Citat:
Ursprungligen postat av
feminista
....text - föj bakåtpilen. Min fetning:
Tvm är en alltigenom falsk och obehaglig person som man gör bäst att hålla sig borta ifrån.
Som jag konstaterade för länge sen i tråden är hon du kallar tvm, inte någon man bör ha kontakt med om man föredrar okomplicerade personer i sitt liv.
Till hennes försvar - inte en enda gång någonstans, på något vis, lämnar hon ut bilden av en person som levt ett odramatiskt liv, eller att hon är en blek tapetblomma i hörnet av lokalen.
Ge fan i att ställa dig för nära solen och låta den reflektera dig, om du ska grina över att strålarna bränns när du smort in dig i olja och stinker kokos.
Vill du värma dig nära de som har podden eller den person som senaste avsnittet handlar om, och såga, stötta - kom inte och GNÄLL sen då över att ditt engagemang får konsekvenser. Kanske någon frågar vad i helvete du menar när du påstått någon är en känd kvinnohatare, eller du pekat ut någon som en stalker.
Jag ser ingen sån dum reaktion från paret där någon nyligen ringde soc. Inte ens då de tror sig veta vem, grinar de över sitt sällskap och deltagande i allmänhet på sociala medier eller ens höjer ett ögonbryn över att "varför just vi" - utan de brottade ner skiten de fick i knät.
Det som hände dem är bortom all vett och sans. Jag mår illa på riktigt över det. Topp tre vidriga saker jag hört hända i form av helt omotiverad vedergällning. Men, de är inga fucking lamers som bölar ens i närheten av vad de har rätt till, och de har inte backat och spelat rollen av våp. Tvärtom. Från Twitter:
"Ja nej alltså... Min fru är med i en pod med två vänner till oss... Och dom har en 50-årig transsexuell våldtäktsstalker... Och på den vägen är det... Eh.. ja."
Där ser du självdistans, ryggrad och ett ton beundransvärda reaktioner från mörkret.
Cred till dem. Och kramar <3
"N är obehaglig" - ja, det är bevisligen så att hon kan vara det. Få det låta som en överraskning man vill ha en rymdkram över är korkat.
EDIT: Jag är inte överbevisad just N kontaktade soc och påstår inte det, men den "dumma jävla horunge" för att väva ihop trådar som gjorde: Inte okej. Fyfan.