Citat:
Ursprungligen postat av
julyCUiba
Har testat det tidigare, att ha det under pungen och mellan skinkorna men det blev inte riktigt rätt temperatur ändå, det var nära men han var tveksam så han kallade på en kollega och tillsammans kom dem fram till att det var bäst att jag fick dricka lite och stanna kvar en stund för att kissa igen lite senare. Men vet hur jag ska göra nu.
Men hur är det om urinet är cirka 2 dygn gammalt och inte stått kylt? Märker dem detta på något vis? Jag tänker om något särskilt värde i urinet förändras t.ex.
Tänkte komma med en uppdatering på mitt fall.
Jag hade några provrör fyllda med 2 dagar gammalt urin från en kvinna i klimakteriet. Innan jag gick in till företaget för att kissa så gick jag in på en toalett som fanns i samma byggnad (det är en byggnad där flera olika företag har sina kontor) och la provrören i vasken med det varmaste vattnet jag kunde få från kranen. Tror jag hade dem där i runt 15-20 minuter.
Sen när mötet började så gick jag upp PRICK med rören i fickorna.
Dem ber en bara tömma fickorna men känner eller kolla inte så att man har gjort det. Så jag tog upp lite andra grejer och sa att dem var tomma.
Snabbt in på toaletten och tömde rören i muggen så tyst som möjligt, jag tror jag kissade på riktigt samtidigt, fast i toaletten då såklart. Temperaturen blev PERFEKT.
Och som tur var märkte dem inte att urinen var 2 dagar gammal. Och det var dessutom negativt. Så jag klarade mig undan och det var en jävla lättnad.