2020-10-03, 07:09
Medlem
constants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kent-Svensson
Han är en typisk terapeut, de resonerar så.
Spolar alltid förbi hans dagissnack. Alltid totalt hjärndött.
Citera
2020-10-03, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av constant
Spolar alltid förbi hans dagissnack. Alltid totalt hjärndött.
Ja, hans dialekt gör inte saken bättre heller. En annan sak som är störande är att Magnus alltid andas väldigt högt genom näsan, tror han skulle behöva peta ut lite busar.
Citera
2020-10-03, 15:40
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av this isn't me
Sett det för inte så länge sen men minns inte vilket. Kan det ha varit säsong 22 avsnitt 4, med Bekky vars mamma betalade allt till henne och hennes son? Fast inga glasögon hade hon, däremot säsong 22 avsnitt 6 har en tjej med svarta glasögon men hon hade inga barn.

Nä ingen av dess tyvärr, får kolla vidare. Avsnittet kan ju bara bortaget också. Tack iaf
Citera
2020-10-03, 16:16
Medlem
bombaccis avatar
Missat lite av reprisen på lyxfällan men Molly ser så ointresserad ut, typ "mm" "jaha" "ok".

Hade skämts som fan och när jag blivit pressad hade jag säkert kommit med någon bortförklaring eller sagt hur jag tänkt att fixa det, men hon känns så "död". Oavsett om hon vinner en miljard eller är skyldig en miljard så säger hon "mm"
Citera
2020-10-03, 19:25
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ja, hans dialekt gör inte saken bättre heller. En annan sak som är störande är att Magnus alltid andas väldigt högt genom näsan, tror han skulle behöva peta ut lite busar.
Haha gör Magnus verkligen det? Har jag aldrig märkt, fast å andra sidan har jag inte tänkt på det.
Citera
2020-10-03, 21:40
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Nä ingen av dess tyvärr, får kolla vidare. Avsnittet kan ju bara bortaget också. Tack iaf
Ibland tar de ju bort avsnitt, varför då? Har det hänt något med deltagaren då tro? För de flesta ligger ju kvar i all evighet.
Citera
2020-10-03, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Haha gör Magnus verkligen det? Har jag aldrig märkt, fast å andra sidan har jag inte tänkt på det.
Nu lär.du tänka på det nästa gång, fast jag tror faktiskt det var värre för några år sen.
Han har kanske haft något fel på snoken.
Citera
2020-10-03, 22:52
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Ibland tar de ju bort avsnitt, varför då? Har det hänt något med deltagaren då tro? För de flesta ligger ju kvar i all evighet.

De brukar tydligen höra av sig till deltagarna några år senare och fråga och vill de att det tas bort så ha då tas det bort. Sen finns det säkert de fall där det hänt nånting också
Citera
2020-10-03, 23:34
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Nu lär.du tänka på det nästa gång, fast jag tror faktiskt det var värre för några år sen.
Han har kanske haft något fel på snoken.
Säkert. Lär vara det enda jag tänker på när jag ser programmet fortsättningsvis.
Citera
2020-10-04, 22:46
Medlem
rotherys avatar
Älskar när folk i Lyxfällan får höra hur mycket de går back per månad alternativt hur stor skuld de har, och sedan säger "De pengarna hade man kunnat göra något roligare för". Nu är ju grejen att det är pengar du inte har, så skit samma vad du lägger dem på
Citera
2020-10-05, 00:32
Medlem
GilGrissom82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Oavsett vilket så verkar hon varit manisk och/eller tjackis. På Instagram ser man att hon vägde mycket mindre för ett ganska kort tag sedan, nu verkar hon ha "landat" och ätit upp sig...

Är det inte istället tvärtom? Dvs. att hon var tjockare under inspelningen som - rimligtvis - ägde rum senvintern/våren 2020 men att hon gått ned i vikt nu under sommaren? Bl.a. visar de "smala" bilderna hur hon jobbar som vägvakt, vilket hon väl i programmet nämnde att hon gick på kurs inför. (Däremot lade hon nyligen upp en bild från Lyxfällanprogrammet på sitt instagram, vilket gör att man vid en hastig kronologisk koll av hennes bilder kan få uppfattningen att hon gått upp i vikt på senare tid).
Citera
2020-10-05, 16:00
Medlem
Knullkungens avatar
https://sverigesradio.se/artikel/7565046

Intervju med Magnus Hedberg i Plånboken i SR P1 om Lyxfällan och Drömfällan. Han säger att ca 2/3 grovt uppskattat av de medverkande i Lyxfällan lyckas behålla sinn nya ekonomi och att 1/3 trillar dit i sitt gamla beteende.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in