2020-09-30, 19:14
Moderator
Morfar-52s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagaerettbi
Visar attentin och elvansen utslag för samma substans på pissprov?
Dessa har båda samma aktiva substans: Dexamfetamin . Rimligtvis ger dom alltså samma utslag.
Citera
2020-09-30, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av julyCUiba
Har testat det tidigare, att ha det under pungen och mellan skinkorna men det blev inte riktigt rätt temperatur ändå, det var nära men han var tveksam så han kallade på en kollega och tillsammans kom dem fram till att det var bäst att jag fick dricka lite och stanna kvar en stund för att kissa igen lite senare. Men vet hur jag ska göra nu.

Men hur är det om urinet är cirka 2 dygn gammalt och inte stått kylt? Märker dem detta på något vis? Jag tänker om något särskilt värde i urinet förändras t.ex.
Tänkte komma med en uppdatering på mitt fall.

Jag hade några provrör fyllda med 2 dagar gammalt urin från en kvinna i klimakteriet. Innan jag gick in till företaget för att kissa så gick jag in på en toalett som fanns i samma byggnad (det är en byggnad där flera olika företag har sina kontor) och la provrören i vasken med det varmaste vattnet jag kunde få från kranen. Tror jag hade dem där i runt 15-20 minuter.

Sen när mötet började så gick jag upp PRICK med rören i fickorna. Dem ber en bara tömma fickorna men känner eller kolla inte så att man har gjort det. Så jag tog upp lite andra grejer och sa att dem var tomma.
Snabbt in på toaletten och tömde rören i muggen så tyst som möjligt, jag tror jag kissade på riktigt samtidigt, fast i toaletten då såklart. Temperaturen blev PERFEKT.
Och som tur var märkte dem inte att urinen var 2 dagar gammal. Och det var dessutom negativt. Så jag klarade mig undan och det var en jävla lättnad.
Citera
2020-10-01, 10:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av julyCUiba
Tänkte komma med en uppdatering på mitt fall.

Jag hade några provrör fyllda med 2 dagar gammalt urin från en kvinna i klimakteriet. Innan jag gick in till företaget för att kissa så gick jag in på en toalett som fanns i samma byggnad (det är en byggnad där flera olika företag har sina kontor) och la provrören i vasken med det varmaste vattnet jag kunde få från kranen. Tror jag hade dem där i runt 15-20 minuter.

Sen när mötet började så gick jag upp PRICK med rören i fickorna. Dem ber en bara tömma fickorna men känner eller kolla inte så att man har gjort det. Så jag tog upp lite andra grejer och sa att dem var tomma.
Snabbt in på toaletten och tömde rören i muggen så tyst som möjligt, jag tror jag kissade på riktigt samtidigt, fast i toaletten då såklart. Temperaturen blev PERFEKT.
Och som tur var märkte dem inte att urinen var 2 dagar gammal. Och det var dessutom negativt. Så jag klarade mig undan och det var en jävla lättnad.

Varför allt detta när man kan göra det betydligt smidigare. Kul ändå att du klara dig!
Citera
2020-10-01, 19:36
Medlem
DEEPERYs avatar
Tja, tog två st E (gula farao) i helgen och jag är inte helt säker på hur mycket mdma/tjack som var i den och idag så pissade jag och det blev skickat på analys.

Jag torskade ej på standard urinprov men det syntes lite på THC och därför valde de att skicka vidare den på analys.

Jag är ca 180 lång och väger 75kg, jag har tränat två ggr och druckit massvis med vätska sedan i fredags-natt/kväll.

Tror ni jag är cool eller finns det ingen chans att jag klarar mig?
Citera
2020-10-02, 16:10
Medlem
Tjena, har ett pissprov framöver och funderar på om jag skulle kunna ta lite sub idag.
Har tagit ca 3mg under onsdag och torsdag. Om jag tar ca 2mg idag fredag, hur lång tid innan jag är ren igen?
Lämnar prover hos en privatläkare för körkortet så det kan skickas på analys. När vågar jag lämna piss som tidigast om jag vill va safe? Är hyfsat smal och min omsättning är inte sämre än snittet.
Citera
2020-10-02, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oeka
Tjena, har ett pissprov framöver och funderar på om jag skulle kunna ta lite sub idag.
Har tagit ca 3mg under onsdag och torsdag. Om jag tar ca 2mg idag fredag, hur lång tid innan jag är ren igen?
Lämnar prover hos en privatläkare för körkortet så det kan skickas på analys. När vågar jag lämna piss som tidigast om jag vill va safe? Är hyfsat smal och min omsättning är inte sämre än snittet.

Syntetiskt, håll dig ifrån sub och ta hand om dig.
Citera
2020-10-02, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Syntetiskt, håll dig ifrån sub och ta hand om dig.

Du menar att det inte syns alls?
Citera
2020-10-02, 17:43
Medlem
Citat:
Du menar att det inte syns alls?

Syntetiskt urin menade jag
Citera
2020-10-02, 17:53
Medlem
Citat:

Men om jag vill pissa i koppen, när är det säkert tror du?
Citera
2020-10-02, 18:06
Medlem
Citat:
Men om jag vill pissa i koppen, när är det säkert tror du?

Ingen aning då jag inte sysslar med sånt. För 200 kr klarar du dig dagen efter.
Citera
2020-10-02, 18:18
Medlem
Citat:
Ingen aning då jag inte sysslar med sånt. För 200 kr klarar du dig dagen efter.

Vet. Jag har Syntetiskt piss hemma. Bor en bit från stället jag testas på nu förtiden så blir knepigt hålla rätt temp.
Citera
2020-10-03, 13:18
Medlem
hunt3rSs avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Teapot66
Någon som sitter på erfarenheter om prodiagnostics salivprov när det kommer till mdma? Jag syftar alltså på det här next-level-helvetesprovet där man gurglar en vätska som spottas ut för att sedan skickas på analys.

Jag har läst på deras hemsida att detektionstiden vad gäller amfetamingrupperna är 8 dygn, men samtidigt har man ju läst några skräckhistorier om att det har kunnat synas mycket längre än så?

Det hade varit enormt uppskattat om någon hade velat berätta om sina erfarenheter av det här, så att man hade kunnat få lite mer klarhet i det hela + slippa huvudvärken.

Tack på förhand.

Hej
Jag har med tagit det hemska provet med just mdma ej helt säker men tror du klarar dig 3-4 dygn lätt men Hemskt prov det där, jag tagit mdma lämnat på 5 dagar men jag vill nog tror du går snabbare
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in