Citat:
Ursprungligen postat av
Picasso2
Han är ett stort egotrippat svin som är lika grandios som vilken fullfjädrad narcissist som helst. Usch.
Den där Sundsvalls-incidenten har jag hört talas om, men inte läst i fupen. Har du koll på var jag hittar den?
”Mordmisstänkt man hamnade i bråk på stort event i Sundsvall
Konferens spårade ur på hotell – polisen larmades om misshandel
När en större samling personer hade konferens på ett hotell i Sundsvall i lördags eftermiddag ska det enligt en polisanmälan slutat i en misshandel.
Av okänd anledning ska en man i 50-årsåldern ha tagit tag i en annan mans jacka och sedan kastat ner honom på golvet på eventet, inför en samling vittnen.
En polispatrull kallades till hotellet och offret uppgav då vid anmälan att han hade smärta i en armbåge efter misshandeln.
Sundsvalls Tidnings artikel idag påminner om NAs artikel.
2018-11-07, 11:45
Lena Wesström anmäld försvunnen (2018-05-15) hittad död (2018-05-19)
Postat av T34Panzer
Men helt klart har många känt obehag av SDs närvaro och upplevt honom som provocerande. Han har uppträtt mycket otrevligt. Jag tycker bara detta förstärker den negativa bilden av honom. Hela hans uppträdande inne i lokalen upplever jag som stört. Folk är ju uppenbart rädda eller känner obehag inför honom och situationen. Ändå vandrar runt där inne i lokalen och provocerar folk och säger att ”jag visste inte att man inte fick gå så nära någon.” Helt sjukt enligt mej!