och intog söderläge med soldaten. Så kom hon in, och pekade på klänningen och jag förstod att hon undrade om hon skulle ta av sig. Lätt fråga, ingen BH och inga trosor, och hon näckade och började massera.

Trots detta var det ingen som helst teasing, lite pungsnudd möjligtvis men det var allt. Sedan var det dax för vändning, och hon kröp upp på huvudsidan med den rakade mitt framför mina ögon. Ni vet en sådan där modell med små blygisar. Men vilken jätteklitta, såg nästa ut som en liten kuk. Kunde inte låta bli att smaka lite, och den växte ännu mera. Men, fortfarande inte en fråga om extra eller något grepp om soldaten som nu var i full givakt.

Så tillslut, när jag höll på att krevera, så tog hon den i munnen och började sakta suga av den, vilket teknik, absolut 100%.

Tillslut frågade jag om FS, hon fnittrade och undrade hur mycket man brukar betala, och på knagglig engelska och med teckenspråk, berättade hon att det var första dagen hon jobbade på salong. jag kände mig mera än generös, och flaggade upp 1500, tyckte hon egentligen var värd det dubbla.

Vad tror ni hände sedan, jo, hon bad mig resa på mig, och hon lade sig på britsen med rumpan i vädret, och sa welcome. Inget snack om kondomer eller inoljning av garaget. Jag var lindrigt sagt smällkåt, och tryckte in den i ett hugg, hon var plaskblöt och den gick rätt i botten. Vi juckade några gånger och jag höll på att smälla av, när hon sa stopp, och pekade att jag skulle byta hål. Sagt och gjort, in i tvåan, som var trång som bara den. Det var bara två stötar där, sedan fyrade jag av, men tror ni det tog slut då, nej minsann. Hon lade sig på rygg och visade att jag skulle slicka henne, sagt och gjort, jätteklittan växte till en tummes storlek, och efter några minuter så skakade hon till, och fick en orgasm jag aldrig sett förut, en fontän rätt ut, jag blev plaskblöt i ansiktet. Sedan duschade vi ihop, jag gav henne en 500-hundring i dricks, och hem och satte på hustrun på kvällen, smällkåt av dagens övning, men det var en lite lugnare historia. Åker dit igen i nästa vecka.

Dags att vakna ur drömmen nu.
Citera
2020-10-16, 03:02
Medlem
Citat:

Borde den inte finnas i ett annat forum tex noveller för pe.
Bra påhittad historia men att det skulle finnas i gbg troligen inte. Men detta är ju flashback
Senast redigerad av Eagle5555 2020-10-16 kl. 03:16.
Citera
2020-10-16, 06:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle5555
Borde den inte finnas i ett annat forum tex noveller för pe.
Bra påhittad historia men att det skulle finnas i gbg troligen inte. Men detta är ju flashback

Förstår att historien låter för bra för att vara sann, men den är berättad exakt som det var. Och salongen har funnits i några år, långt västerut i Gbg. Mitt livs bästa upplevelse i träsket.
Citera
2020-10-16, 09:22
Medlem
Frozenpills avatar
Citat:
Förstår att historien låter för bra för att vara sann, men den är berättad exakt som det var. Och salongen har funnits i några år, långt västerut i Gbg. Mitt livs bästa upplevelse i träsket.

Tyvärr kommer vi recensenter få dras med dom här kommentarerna från avundsjuka "Följare" .
Beskriver vi ett massagebesök som innefattar en skön erotisk handling då brister det för dom här som ofta aldrig besökt en Thaisalong, dom sitter här och läser och "Avundas" oss, därav kommentarerna. Men det är inget att bry sej om.
Senast redigerad av Frozenpill 2020-10-16 kl. 09:28.
Citera
2020-10-16, 16:20
Medlem
Citat:

Ojoj det låter fantastiskt!
Jag måste hitta en yngre massös, hon jag har varit hos dom senaste gångerna är det inget fel på alls men en yngre petit liten sak för omväxling hade suttit fint.
Citera
2020-10-16, 17:08
Medlem
För kanske 2 veckor sedan var det återbesök nummer 4 hos samma massös och denna gången hände något som jag inte varit med om innan under alla år som jag sprungit på salonger.

Jag gillar att teasa tjejerna när det är dags för lite annan aktivitet än massage och så har jag gjort även med denna damen, således inget annorlunda eller nytt. Som vanligt riktigt bra rygg, ben och rumpmassage med bra teasing, snudd och lek med pung, skaft och anus men eftersom jag inte hade med mig min butt plugg denna gången så blev det vändning rätt fort.

Hon tog kuken i munnen efter en liten stunds benmassage och började suga och massera anus igen. Efter att hon oljat in brösten blev det lite bröstknullande innan jag bad henne komma upp i en 69'a så jag kunde slicka henne ordentligt vilket hon inte var sen på.
När jag kände att det var dags att hitta på något annat sa jag till henne att sätta sig på min stenhårda kompis och glida med musen på den, alltså ingen penetration, samtidigt som jag började suga hennes väl tilltagna bröst.

Efter ett tag började hon stöna och andas häftigare och snabbare och jag kände att hon var på väg att komma när hon helt plötsligt lyfter lite på höften, riktar in ballen och sätter sig och jag känner att jag sjunker in i en trång och våt mus, utan skydd!!

Jag hinner inte riktigt reagera innan den är inne och sen är det som att det inte går att sluta, det är ju förjävla skönt och jag tror att jag tänkte att skadan är redan skedd. Det tar i alla fall inte mer än 10-15 sekunder innan hon kommer och 15-20 sekunder innan jag fattar att jag är på väg att komma, blir ju grymt upphetsad samtidigt som tankarna flyger, men jag hinner lyfta upp henne och ta ur ballen innan jag lägger något i henne. Hon är med på noterna och flyttar sig snabbt ner och tar den i munnen och suger i sig varenda droppe. Helt fantastiskt skönt och samtidigt flyger tankarna och jag blir irriterad.
Vad fan hände!?

Hon ber om ursäkt och skyller på att hon inte kunde hålla sig när hon höll på att komma utan vill ha kuk, vilket kan vara förståeligt men inte ok ändå enlig min mening. Vi har knullat innan och det har inte varit några problem att avbryta leken för att sätta på ett gummi tidigare.

Jag har ännu inte märkt att jag har fått några flugor i trumpeten och hoppas att det håller sig så. Nu börjar febern krypa tillbaka men jag får nog lägga denna damen på is ett litet tag innan jag går tillbaka.

Jag antar att jag inte är den första som det har hänt för, hur reagerade ni?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in