2020-08-22, 21:29
Medlem
SexSexSexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av socialfallet
om man störs av det kan man ju mäta upp det och ta det i hyresrätten. inte mer än så. det är upp til lvar och en att göra det man anser är smart, aktivera den lga iq man har och spela ut sitt bästa kort.

jag ger den en smäll på käften som prövar det tricket
Citera
2020-08-22, 21:43
Medlem
Tjoflos avatar
Sätt på lite gamla Livets Ord predikningar. Helst med Ulf Ekman när han talar i tungor

Haleluja
Senast redigerad av Tjoflo 2020-08-22 kl. 21:46.
Citera
2020-08-22, 21:50
Medlem
Imnshos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av socialfallet
tycker du ska dumpa glasskärvor och matrester och hälla ut stora volymer vatten också samtidigt. kvinnliga psykfall brukar drämma allt de kan i ytterdörrar och hamra nattetid för att de ska göra någon typ av statement. kanske klart ingen i deras skitlönder vill ha en när de där anser att man är ett psykfall.
Eh, kvinnliga psykfall? Deras skitlönder? Vad är "lönder"? Jag bor liksom inte i ett getto... Grannarna som grillar är ett äldre par i 60-årsåldern, verkar gilla typ Springsteen, Lars Kristerz och Stones.

Det blev Pantera, "Vulgar Display of Power". Nu kör jag Slayer, "Reign in Blood". Hämnden är ljuv!
Citera
2020-08-25, 01:24
Medlem
manfred85s avatar
asså har man pengar , köp ett hus på landet som ligger ostört , då slipper man oroa sig för vad grannarna ska tycka om allt man gör.

Det är värdelöst med grannar , blir ju bara massa problem om man ska försöka rätta sig efter dem där dem alienerar sig och isolerar sig för att dem känner sig berättigade och bättre än andra.
Citera
2020-09-01, 01:03
Medlem
Blir så otroligt jävla äcklad av att höra stegljud från grannarna. Alltså, måste man klampa runt som en jävla kossa? Kan man inte ha lite pli på sina ungar? Dra i stoljävlarna över golvet hela tiden?

Aja, i grund och botten handlar det väl om att byggbolagen bygger skräp än idag. Nyproduktion må ha många fördelar, men kan de inte ens ljudisolera mellan våningsplanen är det fan inget att ha ändå. Satans skräp. Får sikta på villa. Pallar fan inte ha grannar så tätt inpå.
Citera
2020-09-22, 07:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Overvakaren
Räcker att öppna sovrumsfönstret, men det är inget straff haha
Spelar du in porrfilm?
Citera
2020-09-22, 07:52
Medlem
borrizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bonnatorp
Du kan bjuda hem vänner och ha det jättetrevligt med fönstren öppna.

Om han verkligen är en så hemsk människa så kommer han tycka det är helt outhärdligt att ni har det roligt och är så snälla med varandra.
Om ni däremot inte har det så trevligt, ja då kan det hända att han sitter kvar bara för skadeglädjens skull.
Du har en point här!
Citera
2020-10-03, 23:44
Medlem
Reportaget från Samhällsnytt beskriver väl hur det är för många svenskar att leva i lägenheter idag. Ett helvete.

https://youtu.be/ioO0piIufhc
Citera
2020-10-10, 16:35
Medlem
Grannjävlar

Hej!

Nu är det såhär att jag bor granne med en familj som flyttat in efter mig(hyrde först i 2a hand men tydligen köpt lägenheten).
Dom är extremt jobbiga. Har 3 ungar som springer runt o skriker o bankar dygnet runt känns det som.
Har klagat till styrelsen men dom vill nu att jag ska lämna in ett skriftligt klagomål vilket jag tänkt göra men hur hade ni gjort? Dom har inte hälsat överhuvudtaget så att prata med dom känns inte aktuellt. Dom är inte heller svenska och jag är tveksam till om dom kan språket.
Som sagt högljudda nåt så in h-vete o även efter 22 på vardagar. Får aldrig en lugn stund längre.
Dom som bodde där innan märktes knappt av.
HELP.
Citera
2020-10-10, 16:45
Bannlyst
Störningsjouren?
Citera
2020-10-10, 16:45
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheLonelyWoman
Hej!

Nu är det såhär att jag bor granne med en familj som flyttat in efter mig(hyrde först i 2a hand men tydligen köpt lägenheten).
Dom är extremt jobbiga. Har 3 ungar som springer runt o skriker o bankar dygnet runt känns det som.
Har klagat till styrelsen men dom vill nu att jag ska lämna in ett skriftligt klagomål vilket jag tänkt göra men hur hade ni gjort? Dom har inte hälsat överhuvudtaget så att prata med dom känns inte aktuellt. Dom är inte heller svenska och jag är tveksam till om dom kan språket.
Som sagt högljudda nåt så in h-vete o även efter 22 på vardagar. Får aldrig en lugn stund längre.
Dom som bodde där innan märktes knappt av.
HELP.

Du skulle ha klagat innan dom köpte in sig, då hade dom inte ens fått köpa troligen.
Citera
2020-10-10, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HaraldMeH
Störningsjouren?

Har redan ringt dom 2ggr
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto