2020-05-04, 22:29
Medlem
Dominobrickors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RetardedHaT
På beroendemottagning där jag bor så har lyrica stickor funnits sen långt innan det blev narkotikaklassat och har varit standard sen då, du har förmodligen lite tur att dom inte ids använda mer ön en multisticka.

Aa får man fan säga man lär sig nåt nytt ibland iallafall ha d bäst
Citera
2020-05-06, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eskortkillen
Jag måste lämna hårprov.

Jag har även varit i miljö där folk rökt cannabis, o läste här tidigare att cannabisrök kan komma in i kroppen o håret om man gör hårtest.
Hur noggranna är dom att tvätta rent håret osv innan dags för analys?
Jag har själv inte rökt på säkert 2-3år.

Tacksam för svar.
Kan visas, men om du inte rökt skulle jag inte tro det.
Citera
2020-05-06, 12:21
Medlem
Ville gärna starta en egen tråd istället för att posta i drogtest-tråden då detta är en fråga specifikt riktad till prodiagnostics testen som behöver uppmärksammas och inte försvinna bland mängden i den stora tråden då detta är ett stort problem som resulterat i att jag blir falskt anklagad för att aktivt missbruka fast så inte är fallet.

Var inne på avgiftning för heroin i två veckor. Direkt jag kom ut lämnade jag salivprov, positiv på 6-MAM, fortsatte lämna och var positiv nästan 3 månader (utan att ha tagit något sen efter avgiftning) hur är det ens möjligt?

Kan det vara så att dom hittar heroin-rester i mina tänder t.ex, för det är ganska konstigt att jag varit positiv på 6-MAM och INTE opiater (vissa av testerna)

Dom på mottagningen hävdar att det absolut inte är så att den reagerar på rester utan säger ett jag helt klart har tagit heroin.

Någon som kan förklara dessa positiva utslag? Eller kan dom helt enkelt spåra så långt bak i tiden (hur är det ens möjligt?)

Detta är proverna där man har en gul vätska i munnen som man gurglar i 2 min
Citera
2020-05-06, 22:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kashek
Tjena tänkte bara kolla med er om ni vet om lyrica syns på salivprover? Eller är det bara på deras separata stickor? Förstår att dom kan spåra det med dessa.

Men är sugen på att käka en lyrish ikväll och vill ju inte direkt Torska på saliven :/ tacksam för svar.

det syns.
Citera
2020-05-07, 14:49
Medlem
Jag har fixat rent urin. Och tänkte ha dem i provrör under pungen och mellan skinkorna. Men jag vet inte hur jag ska lösa det så temperaturen är korrekt. Det sitter ju ett klistermärke som känner av temperaturen på muggen. Antar den ska upp i kroppstemperatur. Har gjort så tidigare, d.v.s. gömt rören så som jag nämnde ovan men då blev det ogiltigt eftersom te6mpe inte stämde.

Har någon nån idé på hur jag ska få temperaturen att stämma?
Citera
2020-05-07, 21:32
Medlem
cnbizzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av julyCUiba
Jag har fixat rent urin. Och tänkte ha dem i provrör under pungen och mellan skinkorna. Men jag vet inte hur jag ska lösa det så temperaturen är korrekt. Det sitter ju ett klistermärke som känner av temperaturen på muggen. Antar den ska upp i kroppstemperatur. Har gjort så tidigare, d.v.s. gömt rören så som jag nämnde ovan men då blev det ogiltigt eftersom te6mpe inte stämde.

Aa kissa normal temperatur,skitsvårt o få rätt temp med nya glasbägarna om man fuskar
Citera
2020-05-07, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av julyCUiba

Var pissar du om jag får fråga? Aldrig hört om nått klistermärke som känner av tempraturen , IBLAND håller dom handen runt muggen så dom känner det är ljummet bara. Ha den mellan pungen o låret. i 30-40min innan bara. Då borde du komma upp i någorlunda rätt grad. Testa hemma före & kolla vilken temp det blir om du testar det jag skrev innan.
Citera
2020-05-07, 23:23
Medlem
Har nån här nångång lämnat hårprovet? Är dom extrema som alla säger & syns flera månader bakåt? Under alla år jag haft kontakt med olika myndigheter så har det aldrig ens kommit på tal. Livrädd för dom där proverna. Lite information om hur det egentligen funkar skulle uppskattas, kan dom ta hår på hela kroppen eller är det bara på skallen dom vill ha håren från? Eller kan dom ta under armarna , benen, könshår?

Mvh FILUREN
Citera
2020-05-08, 06:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av filurenhehe
Har nån här nångång lämnat hårprovet? Är dom extrema som alla säger & syns flera månader bakåt? Under alla år jag haft kontakt med olika myndigheter så har det aldrig ens kommit på tal. Livrädd för dom där proverna. Lite information om hur det egentligen funkar skulle uppskattas, kan dom ta hår på hela kroppen eller är det bara på skallen dom vill ha håren från? Eller kan dom ta under armarna , benen, könshår?

Mvh FILUREN

Har för mig att det är en ganska så rejäl hårtuss de behöver, och de tas vanligen i nacken. Så ett trick är ju att köra rakad skalle, det gör jag själv iaf ;-)
Citera
2020-05-08, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av filurenhehe
Var pissar du om jag får fråga? Aldrig hört om nått klistermärke som känner av tempraturen , IBLAND håller dom handen runt muggen så dom känner det är ljummet bara. Ha den mellan pungen o låret. i 30-40min innan bara. Då borde du komma upp i någorlunda rätt grad. Testa hemma före & kolla vilken temp det blir om du testar det jag skrev innan.
Har testat det tidigare, att ha det under pungen och mellan skinkorna men det blev inte riktigt rätt temperatur ändå, det var nära men han var tveksam så han kallade på en kollega och tillsammans kom dem fram till att det var bäst att jag fick dricka lite och stanna kvar en stund för att kissa igen lite senare. Men vet hur jag ska göra nu.

Men hur är det om urinet är cirka 2 dygn gammalt och inte stått kylt? Märker dem detta på något vis? Jag tänker om något särskilt värde i urinet förändras t.ex.
Citera
2020-05-08, 20:23
Medlem
Magnituds avatar
Syns ā-pihp på pissprov? Syns 3-ho-pce på pissprov?
Citera
2020-05-09, 10:15
Medlem
Magnituds avatar
Står här att de hittar dessa i blodet förvisserligen https://www.rmv.se/analyser/nya-psykoaktiva-substanser-blod-internetdroger/
Men kan det också betyda att de hittar det i urin? Eller inte?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in