2020-10-09, 19:38
Medlem
xposures avatar
Dåliga arbetsvillkor och små portioner fick åtminstone mig att inte vilja testa stället.
Citera
2020-10-09, 19:39
Medlem
Anktalares avatar
Du kanske har ett större case om du hör av dig till Aftonbladet?

Brukade äta i Farsta, men slutade äta där efter fjolårets lilla incident...

(FB) Avloppsrör brast och avföring sprutade från taket ner på gästerna
Citera
2020-10-09, 19:46
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Käkade där i går. Fyfan vad gott med en Los Angeles och en animal style fries. Rekommenderar starkt.
Citera
2020-10-09, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kranskalle
Fantastiskt ställe! Bästa hamburgare och fries jag har ätit. Såsen är inte att leka med, vattnas i munnen bara jag tänker på det. Skön och avslappnad miljö med bekväma stolar. Personalen är riktigt schyssta och servicen perfekt. Känns som att komma hem till en chill polare som vet hur man gör en perfekt burgare.

Med tanke på det man får skulle jag säga att det är extremt prisvärt! Visst, inte priser på donken eller BK-nivå, men det är bara löjligt att jämföra äpplen med päron.
Skämtar du eller skiljer sig inredningen mellan städer? Bastard har så sjukt obekväma stolar.

Ingen som tagit upp burkarna med vattning amerikansk öl som de tar över 100kr för?
Citera
2020-10-09, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JosephMcCarthy
Varje stad verka vara ett AB. VD sitter för 20 olika bolag ( https://www.allabolag.se/befattnings...d4cf1367d7314f ) , dom verka ha ok omsättning.

En del gör så för att då kan man lätt lägga ner en del om man av någon anledning vill det till exempel om alla på ett ställe anslutit sig fackligt. Till skillnad mot om allt är ett enda företag så blir det lättare att bli av med folk och göra lite som man vill.
Citera
2020-10-09, 20:10
Medlem
over9ks avatar
Tack för avslöjandet. Har ätit där en gång, inget speciellt. Visste att detta företag som det gullas med i media hade skumheter inom företaget.
Citera
2020-10-09, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Käkade där i går. Fyfan vad gott med en Los Angeles och en animal style fries. Rekommenderar starkt.
Håller med! Fantastiskt gott. Blir en sådan kombo nu faktiskt!
Citera
2020-10-09, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hoaxy
Låter som att TS aldrig arbetat på restaurang. Är väl självklart att ingredienser som dressing kommer i bulkförpackning och att brödbakning lejs ut. Kött kan oxidera en hel vecka innan bäst före datum, och tror inte någon restaurang lagar vegetariska alternativ på separata spisar

Dom marknadsför sig med att allt är ”färskt” när det egentligen håller samma kvalité som donken samtidigt som dom tar det trippla priset. Tycker inte du det här är oärligt? Den veganska maten påstår dom är tillagad på separata grillbord när dom inte följer detta på en enda av restaurangerna jag har varit runt och jobbat på.
Citera
2020-10-09, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
"Bastard" låter som ett passande namn för en så oduglig burger joint. Varför anmäler du inte restaurangen till den offentliga livsmedelskontrollen?

https://www.livsmedelsverket.se/prod...ntlig-kontroll

Gäller det här alla Bastard/Bronx Burgers, eller bara den du jobbar på?

Hur som helst blir det så här när iGnoranta iDioter får driva företag.

Folkhälsomyndigheten har varit hos oss flera gånger och gett anmärkningar varje gång. Men av någon anledning har vi kommit undan varje gång. Känns som att dom är mycket snällare mot bastard för det är ”svenskt” jämför med när jag tex jobbade på donken. Där blev vi hotade att bli nerstängda för det minsta lilla.

Har varit runt och jobbat på flera av restaurangerna, kaos på ALLA verkligen. Dom i Norrland är dock lite bättre styrda, men det är marginellt.
Citera
2020-10-09, 21:06
Medlem
revodnebs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bingbangbung
Håller med. Lägger hellre pengarna hos enskilda näringsidkare. Hatar alla dessa jävla kedjor.

Håller med. Men ska väl tillägga att det var inget fel på burgarna per se.
Citera
2020-10-09, 21:10
Medlem
Mycket märkligt namn. Jag skulle aldrig gå in på ett ställe som heter så.
Citera
2020-10-09, 21:33
Medlem
Blev sugen på att gå dit bara för att kvalitetstesta när jag läste tråden men ändrade mig direkt när jag läste om att de sponsrar BLM.

Tack men nej tack!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in