2020-10-14, 21:12
Medlem
SweetPotatoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Combival
Karin göra något själv??

Den "damen" orkade inte ens slänga hundbajspåsen fylld med bevis. Det skulle den stackars taxichauffören göra, vilket han tack och lov vägrade göra. Hon är för lat för att göra något själv. Hon är en parasit som kräver att bli uppassad.
Tycker hon har haft ett rätt hektiskt liv med att leta torpeder, skaffa pengar och dupera folk. Samt ragga på allt som rör sig. Trots det har har hon ju inte lyckats med sitt mål, snarare tvärt om.
Citera
2020-10-14, 21:22
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SweetPotatoo
Som sagt hade hon varit smart och beräknande hade HOL varit död för länge sedan utan att hon skulle blivit åtalad för det, enligt min mening.
Citat:
Ursprungligen postat av SweetPotatoo
Tycker hon har haft ett rätt hektiskt liv med att leta torpeder, skaffa pengar och dupera folk. Samt ragga på allt som rör sig. Trots det har har hon ju inte lyckats med sitt mål, snarare tvärt om.
Vet inte om jag håller med dig. Hon börjar inte med mord dag 1.

Hon har ett extremt stalkerbeteende - en besatthet.
... varav det eskalerar. I takt med motgångar och förluster. Som hon försöker vinna.

Från eget våld, till hot, misshandel och slutligen brutalt mordförsök.
Senast redigerad av develi 2020-10-14 kl. 21:27.
Citera
2020-10-14, 21:37
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Linkadinka
Är det någon som lyckats ladda ner fupen på mobilen?
Både på mobil och dator
Citera
2020-10-14, 21:58
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bengt-Birger
Hjärnan har hon ju supit sönder på egen hand men fisringen hennes lär diverse kriminellos stått för förödelsen av Hon har nog varit både spermahink och kassako. Ursäkta min franska.

Efter att ha läst vittnesmålen från deras bekanta, som ju känt Karin länge, så verkar hon inte ha nån gränser alls, ja rentav rykte som nymfoman i hela bekantskapskretsen. Stackars HOL måste ha skäms nåt fruktansvärt över hennes stötande på allt och alla.

Haha även den i tråden tidigare nämnda encrosexchatten, känns ju som att Karins kommentar avsåg en dicpic...hon verkade minsann rätt sugen
Senast redigerad av T34Panzer 2020-10-14 kl. 22:04.
Citera
2020-10-14, 22:13
Medlem
Hon menar ju att HOL skickat ngn att hota och anfalla henne i Sarajevo. Polisen dyker inte mer i det i fupen eftersom de fattar att det inte kan vara kniv och är då ett bråck?

KL knivskuren, bråck eller både och - vad tror ni?

FUP s 2125

H: Ja nej det gick bra. Tack. De… det här är, jag gillar inte ens te eller… det här är ren
smärtlindring, alltså… eh… det här sker lite spontant men det är lika bra eftersom det här
påverkar den hära Max och annat och… så… här, två kniv och så här nere… här har de gått
in på… jag hade ett längre ner, och skurit i tarmarna, men det är där jag har ont och det strålar
ner och sedan här är det ett brock där det hade gått helt isär, det här är enda vägen ner,
klämmorna från knivhuggningen då. Jag vet inte om det… de skar bort vid tre, tre ställen
hade tarmar fastnat i bukväggen och det är 15 gånger 25 centimeter som de har skruvat fast
med titanskruvar, en tydligen kolosalt svindyr per kvadratcentimeter bukväv.
Eftersom min
befintliga bukväg in… bukväv. Det talet när som inte… funkar, ni… känner ju inte mig hur
jag jobbade mig upp till…
Citera
2020-10-14, 22:48
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Browser
Tja, jag kan bara spekulera, men han har tagit barnen, hemmet värt ett antal miljoner, anmält henne för socialtjänsten, lurat iväg henne till en hjärnskrynklare, anklagat henne för att vara psyksjuk i domstol vid vårdnadstvist trots att domstolen skriver att det inte är bevisat. Uppgifter om att han bankat på henne och att han ringt polisen på henne osv. Säkert glömt något, men vi är alla olika och jag ser fläckarna på hans polerade yta.

Ojojoj du låter ju som en i mängden av de alla de grovt bedragna/dårade vi nu kan läsa om i FUP. Finns ju huuuur många officiella dokument som helst här i tråden, utöver FUP.

Det är nästan lite tragiskt, där du står rätt ensam i ena ringhörnan. När ska fjällen falla?
Citera
2020-10-14, 22:48
Medlem
Jofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Ja det är mycket som är sjukt i den här tråden.
Vi har massor med fakta från SOL utredningar, LOBar, domar, fupar osv och ändå sitter folk och ska minimera och lägga skulden på HOL.
Han har tagit barnen från henne... han tog lägenheten från henne...
bla bla bla...
Fakta är att barnen hade blivit omhändertagna om inte HOL tog hela vårdnaden.
Fakta är att Karin aldrig hade klarat av ekonomin eller ens blivit godkänd av bostadsrättsföreningen att få överta lägenheten helt som hon hade betett sig i huset.
Ingenstans läser jag något negativt om HOL i alla dokument som finns.

Är några avlönade av Karin för att sitta här och sprida skit?

Hon har väl några fans.
Till skillnad från dig så tycker jag det är lite kul att någon försvarar galningen (K.L.)här. Det verkar ju också som en del gjort det IRL. Det stämmer med en borderlinediagnos. Såna har förmågan att charma och binda upp folk. Se bara på hur prinsessan Diana blev älskad (på distans).
Kanske lyckas hon charma någon i rätten också? Genom att vara känslosam, spela på strängar.. Hehe.
HOL föll ju för henne en gång...
Citera
2020-10-14, 22:53
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av K.kallokain
Karin blev kallad för lössläppt och madrass redan på Skiftinge Hus och Rinmanskolan i Eskilstuna. Dom två skolorna hon gick på där under 1980 talet. Hon valde ju en mansdominerad linje på Rinmansgymnasiet och där har hon enligt rykten av deras fyllefester legatrunt.😄😱
JÖSSES Vi har då alltså en alkoholiserad, pillerknarkande, mordisk helt galen nymfoman vi diskuterar
Inget förvånar mig längre när det gäller Karin. Det blir bara jaha... det också... var ju väntat...
Citera
2020-10-14, 23:01
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avel
Hon menar ju att HOL skickat ngn att hota och anfalla henne i Sarajevo. Polisen dyker inte mer i det i fupen eftersom de fattar att det inte kan vara kniv och är då ett bråck?

KL knivskuren, bråck eller både och - vad tror ni?

FUP s 2125

H: Ja nej det gick bra. Tack. De… det här är, jag gillar inte ens te eller… det här är ren
smärtlindring, alltså… eh… det här sker lite spontant men det är lika bra eftersom det här
påverkar den hära Max och annat och… så… här, två kniv och så här nere… här har de gått
in på… jag hade ett längre ner, och skurit i tarmarna, men det är där jag har ont och det strålar
ner och sedan här är det ett brock där det hade gått helt isär, det här är enda vägen ner,
klämmorna från knivhuggningen då. Jag vet inte om det… de skar bort vid tre, tre ställen
hade tarmar fastnat i bukväggen och det är 15 gånger 25 centimeter som de har skruvat fast
med titanskruvar, en tydligen kolosalt svindyr per kvadratcentimeter bukväv.
Eftersom min
befintliga bukväg in… bukväv. Det talet när som inte… funkar, ni… känner ju inte mig hur
jag jobbade mig upp till…

Asså vad fan är detta? Måste väl finnas journaler? Hon har ju i vad som framkommit hittills, en fantasi som gränsar till mytomani.

Det är ingen ände på hennes störningar.. Histrionisk, hypokondrisk, nymfomanisk, mytomanisk,
Ja sammantaget så satsar jag en spänn på Borderline

Hon kan mycket väl ha blivit knivskuren - men troligast då i samband med nån fylla pga att hon betett sig som en gapig, aggressiv fyllekärring som försökt läxa upp nån mindre tolerant jugge.

Hon har ju en historik av att balla ur när hon super. Hon läxade ju upp, och lappade till Ömer.
Senast redigerad av T34Panzer 2020-10-14 kl. 23:04.
Citera
2020-10-14, 23:04
Medlem
Jofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
JÖSSES Vi har då alltså en alkoholiserad, pillerknarkande, mordisk helt galen nymfoman vi diskuterar
Inget förvånar mig längre när det gäller Karin. Det blir bara jaha... det också... var ju väntat...
Hehe. Börjar nästan gilla K.L. Det är krut i henne. Märkligt att hon inte sköt honom själv. Den tanken har hon nog tänkt själv också. Hon hade ant. fixat det. "Nästa gång" sköter jag det själv mumlar hon nog sammanbitet i sin cell.
Citera
2020-10-14, 23:05
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avel
Hon har ju varit våldsam mot HOL så tanken är inte helt fel. Slagit vinflaska i huvudet, rispat honom i magen, vevat med köttyxan osv. Vid något av de här tillfällen kunde han ha dött. Jag menar att hade hon fått hålla på att storma hemma så hade kanske iaf en ”olycka” på något sätt skett.
En av dom sjukare... försökt hugga HOL med en gaffel.
Finns säker mer...
Citera
2020-10-14, 23:11
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av K.kallokain
Karin blev kallad för lössläppt och madrass redan på Skiftinge Hus och Rinmanskolan i Eskilstuna. Dom två skolorna hon gick på där under 1980 talet. Hon valde ju en mansdominerad linje på Rinmansgymnasiet och där har hon enligt rykten av deras fyllefester legatrunt.😄😱
Du som verkar veta lite om hennes tidigare liv... Karin har varit gift en gång före HOL.
Vet du något om det äktenskapet och varför blev det skilsmässa där?
Undrar om den stackaren fick ett helvete också när dom skildes innan hon träffade HOL?
Karin träffade HOL 1998 och hon fyller 52 i november så hon var ca 30 när dom träffades.
Måste ha varit en hel del innan dess.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in