2020-10-02, 12:12
Medlem
withnonames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baalzack
Trump kommer förklara sig frisk om några dagar och kan då efter det säga att viruset inte är farligt samt skryta om hans otroliga hälsa och immunförsvar. So true.

Ja det scenariot tror jag på också. Speciellt skrytandet efter att han blivit frisk
Citera
2020-10-02, 12:13
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lilamix
vita huset har gått ut med att Trump kommer fortsätta jobba under tiden han är i karantän, sen så lär han ha världens bästa sjukvård.

Om 8 dagar är han tillbaka och hånar Biden igen! Fruktansvärt omoraliskt att önska död på folk som inte delar ens politiska åsikter.

Det är ungefär lika vidrigt som att använda en motkandisats barn som politisk ammo eller en motkandisats talsvårigheter (som härstammar från att denne stammar) som ett bevis för att denne skulle vara svårt sjuk.

Nu önskar jag inte Trumps död dock, jag hoppas han tillfrisknar även om han nästan är lika vidrig som Rand Paul
Citera
2020-10-02, 12:13
Medlem
zergrushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Precis, hur man än vrider och vänder på detta så garanterar detta dramatiska besked från Vita huset att Covid, och Trumps usla behandling av pandemin, kommer att bli en av de tunga frågorna i centrum för valkampanjen hela vägen fram till valdagen. Vilket var precis vad Trump ville undvika: han vill att det ska handla om migration, "lag och ordning" (batonger mot svarta, Antifa och vänster), Hunter Biden, Obamagate - och att han själv skulle få tid med många egna hundvisslingar till rasisterna.
Det är faktiskt en mycket, mycket god poäng:
Donald vill allra helst att folk ska glömma hans regelvidriga och skrämmande hantering av den pågående pandemin!

Och det blir svårt nu när han själv lyckats smitta ner sig i den... Sad!
Citera
2020-10-02, 12:15
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Akronymisten
Jag kan bara se två utgångar ur detta:
1: Trump blir frisk inom 14dagar och kommer spelar ”jag är oövervinnerlig” kortet, kommer med uttalanden som: What did i tell you Covid is nothing to worry about! Och: If Biden would have gotten it he would have died!
2: Trump dör och den andra psykopaten Pence får ta över i några dagar tills Biden vinner och USA återgår till att vara ett land som är MINDRE benäget att start WW3

Memo: Hoppas Trump testar botemedlet blekmedel och injektion av handsprit, kul om det funkar!!

"Och: If Biden would have gotten it he would have died!"

Biden hade garanterat dött. Det är ett under att han fortfarande lever med tanke på hur risig han ser ut.
Citera
2020-10-02, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av idevaerlden
Röstar V, brinner för solidaritet.
Men önskar verkligen att han kryar på sig, han har gjort enormt mycket för det landet.

Ja precis tagit kål på ett antal tusen korkade amerikaner kommer vara ett lyft!
Citera
2020-10-02, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av borskungen

Skamligt nog är det nog en punchline vi kommer att få höra från Trumphållet, ja. Inte från Trump själv, men från personer på litet lägre nivå i hans kampanj.
Citera
Medlem
hjaelploskilles avatar
Citat:

Biden hade garanterat dött. Det är ett under att han fortfarande lever med tanke på hur risig han ser ut.

Biden ser ju dock friskare ut på flera sätt, han cyklar, springer etc, kan du seriöst se Trump springa och cykla? Trump kan inte ens stå normalt utan att hans feta röv trycks ut https://pbs.twimg.com/media/EjNWcIbVgAALmkz?format=jpg&name=900x900

Men du har rätt i att Biden mentalt är betydligt värre än Trump, det går inte att förneka att Trump är klarare i huvudet
Citera
Medlem
Madagascars avatar
Citat:
vita huset har gått ut med att Trump kommer fortsätta jobba under tiden han är i karantän, sen så lär han ha världens bästa sjukvård.

Om 8 dagar är han tillbaka och hånar Biden igen! Fruktansvärt omoraliskt att önska död på folk som inte delar ens politiska åsikter.
Så lät det i början när Boris var sjuk också.

Sedan gick det undan och Boris åkte in på intensiven och hans uppgifter togs över av övriga i regeringen.

Om Trump blir rejält sjuk så förmodar jag att han vårdas i vita huset eller?

Och Pence får rycka men det vill de nog hemlighålla/fördröja om Trump blir så dålig.

Men vad vi vet har inte Trump ens några symptom än. Och det samma gäller väl Hope Hicks eller?
Citera
2020-10-02, 12:23
Medlem
Citat:

Högst sannolikt men poängen var att Trump skulle använda det som ammunition mot Biden! Fast frågan är vem som är i bäst form? Trump fet och gammal, typ 5,6 år yngre än Biden?
Biden äldre men troligtvis i mycket bättre form än Trump , är inte han gammal elitidrottare!? Simmare tror jag, faktacheck!
Citera
2020-10-02, 12:24
Medlem
Citat:

Så skönt, jag tror inte jag skulle klara mig utan den underhållningen varje dag.
Vill ha fyra år till - det är sjukt roligt med clownen i vita huset.

Men... "jobba", de menar att han kommer twittra som vanligt?
Jaha?
Citera
2020-10-02, 12:26
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Högst sannolikt men poängen var att Trump skulle använda det som ammunition mot Biden! Fast frågan är vem som är i bäst form? Trump fet och gammal, typ 5,6 år yngre än Biden?
Biden äldre men troligtvis i mycket bättre form än Trump , är inte han gammal elitidrottare!? Simmare tror jag, faktacheck!

Biden är dement vad jag kan se och då faller imunförsvaret per definition.
Citera
2020-10-02, 12:27
Medlem
Idiotsveriges avatar
Citat:

Trump kommer inte ens få några symptom, han kommer ta detta med en klackspark, men skönt för honom att ha en ursäkt att slippa ränna kors och tvärs. Juden som smittade honom fick nog inte i honom någon större dos, hon visste ju knappt att hon var smittad själv.

Det är tur att judarna inte vet allt, trots allt. Det behövs en hög initial dos för att man ska avlida, eller ett väldigt svagt immunförsvar. Idag finns dessutom många botemedel som hjälper, HCQ, lakrits, d-vitamin osv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in