2020-10-09, 16:53
Medlem
EliasAlucards avatar
"Bastard" låter som ett passande namn för en så oduglig burger joint. Varför anmäler du inte restaurangen till den offentliga livsmedelskontrollen?

https://www.livsmedelsverket.se/prod...ntlig-kontroll

Gäller det här alla Bastard/Bronx Burgers, eller bara den du jobbar på?

Hur som helst blir det så här när iGnoranta iDioter får driva företag.
Citera
2020-10-09, 16:54
Bannlyst
Fantastiskt ställe! Bästa hamburgare och fries jag har ätit. Såsen är inte att leka med, vattnas i munnen bara jag tänker på det. Skön och avslappnad miljö med bekväma stolar. Personalen är riktigt schyssta och servicen perfekt. Känns som att komma hem till en chill polare som vet hur man gör en perfekt burgare.

Med tanke på det man får skulle jag säga att det är extremt prisvärt! Visst, inte priser på donken eller BK-nivå, men det är bara löjligt att jämföra äpplen med päron.
Citera
2020-10-09, 17:01
Medlem
jultomtenbrannupps avatar
Har ätit där en gång. Aldrig mer. Otrevlig personal och äcklig och dyr burgare
Citera
2020-10-09, 17:08
Medlem
Ur matväg har det alltid varit bra för egen del, sedan tycker jag förvisso att burgaren är på tok för liten för priset. Jag är en 170 cm lång tjej och väger 61 kg och är vältränad och jag blir inte mätt på maten efter ett träningspass. Mitt ex spelar ishockey professionellt och han är drygt 190 cm lång och 90 kg tung och han åt alltid två portioner för att bli mätt när vi käkade där.

Tycker även att TS floppar totalt när han börjar skriva rasistisk dynga, det är inte chefens hudfärg eller att han råkar vara från Mauritius som gör honom till en dålig chef. Suck.
Citera
2020-10-09, 17:09
Medlem
Bög även tilläggas att Bastard Burgers har skitdåliga recension på Facebook.
Citera
2020-10-09, 17:20
Medlem
King Pins avatar
Bolaget ägs sedan december till 60% av norska riskkapitalister, kan vara intressant att veta:
https://www.breakit.se/artikel/22852...r-ny-storagare

Går man in på Facebook och sorterar recensionerna på ”senaste” så är det en fullständig katastrof.
Citera
2020-10-09, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av babymamacita
Ur matväg har det alltid varit bra för egen del, sedan tycker jag förvisso att burgaren är på tok för liten för priset. Jag är en 170 cm lång tjej och väger 61 kg och är vältränad och jag blir inte mätt på maten efter ett träningspass. Mitt ex spelar ishockey professionellt och han är drygt 190 cm lång och 90 kg tung och han åt alltid två portioner för att bli mätt när vi käkade där.

Tycker även att TS floppar totalt när han börjar skriva rasistisk dynga, det är inte chefens hudfärg eller att han råkar vara från Mauritius som gör honom till en dålig chef. Suck.

Buhu. Konstigt att du inte blir mätt av en trött burgare efter ett träningspass - vem frågade?

Din snubbe spelar hockey, den vitaste och mest rasistiska sporten som går att spela.

Mauritsius är ett skitland med lågintelligent befolkning, det hör absolut till saken.
Citera
2020-10-09, 17:25
Medlem
rikastistorstans avatar
Dom stödjer BLM med pengar. Skulle aldrig sätta min fot på ett sånt ställe!
Citera
2020-10-09, 17:37
Medlem
Scamps avatar
Priset var överjävligt högt. 159 spänn för en burgare stor som en 5:a. Nej tack.
Citera
2020-10-09, 17:42
Medlem
SnakePlissskens avatar
Åt lunch där igår för första gången - riktigt god burgare, läsk och stor portion suveräna pommes - kostade 119:- totalt vilket var klart prisvärt. Dock mycket folk så fick vänta 20 minuter, men det kompenserade de genom att bjuda på en tryffeldip (so. Också var klart godkänd).
Det blir absolut fler luncher där!
Citera
2020-10-09, 17:45
Medlem
grungewhores avatar
ätit där en gång, fullständigt överprisat och mediokert. de hade dock milkshakes med sprit, vilket jag tyckte var inspirerande...
Citera
2020-10-09, 17:50
Medlem
NotDeads avatar
Konstigt att denna ''neger'' inte finns med på deras hemsida då när man kan kontakta flera personer?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in