Det var så länge sedan jag skrev några rader, så jag fick nya inloggningsuppgifter. Nåväl, känner att jag bara måste dela med mig av en av mina bästa övningar i träsket som jag sitter fast i sedan många år. Häromdagen var jag på ett av mina stamställen i västra Gbg, hade inte bokat någon jag känner, utan gick på vinst och förlust. Väl vid disken träffade jag något av det sötaste jag sett, ca 18 år, slank, långt hår, små tuttar och kortkort kjol. Hon kunde inget annat språk än Thai, och något ord på Engelska. Näckade och intog söderläge med soldaten. Så kom hon in, och pekade på klänningen och jag förstod att hon undrade om hon skulle ta av sig. Lätt fråga, ingen BH och inga trosor, och hon näckade och började massera.
Trots detta var det ingen som helst teasing, lite pungsnudd möjligtvis men det var allt. Sedan var det dax för vändning, och hon kröp upp på huvudsidan med den rakade mitt framför mina ögon. Ni vet en sådan där modell med små blygisar. Men vilken jätteklitta, såg nästa ut som en liten kuk. Kunde inte låta bli att smaka lite, och den växte ännu mera. Men, fortfarande inte en fråga om extra eller något grepp om soldaten som nu var i full givakt.
Så tillslut, när jag höll på att krevera, så tog hon den i munnen och började sakta suga av den, vilket teknik, absolut 100%.
Tillslut frågade jag om FS, hon fnittrade och undrade hur mycket man brukar betala, och på knagglig engelska och med teckenspråk, berättade hon att det var första dagen hon jobbade på salong. jag kände mig mera än generös, och flaggade upp 1500, tyckte hon egentligen var värd det dubbla.
Vad tror ni hände sedan, jo, hon bad mig resa på mig, och hon lade sig på britsen med rumpan i vädret, och sa welcome. Inget snack om kondomer eller inoljning av garaget. Jag var lindrigt sagt smällkåt, och tryckte in den i ett hugg, hon var plaskblöt och den gick rätt i botten. Vi juckade några gånger och jag höll på att smälla av, när hon sa stopp, och pekade att jag skulle byta hål. Sagt och gjort, in i tvåan, som var trång som bara den. Det var bara två stötar där, sedan fyrade jag av, men tror ni det tog slut då, nej minsann. Hon lade sig på rygg och visade att jag skulle slicka henne, sagt och gjort, jätteklittan växte till en tummes storlek, och efter några minuter så skakade hon till, och fick en orgasm jag aldrig sett förut, en fontän rätt ut, jag blev plaskblöt i ansiktet. Sedan duschade vi ihop, jag gav henne en 500-hundring i dricks, och hem och satte på hustrun på kvällen, smällkåt av dagens övning, men det var en lite lugnare historia. Åker dit igen i nästa vecka.