2020-10-09, 18:02
Medlem
tuffkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kranskalle
Fantastiskt ställe! Bästa hamburgare och fries jag har ätit. Såsen är inte att leka med, vattnas i munnen bara jag tänker på det. Skön och avslappnad miljö med bekväma stolar. Personalen är riktigt schyssta och servicen perfekt. Känns som att komma hem till en chill polare som vet hur man gör en perfekt burgare.

Med tanke på det man får skulle jag säga att det är extremt prisvärt! Visst, inte priser på donken eller BK-nivå, men det är bara löjligt att jämföra äpplen med päron.

Bästa fries.. det kan du inte på allvar hävda?

Har ätit på Bastard ett par gånger. Endast den vanliga cheeseburgare. Helt okej, sticker inte ut åt varken det ena eller det andra hållet. Fries under all kritik dock.

Många av premium-haken håller jag högre, t.ex Flippin burgers, BMB, Franky's, Gnarly etc.
Citera
2020-10-09, 18:03
Medlem
NaZdravis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rikastistorstan
Dom stödjer BLM med pengar. Skulle aldrig sätta min fot på ett sånt ställe!
Var hittar man denna info?
Har provat Bastards en gång och diggade det, men kommer inte medvetet konsumera något igen som stödjer BLM.
Citera
2020-10-09, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fistpump
För övrigt förlorar du all legitimitet när du kallar Area Managern för "neger" och använder adjektiv som "cancer".

Jag tycker att han skapade trovärdighet genom att kalla en neger just för neger.

Hahaha! Hur fan tänker du? Är du själv en neger som skäms över att vara just en neger?

Negrerna borde väl vara stolta över vad de är? Sjukt!

För övrigt heter företaget "Bastard". Du kan ju gå och slå upp vad det betyder och klura på om inte det ändå är ett ännu mer kränkande ord.

/Johan
Citera
2020-10-09, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lugnare
Hur ska jag veta att du inte bara skriver detta för att du fick sparken?

Jag litar på'n. Ska fan inte käka på det jäkla bajsstället ens om jag blir bjuden! Hoppas inte bajsstället kommer till min stad!

Fyfan för dåliga arbetsvillkor! Vi (alla medborgare) avskyr alla företag med dåliga arbetsvillkor och vi bojkottar dem alltid!

Kramizz.
Citera
2020-10-09, 18:15
Medlem
Computerzs avatar
Har gått förbi en Bastard nära mig vid flera tillfällen och det är alltid ett par mörkhyade i köket och sen svenskar vid kassan/restaurangen. Ser riktigt slitit ut för dom som jobbar köket, trångt och svettigt. Nu senast var det en indie/paki och två araber i kök och tre svenskar vid kassa/servering.

Tack för informationen, slutar nu att gå dit. Tråkigt att alla restauranger ska ta sådana genvägar och lura systemet hela tiden. I vilka restaurangkök jobbar duktiga svenskar? Endast de mest flådiga och fina ställen?
Citera
2020-10-09, 18:33
Medlem
Har ätit där en gång och vem som helst med smaklökar förstår att det är som du beskriver. Dessutom stekte de köttet helt igenom, inte en droppe saft var kvar. Vidrigt.
Citera
2020-10-09, 18:44
Medlem
OdCaBos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Computerz
Har gått förbi en Bastard nära mig vid flera tillfällen och det är alltid ett par mörkhyade i köket och sen svenskar vid kassan/restaurangen. Ser riktigt slitit ut för dom som jobbar köket, trångt och svettigt. Nu senast var det en indie/paki och två araber i kök och tre svenskar vid kassa/servering.

Relevans? Varför tror du att dom mörkhyade inte är svenskar?

Citat:
Ursprungligen postat av Computerz
I vilka restaurangkök jobbar duktiga svenskar? Endast de mest flådiga och fina ställen?

I istortsett alla restaurangkök... Det blir ju jobbigt om personalen ska behöva flygpendla till Sverige.
Citera
2020-10-09, 18:46
Medlem
pelle_snusks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xyliool
Hej Flashback! Har läst här sedan många år tillbaka, men har aldrig riktigt känt att jag behövt ha ett konto förrän nu. Känner att det är min plikt som svensk att varna er för detta genomruttna företag som kan likställas med McDonalds och Burger King i många aspekter.

...

... Varför anställer dom bara kökspersonal från arbetsförmedlingen kanske ni frågar er då? Jo, eftersom arbetsförmedlingen betalar minst 70% av deras lön i ett år då. Med andra ord är det vi svenska skattebetalare som betalar för Bastard Burgers kockar. Dessa personer lovas också att få fasta tillsvidarekontrakt när ersättningen från AF tar slut. Men efter ett år när arbetsförmedlingens ersättning tar slut ber dom personen att försöka förlänga ersättningen ett år till, och om AF inte går med på detta sparkas personen och man tar in en ny person från AF, och såhär håller dom på i repeat. ...

.

Bolaget verkar ju inte ha funnits i flera år (med verksamhet) så hur de kan sätta det i system begriper jag inte.

https://www.allabolag.se/5569795593/bokslut

Det är inte så att TS bara är bitter?
Citera
2020-10-09, 18:58
Medlem
fiftyforfiftys avatar
Mc Donalds är godare än den burgaren jag åt på bastard. Överreklamerat.

Stämmer TS hoppas jag fler ur personalen lättar på hjärtat.
Citera
2020-10-09, 19:09
Medlem
Brenton.Tarrants avatar
Provat en gång aldrig mer. Överskattat, lite mat, bonnigt att som "premium" servera drickan i burk.
Citera
2020-10-09, 19:19
Bannlyst
Varje stad verka vara ett AB. VD sitter för 20 olika bolag ( https://www.allabolag.se/befattnings...d4cf1367d7314f ) , dom verka ha ok omsättning.
Citera
2020-10-09, 19:33
Medlem
Fizzbacks avatar
Har ätit där en gång och det räcker, burgaren kändes nästan kokt. Och trots att man blev ett par hundra fattigare fick man gå därifrån hungrig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in