2020-10-04, 18:43
Medlem
Sebulba66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hurdy
Det gör jag.
Okey
Senast redigerad av Sebulba66 2020-10-04 kl. 18:45.
Citera
2020-10-04, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sebulba66
Norra Skåne för ett par år sedan. Var på genomresa och stannade i en liten skånsk håla och fick se en vajande flagga och blev sugen att testa. Gick till bankomaten och tog ut cash och knackade på och fick tid direkt.

Salongen som var mysigt inredd och hade bara ett enskilt massage rum. Dusch fanns som var i anslutning till rummet så jag tog en snabb dusch, gott att känna sig fräsch och thaidamerna brukar uppskatta det. Massagedamen som var i 35-40 årsåldern såg helt ok ut och hade ett trevligt leende och allt såg lovande ut.

Massagen startade och den var helt ok, bra tryck och lagom med olja. Efter en stund, när hon började med benen/rumpan, så kom hon åt de ädlare delarna lite försynt och det påverkade lilleman vilket helt klart var hennes avsikt. Efter vändning så kommenterade hon lillemans tillstånd och undrade om han behövde hjälp och jag frågade vad hon hade tänkt sig. Hon erbjöd endast Hj och BTB och det är något jag inte är intresserad av så jag avböjde vänligt med förklaringen att jag endast var sugen på massagen idag.

Hon fortsatte att tjata om Hj eller BTB och när hon efter ett tag insåg att det inte skulle bli några extraförtjänster så avslutade hon massagen snabbt, sur som ett ägg blev hon, och ville inte att jag skulle duscha heller, det vara bara att gå. En tråkig attityd hon fick efter jag nekade, jag var ju inte otrevlig på minsta vis.
Hade varit bättre hon hade avslutat massagen som om inget hade hänt, jag förstår inte riktigt hennes reaktion.

Jag tror inte att det handlade om att hon missade extra pengar här. Utan att du avböjde var en förolämpning. Du avvisade hennes erbjudande.
Så tror jag.
Citera
2020-10-04, 21:51
Medlem
Besöker en salong i en närförort i Stockholm. Första besöket på stället. Blir invisad av en ganska söt, småmullig tjej. Gissar på strax över 25 och för en gångs skull är det rätt gissat då hon säger att hon är 26.

Får en helt ok massage, lite teasing men inte speciellt mycket och är tidigt säker på att det kommer att erbjudas extra. Efter vändning tar hon tag i paketet mellan mina ben och frågar efter massage där också. Lite sugen på att se hur hon ser ut naken, dock inte superviktigt så nu börjar ett förhandlande som blir lite segt. Dels handlar det om vad jag är beredd att betala och vad jag ska få för dessa pengar och om jag ska betala före eller behandlingen.

Till sist blir det betalning i förhand, 600 för body to body. Erbjöd 800 om betalning efteråt, men hon valde det lägre priset och pengar direkt. Gillar igentligen inte det, och speciellt för btb då du aldrig riktigt vet vad du får.

Denna gång blev det en söt, småmullig thaitjej med söta spetsiga bröst, som lägger sig i en 69 och andas på kuken och smeker den samtidigt. Får full insyn och smakmöjligheter på fittan. Ingen extra olja mellan oss och inte så mycket rörelse heller. Ok för det priset men inget som är värt ett återbesök.
Citera
2020-10-05, 12:43
Medlem
Frozenpills avatar
Kände suget efter en skön knådning i Lördags och uppsökte en salong som bytt ägare nyligen. Turligt nog fanns det tid direkt och jag var första kunden fastän hon haft öppet i nästan 3timmar.
Snygg och trevlig tjej i c:a 25-30 årsåldern släckte skylten och låste dörren, jag näckade som vanligt och frågade efter duschen som hon visade samtidigt som jag fick handduken.Jag hade bestämt mej för en Thaioljemix som jag tycker bäst om, hon tog av sej kimonon som hon hade över ett kort linne och ett par tajta shorts och påbörjade en riktig bra massage med rätt så grov teasing så när vändningen kom var kuken fullpumpad, hon log förförisk och klämde på kuken.
Hon frågade vad HAN ville och vrålkåt som jag var svarade jag full service, men det gjorde hon inte hj.bj. var det som stod till buds.
Jag nekade till dom tjänsterna och hon fortsatte massagen, efter ett tag tog hon tag om kuken som fortfarande var stenhård , du vill ju varför får jag inte sa hon med frågade uppsyn.
Jag vill knulla dej sa jag och gned ståkuken mot hennes höft, nej får inte sa hon och tog av sej naken och sa B2b men inte inne i fittan.
Okej sa jag kåt som jag var, hur mycket frågade jag 800 viskade hon när hon redan hade gränslat mej och till min förvåning börjat gnida fittan längst kuken och tillbaka när klitten nådde ollonet.
Jag bara låg och njöt med händerna på hennes små toppiga bröst,faan så vacker hon var, blev varse hur försatsen sipprade ur min kåta kuk, hon gnuggade fortare å mer intensivt tills jag inte kunde hålla mej längre utan bröt upp kuken och sprutade rejält upp mot hennes bröst.
Nu efteråt funderar jag över varför hon nobbade fs. när hon gjorde samma jobb med kuken utanpå fittan? Hon hade med lätthet fått 3-4 hundra till av mej för fs. Men jag får erkänna att det var ett av dom bättre btb jag fått.
Senast redigerad av Frozenpill 2020-10-05 kl. 12:58.
Citera
2020-10-05, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frozenpill
Kände suget efter en skön knådning i Lördags och uppsökte en salong som bytt ägare nyligen. Turligt nog fanns det tid direkt och jag var första kunden fastän hon haft öppet i nästan 3timmar.
Snygg och trevlig tjej i c:a 25-30 årsåldern släckte skylten och låste dörren, jag näckade som vanligt och frågade efter duschen som hon visade samtidigt som jag fick handduken.Jag hade bestämt mej för en Thaioljemix som jag tycker bäst om, hon tog av sej kimonon som hon hade över ett kort linne och ett par tajta shorts och påbörjade en riktig bra massage med rätt så grov teasing så när vändningen kom var kuken fullpumpad, hon log förförisk och klämde på kuken.
Hon frågade vad HAN ville och vrålkåt som jag var svarade jag full service, men det gjorde hon inte hj.bj. var det som stod till buds.
Jag nekade till dom tjänsterna och hon fortsatte massagen, efter ett tag tog hon tag om kuken som fortfarande var stenhård , du vill ju varför får jag inte sa hon med frågade uppsyn.
Jag vill knulla dej sa jag och gned ståkuken mot hennes höft, nej får inte sa hon och tog av sej naken och sa B2b men inte inne i fittan.
Okej sa jag kåt som jag var, hur mycket frågade jag 800 viskade hon när hon redan hade gränslat mej och till min förvåning börjat gnida fittan längst kuken och tillbaka när klitten nådde ollonet.
Jag bara låg och njöt med händerna på hennes små toppiga bröst,faan så vacker hon var, blev varse hur försatsen sipprade ur min kåta kuk, hon gnuggade fortare å mer intensivt tills jag inte kunde hålla mej längre utan bröt upp kuken och sprutade rejält upp mot hennes bröst.
Nu efteråt funderar jag över varför hon nobbade fs. när hon gjorde samma jobb med kuken utanpå fittan? Hon hade med lätthet fått 3-4 hundra till av mej för fs. Men jag får erkänna att det var ett av dom bättre btb jag fått.

För många går gränsen just där, vid själva penetrationen. Utan penetration, inget sex, enligt den konstiga Thai-logiken. Allt är då bara massage.
Citera
2020-10-06, 08:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thai-massagen
För många går gränsen just där, vid själva penetrationen. Utan penetration, inget sex, enligt den konstiga Thai-logiken. Allt är då bara massage.
Japp, och ”massage där oxå?” är en naturlig och självklar avslutning på massagen.
Citera
2020-10-07, 22:38
Medlem
Nytt besök i Malmö!

Hittat ett nytt top 3 ställe. Fick ett sug för thaimassage efter jobbet och tänkte prova ett tips från en vän. Salongen låg lite avsides och hade inte sett den tidigare. Dock var det fräscha lokaler och ännu fräschare dam.

Tog 1 timmes oljemassage, bad om medium. Dock var den lite väl hård bitvis, knåda och trycka kunde hon. Fick be henne ta det lite nätt några gånger
Det var en mycket trevlig tjej och vi samtalade mer än vanligt under massagen, på engelska.
Efter ca 30 minuter av knådande så kom frågan angående extra

Kommer framtill att testa body2body. Min första gång att prova detta. Är alltid lite nervös att få förmycket kontakt med könen och vad man ev kan få med sig hem ångrar dock inte att jag testade, det var riktigt sexigt och bra känsla i det hela. Dock var priset i överkant

Hon gled med sin röv och fitta precis överallt, och det kändes oerhört sexigt. Fina stora silikonbröst samt en nätt och len kropp.

För att sammanfatta, så lär jag definitvt besöka denna dam igen

Lokal 8/10
Tjej 9/10
Massage 6/10 ( blev för hårt, får be om soft nästa gång)
Extra 8/10 ( bra extra, erbjöd bj och b2b ingen fs)
Pris 5/10 (lite högt pris)
Citera
2020-10-08, 14:31
Medlem
Hade en lucka dagstid och smet iväg i Söderort mot ett ställe som jag tyckte skulle passa geografiskt samt gav bra vibbar på TMG. Knackade på och blev insläppt av en ca 30 år söt Petite massös. Hon var tystlåten så jag förstod inte helt om det var svenska eller eng eller thai som pratades. I vilket fall så Näckades det på rummet och hon stannade kvar samtidigt som jag klädde av mig. Gott tecken och lite spännande. Hon bad mig lägga mig ner och det var inget snack om handduk. Hennes kläder var linne och tighta shorts vilket gav en del hud mot hud. Teasingen kom och gick innan vändning men vid vändning låg jag där med soldaten fri och hennes händer just vid mina jumskar. Tittar på henne och ler och hon pekar på den med universaltecken för handjobb. Jag tänkte om jag skulle fråga om hela menyn men kände ändå att det passade bra för dagen och höll upp tre fingrar med ett nickande som svar. Hon gick iväg och hämtade lite papper och började olja in med bra teknik, faktiskt riktigt bra och inget mekaniskt stress där inte. Jag smekte hennes ben och rumpa samtidigt som hon jobbade på och inga protester från hennes sida vilket fick mig att skjuta av en salva i luften som landade fint på hennes handrygg. Frukt och kram och hejdå sen ut i verkligheten igen
Citera
2020-10-08, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knasen30
Hade en lucka dagstid och smet iväg i Söderort mot ett ställe som jag tyckte skulle passa geografiskt samt gav bra vibbar på TMG. Knackade på och blev insläppt av en ca 30 år söt Petite massös. Hon var tystlåten så jag förstod inte helt om det var svenska eller eng eller thai som pratades. I vilket fall så Näckades det på rummet och hon stannade kvar samtidigt som jag klädde av mig. Gott tecken och lite spännande. Hon bad mig lägga mig ner och det var inget snack om handduk. Hennes kläder var linne och tighta shorts vilket gav en del hud mot hud. Teasingen kom och gick innan vändning men vid vändning låg jag där med soldaten fri och hennes händer just vid mina jumskar. Tittar på henne och ler och hon pekar på den med universaltecken för handjobb. Jag tänkte om jag skulle fråga om hela menyn men kände ändå att det passade bra för dagen och höll upp tre fingrar med ett nickande som svar. Hon gick iväg och hämtade lite papper och började olja in med bra teknik, faktiskt riktigt bra och inget mekaniskt stress där inte. Jag smekte hennes ben och rumpa samtidigt som hon jobbade på och inga protester från hennes sida vilket fick mig att skjuta av en salva i luften som landade fint på hennes handrygg. Frukt och kram och hejdå sen ut i verkligheten igen
Låter trevligt
Citera
2020-10-08, 19:07
Medlem
Sebulba66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av greddy33
Nytt besök i Malmö!

Hittat ett nytt top 3 ställe. Fick ett sug för thaimassage efter jobbet och tänkte prova ett tips från en vän. Salongen låg lite avsides och hade inte sett den tidigare. Dock var det fräscha lokaler och ännu fräschare dam.

Tog 1 timmes oljemassage, bad om medium. Dock var den lite väl hård bitvis, knåda och trycka kunde hon. Fick be henne ta det lite nätt några gånger
Det var en mycket trevlig tjej och vi samtalade mer än vanligt under massagen, på engelska.

Kommer framtill att testa body2body. Min första gång att prova detta. Är alltid lite nervös att få förmycket kontakt med könen och vad man ev kan få med sig hem ångrar dock inte att jag testade, det var riktigt sexigt och bra känsla i det hela. Dock var priset i överkant

Hon gled med sin röv och fitta precis överallt, och det kändes oerhört sexigt. Fina stora silikonbröst samt en nätt och len kropp.

Lokal 8/10
Tjej 9/10
Grattis till en fin upplevelse , satsa på fs nästa gång.
Citera
2020-10-10, 22:33
Medlem
Jag är glad att höra att det går att få bra b2b i Malmö. Men tråkigt med priset. Gick det inte att förhandla?

Citat:
Ursprungligen postat av greddy33
Nytt besök i Malmö!

Lokal 8/10
Tjej 9/10
Citera
2020-10-10, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfiken--Gul
Jag är glad att höra att det går att få bra b2b i Malmö. Men tråkigt med priset. Gick det inte att förhandla?

Det hade kanske gått, men jag orkade inte just denne gången. Brukar bestämma mig innan vad jag vill ge, men blev lite tagen på sängen här och körde på det hon sa bara
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in