Citat:
Ursprungligen postat av
rotadent
Frasses i Stockholm är den enda jag ätit på och jag måste säga att det var rätt mediokert. Åt någon burgare med västerbottensost på och det är väl för det första inte den bästa hamburgerosten om jag ska vara ärlig, och sen var själva burgaren i sig rätt trist. Förstår varför de mig veterligen fortfarande bara finns på ett ställe i Stockholm, vid Odenplan. Vet inte om tanken var att expandera, men det är nog inte riktigt aktuellt med konkurrensen som är.
Citat:
Ursprungligen postat av
fjisken
Är inte frasses en nyare variant på sibylla? Alltså ännu en snabbmatsrestaurang med fryspuckar som smakar 90-tal.
Citat:
Ursprungligen postat av
rotadent
Jo, det är Sibylla-klass på Frasses. Ser egentligen ingen direkt USP för dem som talar för att de skulle lyckas i Stockholm, finns väl inget som får dem att stå ut.
Skulle snarare säga att Frasses är som Max, fast ännu värre. Fryspuckar med låg kötthalt, malda till korvsmet. Fullt med norrländsk lokalpatriotism.
Har man tur har man en Sibylla i närheten som vågar steka sina fryspuckar ordentligt och inte slaviskt följer huvudkontorets instruktioner.