2020-10-05, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allanamnvarslut
Well ravescenen i Sthlm har flera arrangörer som är väldigt bra på att hugga andra i ryggen, kasta varanda under bussen, sabotera fester osv och i nästa sekund är allt gammalt glömt och man är best buddies igen. Om han frikänns helt i en högre instans så kommer girigheten lysa hos vissa och folk är väldigt bra på att glömma så fort det vankas fest och musch.

Jag försöker följa din logiska tankekedja här. Ponera att Eie blir frikänd i hovrätten - vad händer då? Vilket inflytande har Eie över klubbscenen då menar du? Vad är det Eie har som gör honom så oersättlig, vilken girighet är det som han kan mätta?

Eie äger inga klubbar, ingen är beroende av honom för att köra fest eller spela musik. Nä hans plats kommer kvickt att fyllas av någon annan och sedan tuffar det på som det alltid har gjort - utan Eie. Det finns som du säger flera arrangörsgrupperingar som gärna konkurrerar och varför skulle de vara intresserade av att lyfta upp Eie igen? Tvärtom - bara bra att den jäveln är borta för alltid.
Citera
2020-10-05, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mendokse
Står dock ingenting om att pojken inte var med på det, bara att han hade sagt åt GM att sluta och att det kändes jobbigt och gjorde ont.

Ett helt enastående exempel på sofistisk retorik.

"bara att han hade sagt åt GM att sluta"

Full poäng!
Citera
2020-10-05, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shep
Det står i edit: domen om anal våldtäkten. I Hagaparken ska det ha skett.

https://forumfiles.com/18I388bap0/Solna_TR_B_7781-19_Dom_2020-10-02_pdf

Sida 15 står det om händelsen.

Om man läser alla dagar av förhör med BO i FUP så framgår det väldigt tydligt också.
Citera
2020-10-05, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av doncroce
Häxjakt i Techno scenen för närvarande.

https://imgur.com/a/cjpQrT0

Dom är stressade för att dom vet att dom har låtit det hända. Själv tycker jag att det är tveksamt att outa folk här på flashback, men om han är i hans direkta närhet så får man fan ta det. I alla fall förklara sig. Det har ju redan strömmat in vittnesmål om hur den här Pedofil-Eie har hållt på ända sedan 80-90 talet. Det är helt omöjligt att ingen i Eies nära kretsar inte har hjälpt till med att täcka spåren av hans förflutna (t.ex. fängelsevistelsen i Thailand med Ove Tånglars), eller åtminstone valt att aktivt titta åt andra hållet när detta äckel ger sig på barn.
Citera
2020-10-05, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnonymKoprolit
Grejen är att alla vetat att Eie är ett äckel. Räcker att du gått på hans fester några gånger. Just att han äcklar sig med små-barn kanske inte alla visste men om man omger sig med en gubbe som går igång på tonåringar så är det väll klart att man vet om att personen inte är helt frisk/har någon mental rubbning.

Citat:
Ursprungligen postat av pogba
Haha, att Eia har haft dragning till kids är känt sen länge. Den som inte visste om det har inte träffat han eller är blind. Dock har man tänkt över 15 iallafall.

Dock har han alltid varit smuts i mina ögon, och inte mitt problem. Rensa i egna led är en rimligare tanke.

Absolut kan så vara fallet men bara för det betyder det inte att alla märkt det själva. Oftast kommer ju rykten av en orsak, men han har ganska stor "umgängeskrets" å alla vet inte/snackar ej så.

Hursom om man vetat om att han vart med minderåriga borde man kontaktat polis/tagit saken i egna händer. Det är min åsikt i alla fall.
Citera
2020-10-05, 18:08
Medlem
mendokses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Vad menar du att det krävs för att man uttryckt att man inte vill?

Att man säger att man inte vill eller på något annat sätt visar det.
Om det bör räknas som våldtäkt eller inte beror väl på vad som händer efter det.

Citat:
Ursprungligen postat av Ottokar
Ett helt enastående exempel på sofistisk retorik.

"bara att han hade sagt åt GM att sluta"

Full poäng!

Om jag har sex med min flickvän och hon säger hon åt mig att sluta betyder det inte att jag har våldtagit henne.
Senast redigerad av mendokse 2020-10-05 kl. 18:14.
Citera
2020-10-05, 18:09
Medlem
Jag själv har aldrig hört talas om detta. Så kanske beror på vilken krets 🙃
Citera
2020-10-05, 18:16
Medlem
70procents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mendokse
Att man säger att man inte vill eller på något annat sätt visar det.
Om det bör räknas som våldtäkt eller inte beror väl på vad som händer efter det.

Om jag har sex med min flickvän och hon säger hon åt mig att sluta betyder det inte att jag har våldtagit henne.

Det gör det ju visst? Om du inte slutar d.v.s
Citera
2020-10-05, 18:26
Avstängd
Joels-bitars avatar
Vem är pedofilens flickvän?
Citera
2020-10-05, 19:21
Medlem
guldankans avatar
Ev lite långsökt

En av profilerna bakom den nakenklubb som nyligen öppnade i Stockholm är dömd för ”tortyrliknande” kvinnomisshandel. Att samma man har påpekat att klubben står för ”kärlek” är rent hyckleri, menar en uppgiftslämnare.

Misshandeln har varit ”tortyrliknande”, menar tingsrätten.

Världen idag tar kontakt med klubbarrangören Damien Eie för att höra på vilket sätt man tycker att det är lämpligt att låta en person som dömts för kvinnomisshandel vara med och driva en nakenklubb.
https://www.varldenidag.se/nyheter/nakendisko-profil-var-domd-for-kvinnomisshandel/reprch!Bl5iV1TPmghBbRcJEQVwA/
Citera
2020-10-05, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tranc3r
Snösätra, men det håller på att rivas..

Snösätra som drevs av riktiga horungar med.
Citera
2020-10-05, 19:25
Medlem
Mikkkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Så i de kretsarna vänder man sig MOT en person som inte tycker barnvåldtäkt är acceptabelt...
Sjukt.

Ja denna tråden visar verkligen vilka härliga människor som rör sig inom scenen i sthlm, våldtäktsmän, enablers, pedofiler och sönder pillrade retards i en salig röra. Att man ens vill delta i denna sekt är för mig en gåta, se det som en chans att ta er ur den istället.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in