2020-10-05, 19:41
Medlem
Damien Eie på facebook.

Otippat att det är en huliganbögpeddobajare.
Citera
2020-10-05, 19:43
Medlem
Dr.Katis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Myketowers
Damien Eie på facebook.

Otippat att det är en huliganbögpeddobajare.
Gustav Vasa är död.
Citera
2020-10-05, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Queenjani
Jag är en av dem som har honom som vän på facebook, jag har kvar honom enbart för att ha koll på vad som händer. Om han lägger upp info som endast sprids till vänner. Har tagit bort min like på hans artistsida dock.

Jag skulle tro att många inte ens tänker på att de är vän med honom, det är inget statement att man stöttar honom att inte ta bort honom i alla fall det kan jag lova.

Eie kommer aldrig att kunna visa sig i Stockholm igen det kan jag garantera dig.

Och varför skulle han inte kunna göra det?
Citera
2020-10-06, 00:24
Medlem
doncroces avatar
Verkar ha blivit ett jävla liv pga att Ty blev uthängd i den här tråden för att ha varit tyst om att eie gillade småpojkar, det verkar närmast råda konsensus att han är den sista killen som skulle hålla käften om det.
Jag vet inte vem Ty är personligen och kan inte säga något alls om honom, men den unisona uppbackningen av honom gör att det just nu känns väldigt osannolikt att han skulle vara skyldig till vad han pekats ut för här.
Om inte Technoob kommer tillbaka med mera detaljer, är det någon annan som känner Ty som kan komplettera bilden lite? Varför har det blivit en häxjakt och lynchstämmning pga just hans uthänging?
Senast redigerad av doncroce 2020-10-06 kl. 00:35.
Citera
2020-10-06, 01:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av doncroce
Verkar ha blivit ett jävla liv pga att Ty blev uthängd i den här tråden för att ha varit tyst om att eie gillade småpojkar, det verkar närmast råda konsensus att han är den sista killen som skulle hålla käften om det.
Jag vet inte vem Ty är personligen och kan inte säga något alls om honom, men den unisona uppbackningen av honom gör att det just nu känns väldigt osannolikt att han skulle vara skyldig till vad han pekats ut för här.
Om inte Technoob kommer tillbaka med mera detaljer, är det någon annan som känner Ty som kan komplettera bilden lite? Varför har det blivit en häxjakt och lynchstämmning pga just hans uthänging?

Ty har reko värderingar, uppträder på ett schysst sätt trots att han är ganska stor inom scenen, har liksom ingen hybris.

Skillnaden är väl att Eie ville ge sken av att vara som Ty i benmärgen men det sken liksom igenom i attityd, kroppsspråk etc... jag antar att det är det som folk har haft ”på känn”... magkänslan... men ingen har väl kunnat sätta något finger på kärnan...

Det m å s t e funnits folk som dock mörkat hans Thailandfängelsebesök och anledningen till det.
Jag undrar hur länge han satt där...
Citera
2020-10-06, 02:45
Medlem
Citat:
Helt sjukt att se en del av hans nära vänner spela överraskade, bland det falskaste jag sett. Det här bevisar att det finns en stor tystnadskultur inom technoscenen och enormt med hyckleri. Frånsägandet av ansvar för något som många visste förra månaden börjar bli rätt pinsamt just nu..

Jag vet inte, men har du stött på många psykopater, pedofiler, nekrofiler, narcissister, sociopater som agerar fullt ut framför allmänheten??!!
En människa med dessa typer av uppsåt är inte speciellt ”öppna” med vad de gör.

Så hur kan du sitta och dra en massa jävla slutsatser om att vissa vetat om det ena och det andra??!!
Citera
2020-10-06, 02:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abyss99
Också helt sjukt att dom flesta av hans vänner och personerna det pratas om i tråden har kvar han som vän på FB. Varför då kan man undra, vill man synas på en pedofils och våldtäksmans sida eller kanske man inte vill stötas med han när han väl kommer ut?? För mig är det en självklarhet att ta bort han som vän på FB. Tror väldigt många visste om detta och fortfarande vill skydda äcklet

Alla kanske inte spenderar tid på Facebook. Och vilket tafatt ”statement” att unfrienda någon på Facebook... vad f*n gör det för skillnad i det stora hela?! Har NOLL med någonting att göra i det stora hela. Varenda mentalt stabil och frisk människa tar avstånd från människor som förgriper sig på någon överhuvudtaget.
Citera
2020-10-06, 02:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abyss99
Eie och hans bästa kompisar på hans födelsedag. Nån av dessa, som är några av hans bästa vänner borde fan ha vetat nått tycker man.

https://imgur.com/a/UZV8pku

Skriver det IGEN. För uppenbarligen är vissa här så snålbegåvade...
VEM KÄNNER DU SOM ÄR ÖPPEN MED LÄGGNINGAR AV DENNA TYP?
Har du någonsin träffat en människa som sagt att hen är pedofil, psykopat, eller liknande?
Citera
2020-10-06, 03:02
Medlem
doncroces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Googleroid
Ty har reko värderingar, uppträder på ett schysst sätt trots att han är ganska stor inom scenen, har liksom ingen hybris.

Skillnaden är väl att Eie ville ge sken av att vara som Ty i benmärgen men det sken liksom igenom i attityd, kroppsspråk etc... jag antar att det är det som folk har haft ”på känn”... magkänslan... men ingen har väl kunnat sätta något finger på kärnan...

Det m å s t e funnits folk som dock mörkat hans Thailandfängelsebesök och anledningen till det.
Jag undrar hur länge han satt där...

Jo, alla verkar bara ha bra saker att säga om Ty, något man inte kunde säga om eie, vad som än påstås nu.

Verkligen skevt att många plötsligt nu pratar om att eie suttit i fängelse i Thailand för pedofili. Ingen visste det förra veckan, men nu verkar plötsligt massa folk veta om det, det är mycket sådant i hela den här härvan. Ingen visste, men ändå verkar dom flesta ha vetat?
Undrar om vi någonsin får veta vad som faktiskt hände i Thailand, tystnaden verkar kompakt förutom massa lösa rykten.
Senast redigerad av doncroce 2020-10-06 kl. 03:15.
Citera
2020-10-06, 03:05
Medlem
doncroces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SOPH81
Jag vet inte, men har du stött på många psykopater, pedofiler, nekrofiler, narcissister, sociopater som agerar fullt ut framför allmänheten??!!
En människa med dessa typer av uppsåt är inte speciellt ”öppna” med vad de gör.

Så hur kan du sitta och dra en massa jävla slutsatser om att vissa vetat om det ena och det andra??!!

Mina jävla slutsatser drar jag för att samma människor som för 20 år sedan varnade mig för eie, nu spelar totalt överraskade på sociala medier.
Citera
2020-10-06, 03:13
Medlem
Citat:
Mina jävla slutsatser drar jag för att samma människor som för 20 år sedan varnade mig för eie, nu spelar totalt överraskade på sociala medier.

Vad sa de när de varnade dig?
Citera
2020-10-06, 03:19
Medlem
doncroces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Googleroid
Vad sa de när de varnade dig?

Ungefär "Lämna inte unga snygga killar ensam med eie"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera