2020-10-10, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abyss99
Nu är det någon som raderar alla kommentarer på smutsets FB. Är knappast han själv, då han garanterat inte har tillgång till sociala medier. Alltså har han någon som hjälper honom med detta, helt jävla sjukt! Kan tänka mig flera olika kandidater till detta, men förmodligen är det personen som tagit bort sig själv på FB, är hans äldsta vän och kallar sig hans syster.

Nyfiken. Varför är det ”helt jävla sjukt” att han har någon som hjälper honom
Citera
2020-10-10, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av doncroce
Det var ett fall nyligen där en mamma, jag tror från Turkiet hade förfalskat sina barns ålder neråt, antagligen bara för bidragens eller skolans skull, det upptäcktes av en slump, jag ska leta upp och länka det till dig, för annars påstår väl du att sådant inte händer i Sverige. Ålderfusk är väl en rasistik myt eller nåt.

Oj det har jag missat. Källa?
Citera
2020-10-12, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dronesoul
Jag har fått berättat av en tjej att Ty var creepy, ivrig och påstridig med försöka få henne och hennes jämnåriga tjejkompis att ta ecstacy när de satt med Ty och typ 1-2 andra killar i ett privat rum i anslutning till en fest. Typ backstage.

Berätta mer om detta, på vilket sätt var Ty creepy och påstridig mot dina tjejkompisar? Hur gamla är de, har de provat knark någon gång eller var det första kontakten de hade med den världen? Hur hamnade de "backstage" och varför ville de vara där? Vad uppfattade de att Ty ville uppnå med att tjata i dem ecstacy - lura dem i säng? Vad utöver själva erbjudandet om droger fick dem att tro det?
Citera
2020-10-13, 04:28
Medlem
Custom_mades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Oj det har jag missat. Källa?
Vafan dom "apatiska" barnen var ju också fejkade av vuxna utan skrupler.

Kom in i matchen. Invandrarna ljuger om allt som kan ljuga om. För det är så dom fungerar.
Citera
2020-10-13, 05:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Custom_made
Vafan dom "apatiska" barnen var ju också fejkade av vuxna utan skrupler.

Kom in i matchen. Invandrarna ljuger om allt som kan ljuga om. För det är så dom fungerar.

Ja vet inte.... Men antingen är du bara helt tappad bakom bussen som ”incest, incel troll” eller så har du rökt för mycket Sankta Maria Salvia
Hur som är du både blind och OT...
Läs på vem och vad tråden handlar om och boka in dig på ETC
Citera
2020-10-13, 05:29
Medlem
Custom_mades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kavan
Ja vet inte.... Men antingen är du bara helt tappad bakom bussen som ”incest, incel troll” eller så har du rökt för mycket Sankta Maria Salvia
Hur som är du både blind och OT...
Läs på vem och vad tråden handlar om och boka in dig på ETC

Osäker på om det är offtopic då pojkens lögn eller ickelögn om sin ålder var på tapeten.

Så endast ett svar till den delen av diskussionen, men kan väl hålla med om att det är off topic, dock verkar fokuset legat där några sidor tillbaka.

Ser jag ett inlägg jag har nått att tillägga kring eller kan ge nått svar kommer jag göra det. Sen om hela den diskussionen var ett sidospår kan väl inte jag stå.för om det nämns på flera sidor i tråden.

Rikstönt är vad du är!
Citera
2020-10-13, 07:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Custom_made
Osäker på om det är offtopic då pojkens lögn eller ickelögn om sin ålder var på tapeten.

Så endast ett svar till den delen av diskussionen, men kan väl hålla med om att det är off topic, dock verkar fokuset legat där några sidor tillbaka.

Ser jag ett inlägg jag har nått att tillägga kring eller kan ge nått svar kommer jag göra det. Sen om hela den diskussionen var ett sidospår kan väl inte jag stå.för om det nämns på flera sidor i tråden.

Rikstönt är vad du är!

Noterar att både luften och du är fri att ha vilka åsikter du vill om mig. Är även tacksam för att du även insåg och noterade att BOs ålder är OT och helt o-relevant
För ytterligare info inhämtning och uppdatering gällande källkritik kan jag glädja dig med att tråden och myndigheterna utan extra kostnad kan erbjuda dig gediget och verifierat material

Ha en bra dag och ta fram hushållspapper (lär behövas när du inser vad offret genomgått)
Citera
2020-10-14, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DannyTheDog01
Nej, jag påstår såklart inte att det här endast händer i ravescenen. Men att tillåta och utsätta bl.a. psykiskt instabila och vilsna tonåringar på fester och svartklubbar där äldre vuxna samlas och droger flödar i kombination med uppmuntran till skeva sexuella böjelser är inget annat än att stoppa huvudet i sanden.

Det är naivt att tro att ravescenen är förknippad till ett och samma gäng. Det finns massvis med aktörer som knappt har någon tillhörighet till varandra. Möjligtvis en definitionsfråga; vilka man anser tillhöra ravescenen?
Citera
2020-10-15, 09:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av h4xxx4rn
Det är naivt att tro att ravescenen är förknippad till ett och samma gäng. Det finns massvis med aktörer som knappt har någon tillhörighet till varandra. Möjligtvis en definitionsfråga; vilka man anser tillhöra ravescenen?

Skulle nödvändigtvis inte påstå "ett och samma gäng". En viss koppling har nog de flesta, speciellt i Sthlm.

Poängen är inte heller att dra en viss vänskapskrets under galgen, utan hela scenen.
Citera
2020-10-15, 10:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DannyTheDog01
Skulle nödvändigtvis inte påstå "ett och samma gäng". En viss koppling har nog de flesta, speciellt i Sthlm.

Poängen är inte heller att dra en viss vänskapskrets under galgen, utan hela scenen.

Vad är poängen med det?
Citera
2020-10-15, 12:52
Medlem
Techno&kärlek är det största skämtet i världshistorien. Har alltid varit. Är inte alls förvånad att detta hände. Blåsningar, lögner och framför allt knark är vardag och resultatet blir därefter. Detta handlar inte om att dra enskilda personer under galgen utan miljön. Den är så att säga ”designad” för att vara mörk, hemlig och dold från samhället. Det drar till sig massa ljusskygga personer tyvärr. Finns flera seriösa och bra arrangörer och människor men miljön är ofta inte bra pga det jag tidigare nämnt.
Senast redigerad av Alx1877 2020-10-15 kl. 13:01.
Citera
2020-10-15, 14:03
Medlem
Allanamnvarsluts avatar
Undrar vem som tar över som partiledare i Technopartiet nu?
Någon äldre med "gedigen" erfarenhet av både rave och vänsterpolitik?
Gudrun låter som ett givet kort isf!
Senast redigerad av Allanamnvarslut 2020-10-15 kl. 14:05.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in