Citat:
Ursprungligen postat av
Avel
Hon menar ju att HOL skickat ngn att hota och anfalla henne i Sarajevo. Polisen dyker inte mer i det i fupen eftersom de fattar att det inte kan vara kniv och är då ett bråck?
KL knivskuren, bråck eller både och - vad tror ni?
FUP s 2125
H: Ja nej det gick bra. Tack. De… det här är, jag gillar inte ens te eller… det här är ren
smärtlindring, alltså… eh… det här sker lite spontant men det är lika bra eftersom det här
påverkar den hära Max och annat och… så… här, två kniv och så här nere… här har de gått
in på… jag hade ett längre ner, och skurit i tarmarna, men det är där jag har ont och det strålar
ner och sedan här är det ett brock där det hade gått helt isär, det här är enda vägen ner,
klämmorna från knivhuggningen då. Jag vet inte om det… de skar bort vid tre, tre ställen
hade tarmar fastnat i bukväggen och det är 15 gånger 25 centimeter som de har skruvat fast
med titanskruvar, en tydligen kolosalt svindyr per kvadratcentimeter bukväv. Eftersom min
befintliga bukväg in… bukväv. Det talet när som inte… funkar, ni… känner ju inte mig hur
jag jobbade mig upp till…
Asså vad fan är detta? Måste väl finnas journaler? Hon har ju i vad som framkommit hittills, en fantasi som gränsar till mytomani.
Det är ingen ände på hennes störningar.. Histrionisk, hypokondrisk, nymfomanisk, mytomanisk,
Ja sammantaget så satsar jag en spänn på Borderline
Hon kan mycket väl ha blivit knivskuren - men troligast då i samband med nån fylla pga att hon betett sig som en gapig, aggressiv fyllekärring som försökt läxa upp nån mindre tolerant jugge.
Hon har ju en historik av att balla ur när hon super. Hon läxade ju upp, och lappade till Ömer.