Citat:
Ursprungligen postat av
develi
Det är ohälsosam läsning.
Jag öppnade altandörren förut, ropade in katten och hojtade... Karin. 😂
Det är en FUP med så mycket turer och intriger att det inte ens ryms allt om de så slår ihop Falcon crest, Dallas, Paradise hotel, Gökboet, Farlig förbindelse med Farmen.
Vid tillfälle, efter typ en rekreation på nåt SPA, så ska jag titta mer konkret på hennes karaktärsdrag. Hon behöver spaltas upp. Det är helt begripligt.
Möller har inte skuggan av en brakskit jämfört med den här. De vore dock roligt att få avlyssna ett samtal dem emellan. Hahaha!
Nu får du skärpa dig
develi 
Stackars katt
Tur jag inte ropar in min hund så. Han skulle nog bara kolla konstigt på mig
Hamnar Möller på samma anstalt som Karin då blir det cirkus. Vem är topdog?
Fortsätter min lusläsning och backar till sånt som jag vill läsa mer noga.
Det här är precis när Karin och HOL har börjat träffas.
"J*** beskriver att Karin skakar väldigt mycket och hon käkar betablockerare. J*** kommer ihåg att hon höll händerna bakom kroppen så att folk inte skulle se hur mycket hon skakade när hon höll sitt tal."
Vad kan orsaka såna skakningar när man bara är ca 30 år gammal? Bakfylla är en orsak men betablockerare visar på att det kanske är något mer.
Det fortsätter.
J*** beskriver att Karin drack mer och mer. J*** vet inte anledningen till det. HOL har inte sagt något och skulle aldrig säga något om det.
J*** har förstått det som att hon har mycket alkoholister i släkten. Karins syster dog relativt nyligen och J*** tror att hon också var alkoholiserad.
J*** beskriver hur det var under den tiden när de hade mycket parmiddagar. De flesta drack ju så ingen var spiknykter, utom möjligen JH som drack mindre än vad J*** och HOL gjorde.
Det kom gradvis med Karin, från att vara kul och annorlunda utanför boxen och "ojuristig" till att det spårade ur. Det gick på ett par, tre år att det blev outhärdligt.
Det var olika incidenter på olika fester då hon var helt "bananas"/galen. Hon sa galna grejer och bråkade med folk/kompisarna och i princip nästan slogs med dem.
J*** har inget minne av att Karin direkt har varit fysisk mot HOL. Det har hon inte varit direkt mot nån kompis heller, men hon har varit väldigt aggressiv mest mot kompisarna samtidigt som hon gav dem kärleksförklaringar.
J*** berättar att alla Karins gamla vänner har brutit med henne. Bland annat två killar som bor ute på Dalarö. Den ene heter Jo***. J*** kommer inte ihåg vad den andre killen heter, men de två var jättenära kompisar med Karin. J*** vet att även de bröt med Karin efter några år, efter att J*** hade brutit med henne. De två killarna umgås nu jättemycket med HOL.
Det är flera av Karins kompisar som har brutit med henne, men fortfarande umgås med HOL.
De hyrde ställe på Dalarö några somrar och därifrån har J*** hört från Karins tjejkompisar som var med då, att Karin fick utbrott där i trädgården och kallade sin mamma för hora och hon kastade porslin och var helt oregerlig.
Vilket totalt haveri Karin är och vilket totalt haveri hennes liv är. Men hon har svalt till det själv.
Men något annat ligger bakom. Kasta porslin, kalla sin mamma för hora och vara helt oregerlig är inte friskt...