Citat:
Ursprungligen postat av
stenskulptur
Hej!
Intog 20mg 2C-B oralt för första gången i helgen. Har tidigare erfarenhet av bl. svamp, lsd och mdma/e i psykedelisk väg. Mina förväntningar var väl att uppleva något mellan mdma och lsd men till min besvikelse kände jag inte så mycket faktiskt. Saker i lägenheten flöt ihop lite om jag koncentrerade mig men inte så mycket mer i visuals. Audiellt hände inte så mycket skulle jag säga, möjligt att musiken kändes lite mer 3D. Blev inte alls mysig utan snarare blev jag frusen och hade svårt att hålla en behaglig kroppstemperatur. Efter cirka 2 timmar började jag känna mig väldigt uttråkad och irriterad nästan. Var inte nykter men inte heller riktigt påverkad, typ mitt emellan vilket var frustrerade.. kände mig också väldigt energilös och lite apatisk, inte alls fylld på energi som vissa beskriver. Slutade i alla fall med att jag tog e efter cirka 3 timmar vilket helt tog över upplevelsen av 2C-B. Möjligtvis att upplevelsen på e blev lite intensivare, vilket ju var trevligt!
Men i alla fall, tror ni jag bara doserade för lågt? Hur mycket bör jag ta, räcker 30 mg oralt istället? Är i tabletter men kan ju krossas och tas nasalt, men kortare rus då antar jag? Hur mycket bör jag ta då, typ 20mg eller?

30 mg lär räcka. 2C-B har en tendens att öka ganska brant i effekt när man skruvar upp dosen, så kanske vore rentav 25 tillräckligt. Skillnaden på några milligram hit eller dit (när man väl passerat tröskeldos) kan vara överraskande.
Nasal administration av denna substans är bland det jävligaste en näsa kan uppleva. Fungerar, men rekommenderas inte