Citat:
F'låt men jag har ingen intresse av att ha en MGM utan jag samlar bara info ifrån tråden.Huvamannen har nämnts,har avvikit,inte hört av sig och troligen varit rätt nära brottsplatsen.Så han/hon är bara en av många som man kan gräva om eller om det inte redan har gjorts?
Jag e inte desperat då jag inte har någon nämnvärt intresse i detta fall.Jag vill få fram fakta om alla som kan vara syndabocken.Du får gärna borra i huvudet i sanden gällande SD men som tur e så ere fritt fram och ägna sitt intresse åt flera olika håll.
SD blir inte fälld,dom har ju inget på han och hur det än må va bli så ere inget jag bryr mig nämnvärt om.Om alls.
Berätta något intressant om SD som inte har varit på tapeten ännu?
Jag e inte desperat då jag inte har någon nämnvärt intresse i detta fall.Jag vill få fram fakta om alla som kan vara syndabocken.Du får gärna borra i huvudet i sanden gällande SD men som tur e så ere fritt fram och ägna sitt intresse åt flera olika håll.
SD blir inte fälld,dom har ju inget på han och hur det än må va bli så ere inget jag bryr mig nämnvärt om.Om alls.
Berätta något intressant om SD som inte har varit på tapeten ännu?
Du vill få fram fakta om alla som kan vara syndabocken (antar du menar mördaren). Du har överhuvudtaget inte presenterat några som helst fakta som gör att huvamannen platsar bland de misstänkta.
Självklart står det var och en fritt att ägna sitt intresse åt olika håll. Likaså att ha synpunkter på inlägg. Det är ju därför denna tråd lever.
Nu har jag läst att bärgaren ca kl 02 10 såg huvamannen och befann sig ungefär 2,4 km från avrättningsplatsen. Att han inte hört av sig till polisen kan bero på att han är ovetandes om att han skulle bli intressant från vissa håll. Han kan tycka det obegripligt med tanke på tids- och rumsavstånd från avrättningsplatsen.
Nä, lösa boliner duger inte. Det måste finnas någon substans i vem man tror eller inte tror kan vara den skyldige.Tråden är full med sådan substans.
Du säger dig inte ha något nämnvärt intresse i detta fall. Dina 239 inlägg (om jag räknat rätt) säger något annat.