2020-10-02, 21:44
Medlem
doncroces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boeghora
alla ni på facebook som skriver ni inte visste eller att ni såg... ALLA visste om att han gillade unga killar att ta underarmen men ingen sa något även JAG... så det här är inte förvånande.

Helt sjukt att se en del av hans nära vänner spela överraskade, bland det falskaste jag sett. Det här bevisar att det finns en stor tystnadskultur inom technoscenen och enormt med hyckleri. Frånsägandet av ansvar för något som många visste förra månaden börjar bli rätt pinsamt just nu..
Senast redigerad av doncroce 2020-10-02 kl. 21:53.
Citera
2020-10-02, 21:51
Medlem
doncroces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halvgreken
Skicka ett privat meddelande. Jag är med i rave scenen, jag vet vilka alla är

Efter vad jag läst idag, vågar jag tyvärr inte lita på någon i "scenen", du skulle lika gärna kunna outa mig. Tystnadskulturen är större än vad jag trodde, och många ljuger ju rakt upp och ner nu för att rädda sitt egna anseende. Ingen har ju vågat prata eller erkänna, och det är nog så av en anledning.
Citera
2020-10-02, 22:06
Medlem
Bilden när han står och kramar den lilla killen på insta... Extremt vidrigt. Tydligen hans brorson. Ja man får se upp vem man har som barnvakt. Med ett leende som ser helt sjukt ut. Och så allt peace love blahabla i texterna. Verkar utvecklingstörd. Kirurgisk kastration borde vara standard i sådan här fall.
Citera
2020-10-02, 22:06
Medlem
Urinterapeuts avatar
Den som besökt dessa fester i Stockholmsområdet kan knappast bli förvånad.
Har sett allt från våldtagna tjejer till bögar som tryckt upp dildos i röven på nerknarkade sodomiter.
Minns en fest då en tjej stod och skrek "fattar ni inte att jag precis blev våldtagen!?" Hennes pojkvän och vänner bara stirrade lojt.
Citera
2020-10-02, 22:21
Medlem
Från en av hans gamla ravegrupper på FB. Kommentarerna har åldrats som ett fint vin.

https://imgur.com/XxYKide
Citera
2020-10-02, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urinterapeut
Den som besökt dessa fester i Stockholmsområdet kan knappast bli förvånad.
Har sett allt från våldtagna tjejer till bögar som tryckt upp dildos i röven på nerknarkade sodomiter.
Minns en fest då en tjej stod och skrek "fattar ni inte att jag precis blev våldtagen!?" Hennes pojkvän och vänner bara stirrade lojt.

Helvete... Raven i sthlm har verkligen blivit skeva. Fast det kanske alltid har varit så. Får alltid känslan av att det är så mycket rubbat folk. Förut handlade raves om musiken, nu är det bara någon frizon för pundare. Och våldtäktsmän tydligen
Citera
2020-10-02, 22:34
Medlem
Urinterapeuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av investokay
Helvete... Raven i sthlm har verkligen blivit skeva. Fast det kanske alltid har varit så. Får alltid känslan av att det är så mycket rubbat folk. Förut handlade raves om musiken, nu är det bara någon frizon för pundare. Och våldtäktsmän tydligen

Snarare en fristad för folk som inte klarar av normala sammanhang. Pundare, bögar, kognitiv svikt och trasiga själar är frekventa inslag på dessa fester. Förtjänar inte ens att kallas för rave.
Citera
2020-10-02, 22:38
Medlem
I dessa kretsar har det visats gång efter gång efter gång hur totalt jävla hjärndöda och äckliga väldigt många av personerna som styr och ställer eller är polare med dem som gör det är. De verkar ha knarkat så länge att hjärnan börjat ruttna sönder totalt.

De håller i klubbar, djar eller är kompisar med folk som djar eller fixar fester.
Detta får dessa personer att få för sig att de är kungar för att de är ”något” i Stockholms techno scen... Dom tror att de kan göra lite vad som helst, trycka ner folk, bete sig som svin, gå över gränser etc etc. Detta gäller både kvinnor och män inom scenen. De flesta är personer på 30+ som vägrar växa upp och ta ansvar. De skulle aldrig skvallra på Eie innan detta kom ut, han är ju technoprofil nr 1 och någon dem självklart måste ställa sig in hos. De vill ju inte offra sin coolhet och status inom ”techno underground hierarkin”!! De lever hellre i en värld där man går till efterfest till fest till efterfest. Knarkar ner sig och utför övergrepp. Exemplen på avskum i just denna krets är häpnadsväckande. Lovar att folk visste detta men sa inget.

JÄVLA ÄCKEL är vad ni är och allt detta kommer komma ikapp er tillslut precis som det gjorde för Eie, trust me
Citera
2020-10-02, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shep
Den finns 2-3 sidor bakåt i tråden.

Edit:
Det där är dom, nån som sitter på fup?
Citera
2020-10-02, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Julskinkato
Bilden när han står och kramar den lilla killen på insta... Extremt vidrigt. Tydligen hans brorson. Ja man får se upp vem man har som barnvakt. Med ett leende som ser helt sjukt ut. Och så allt peace love blahabla i texterna. Verkar utvecklingstörd. Kirurgisk kastration borde vara standard i sådan här fall.
Håller med, den lilla killen som extremt obekväm ut, någon borde nog prata med honom och kolla om farbror Eje har besökt honom på natten...
Citera
2020-10-02, 22:50
Medlem
Praktexempel av en ulv i fårakläder.

https://imgur.com/onuTibQ
Citera
2020-10-02, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av investokay
Min känsla är att ravescenen har alltid varit så här. Jag sprang själv på Docklands och på andra ravefester hela min tonårstid och tyckte att allt var så liberalt och spännande, men nu när man själv är medelålders så kommer med ihåg många av den tidens innepersoner i ravekretsarna som i ett ganska sorgligt gäng pundare.

Ny syftar jag dock mest på arrangörer, det finns ju ett gäng djs från den tiden som är riktigt stora internationellt inom genren.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in